Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 196 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Tak for ingenting Okafor og Yao... Camby serverer føringen i blocks-kategorien på et sølvfad i nat - 9 blk!

Men Yao og Okafor formår så blot at bakke ham op med 0 blks tilsammen. :noidea

Oprindeligt skrevet af: HrNilsson

Hele holdet spillede i nat, og det var en ganske glimrende line, som de lige fik sat, hvis man regner den gode Bargnani, som stadigvæk spiller out-of-position, fra.

18,6 p. - 8,6 r. - 4,6 a. - 1,4 s. - 1,0 b.

Når dine forwards og din center allesammen har plus 10 rebounds, så ved man virkelig at holdet gi'r en indsats. MUMS.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Interessant at der ikke er flere kommentarer til alle trads'ene i NBA pt.

Hvordan vil Shaq påvirke Amarés produktion.
Hvordan vil Webber påvirker Biedrins og de andre hos GSW
Hvordan vil Thomas måske påvirke TD's?

Og for mit eget vedkommende.
Hvordan vil Memphis-spillernes produktion blive påvirket(ser pt. ud til min egen Hakim Warrick pludslelig stiger væsentligt i værdi)?
Hvordan vil Gasol påvirke Bynums værdi(næppe flere points og rebs til ham, omvendt måske flere blocks fra weakside)?

Osv. osv. det er da virkelig interessant, og kan være sådan noget der i sidste ende afgører både op- og nedryknin, samt reelt også titlen. Odom virker stærkere, men det kan Gay også for alvor blive nu han er go-to-guy.

Uha det er en gyser det her, og noget vi som GM's i KL har overordentligt svært ved at "gardere" os imod.

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Jamen indtil videre ser det da godt ud med Amare som PF 🙂

I hvert fald en fantastisk nat :roll

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Odom er Gud og resten er et tegneseriehold....

Gay vil helt sikkert se bolden mere nu, hvilket forhåbentlig vil resultere i et lille nøk op i pts og gerne 2-3 ast per kamp.

Men hvad med Delonte West i Cleveland... det kunne da godt være en vinder.

Warrick ser ud til at være en af de andre helt store vindere af det her trade.

Scola kunne være en anden spiller, som ser lidt mere bold og spilletid uden Bonzi, som faktisk spillede PF og SF til tider. Landry vil nu se mere SF spilletid, hvilket åbner for lidt flere minutter til Scola.

Amsterdam Grunts lukker biksen en uges tid... spillerne må sgu passe sig selv lidt, og trades bliver det alligevel ikke rigtig til. Med mindre jeg lige når at tjekke PBere sent i aften, så bliver det først om en uges tid at jeg er online igen.

Lad nu være med at sælge hele butikken til den store stygge ulv mens jeg er væk :roll

Oprindeligt skrevet af: Zonker

Hææææævenly Hooooters :jubi:

#4 baby!

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Synes at hele midterfeltet (til og med 2. sidste pladsen) svinger gevaldigt :noidea

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Og sidstepladsen nyder virkelig at have sine 3 bedste spillere skadet nu. Hvornår starter 2008/2009 sæsonen 😐

ReferencerSide 196 af 635Reference