NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. februar 2008, 10:17Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinTak for ingenting Okafor og Yao... Camby serverer føringen i blocks-kategorien på et sølvfad i nat - 9 blk!
Men Yao og Okafor formår så blot at bakke ham op med 0 blks tilsammen. :noidea
Tak for ingenting Okafor og Yao... Camby serverer føringen i blocks-kategorien på et sølvfad i nat - 9 blk!
Men Yao og Okafor formår så blot at bakke ham op med 0 blks tilsammen. :noidea
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. februar 2008, 8:37Oprindeligt skrevet af: HrNilssonHele holdet spillede i nat, og det var en ganske glimrende line, som de lige fik sat, hvis man regner den gode Bargnani, som stadigvæk spiller out-of-position, fra.
18,6 p. - 8,6 r. - 4,6 a. - 1,4 s. - 1,0 b.
Når dine forwards og din center allesammen har plus 10 rebounds, så ved man virkelig at holdet gi'r en indsats. MUMS.
Hele holdet spillede i nat, og det var en ganske glimrende line, som de lige fik sat, hvis man regner den gode Bargnani, som stadigvæk spiller out-of-position, fra.
18,6 p. - 8,6 r. - 4,6 a. - 1,4 s. - 1,0 b.
Når dine forwards og din center allesammen har plus 10 rebounds, så ved man virkelig at holdet gi'r en indsats. MUMS.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. februar 2008, 11:25Oprindeligt skrevet af: Miller31Interessant at der ikke er flere kommentarer til alle trads'ene i NBA pt.
Hvordan vil Shaq påvirke Amarés produktion.
Hvordan vil Webber påvirker Biedrins og de andre hos GSW
Hvordan vil Thomas måske påvirke TD's?Og for mit eget vedkommende.
Hvordan vil Memphis-spillernes produktion blive påvirket(ser pt. ud til min egen Hakim Warrick pludslelig stiger væsentligt i værdi)?
Hvordan vil Gasol påvirke Bynums værdi(næppe flere points og rebs til ham, omvendt måske flere blocks fra weakside)?Osv. osv. det er da virkelig interessant, og kan være sådan noget der i sidste ende afgører både op- og nedryknin, samt reelt også titlen. Odom virker stærkere, men det kan Gay også for alvor blive nu han er go-to-guy.
Uha det er en gyser det her, og noget vi som GM's i KL har overordentligt svært ved at "gardere" os imod.
Interessant at der ikke er flere kommentarer til alle trads'ene i NBA pt.
Hvordan vil Shaq påvirke Amarés produktion.
Hvordan vil Webber påvirker Biedrins og de andre hos GSW
Hvordan vil Thomas måske påvirke TD's?
Og for mit eget vedkommende.
Hvordan vil Memphis-spillernes produktion blive påvirket(ser pt. ud til min egen Hakim Warrick pludslelig stiger væsentligt i værdi)?
Hvordan vil Gasol påvirke Bynums værdi(næppe flere points og rebs til ham, omvendt måske flere blocks fra weakside)?
Osv. osv. det er da virkelig interessant, og kan være sådan noget der i sidste ende afgører både op- og nedryknin, samt reelt også titlen. Odom virker stærkere, men det kan Gay også for alvor blive nu han er go-to-guy.
Uha det er en gyser det her, og noget vi som GM's i KL har overordentligt svært ved at "gardere" os imod.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. februar 2008, 16:08Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenJamen indtil videre ser det da godt ud med Amare som PF 🙂
I hvert fald en fantastisk nat :roll
Jamen indtil videre ser det da godt ud med Amare som PF 🙂
I hvert fald en fantastisk nat :roll
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. februar 2008, 17:45Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnOdom er Gud og resten er et tegneseriehold....
Odom er Gud og resten er et tegneseriehold....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. februar 2008, 9:33Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinGay vil helt sikkert se bolden mere nu, hvilket forhåbentlig vil resultere i et lille nøk op i pts og gerne 2-3 ast per kamp.
Men hvad med Delonte West i Cleveland... det kunne da godt være en vinder.
Warrick ser ud til at være en af de andre helt store vindere af det her trade.
Scola kunne være en anden spiller, som ser lidt mere bold og spilletid uden Bonzi, som faktisk spillede PF og SF til tider. Landry vil nu se mere SF spilletid, hvilket åbner for lidt flere minutter til Scola.
Gay vil helt sikkert se bolden mere nu, hvilket forhåbentlig vil resultere i et lille nøk op i pts og gerne 2-3 ast per kamp.
Men hvad med Delonte West i Cleveland... det kunne da godt være en vinder.
Warrick ser ud til at være en af de andre helt store vindere af det her trade.
Scola kunne være en anden spiller, som ser lidt mere bold og spilletid uden Bonzi, som faktisk spillede PF og SF til tider. Landry vil nu se mere SF spilletid, hvilket åbner for lidt flere minutter til Scola.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. februar 2008, 12:23Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinAmsterdam Grunts lukker biksen en uges tid... spillerne må sgu passe sig selv lidt, og trades bliver det alligevel ikke rigtig til. Med mindre jeg lige når at tjekke PBere sent i aften, så bliver det først om en uges tid at jeg er online igen.
Lad nu være med at sælge hele butikken til den store stygge ulv mens jeg er væk :roll
Amsterdam Grunts lukker biksen en uges tid... spillerne må sgu passe sig selv lidt, og trades bliver det alligevel ikke rigtig til. Med mindre jeg lige når at tjekke PBere sent i aften, så bliver det først om en uges tid at jeg er online igen.
Lad nu være med at sælge hele butikken til den store stygge ulv mens jeg er væk :roll
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. februar 2008, 17:15Oprindeligt skrevet af: ZonkerHææææævenly Hooooters :jubi:
#4 baby!
Hææææævenly Hooooters :jubi:
#4 baby!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. februar 2008, 17:25Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenSynes at hele midterfeltet (til og med 2. sidste pladsen) svinger gevaldigt :noidea
Synes at hele midterfeltet (til og med 2. sidste pladsen) svinger gevaldigt :noidea
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. februar 2008, 17:32Oprindeligt skrevet af: MartanicOg sidstepladsen nyder virkelig at have sine 3 bedste spillere skadet nu. Hvornår starter 2008/2009 sæsonen 😐
Og sidstepladsen nyder virkelig at have sine 3 bedste spillere skadet nu. Hvornår starter 2008/2009 sæsonen 😐