NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. februar 2008, 0:43Oprindeligt skrevet af: Miller31Zonker skrev:
Men folk er vel ligeglade?Det har man til tider på fornemmelsen...
Zonker skrev:
Men folk er vel ligeglade?
Det har man til tider på fornemmelsen...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. februar 2008, 9:04Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinZonker skrev:
Må jeg også lige tilføje at stillingen i D1 er super tæt. 5-8 har alle 24PP, og der er få tal der skiller i mange af kategorierne.Men folk er vel ligeglade?
Imponerende balancering må man sige. Man skulle egentlig tro at holdene ville sprede sig mere over så lang en sæson.
Det lugter da lidt af at Yi fik spilletid fordi han er kineser... for Charlie spiller da langt bedre end Yi har gjort hele sæsonen.
Zonker skrev:
Må jeg også lige tilføje at stillingen i D1 er super tæt. 5-8 har alle 24PP, og der er få tal der skiller i mange af kategorierne.Men folk er vel ligeglade?
Imponerende balancering må man sige. Man skulle egentlig tro at holdene ville sprede sig mere over så lang en sæson.
Det lugter da lidt af at Yi fik spilletid fordi han er kineser... for Charlie spiller da langt bedre end Yi har gjort hele sæsonen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. februar 2008, 9:44Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn...og så har de to ovenstående GM'ere liiiige tabt et pp hver, så der er to på 24 og to på 23 😉
Og så er jeg iøvrigt lidt pissed her. I foregårs sad jeg på min flade og så Josh Smith lægge to låg, det første i starten af kampen på Yao. Men i boxscorren står der et stort fedt NADA under blocks ... :@ Hvad sker der lige for den sviner.
Hhhmm, nå, jeg tager så til takke med en dejlig skøn statline fra Vince Carter :hug: 29-9-3-2-2 efter at have fået en på hovedet i starten af kampen. Godt nok noget under hans snit i assists, men man kan ikke få det hele hver gang... dog rart at Svinet's Butler har fået et par buler i hatten fniiiiis.
...og så har de to ovenstående GM'ere liiiige tabt et pp hver, så der er to på 24 og to på 23 😉
Og så er jeg iøvrigt lidt pissed her. I foregårs sad jeg på min flade og så Josh Smith lægge to låg, det første i starten af kampen på Yao. Men i boxscorren står der et stort fedt NADA under blocks ... :@ Hvad sker der lige for den sviner.
Hhhmm, nå, jeg tager så til takke med en dejlig skøn statline fra Vince Carter :hug: 29-9-3-2-2 efter at have fået en på hovedet i starten af kampen. Godt nok noget under hans snit i assists, men man kan ikke få det hele hver gang... dog rart at Svinet's Butler har fået et par buler i hatten fniiiiis.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. februar 2008, 10:45Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinMen i øvrigt træls at dine Hawks er så pivringe, at Yao ikke gider mere efter 20 minutter. Han tog lige ti min, med jumpere for øvelsens skyld, og satte sig så med halvdelen af de stats han kunne have slidt sig til hvis ikke hele fjerde quarter var på sofaen med benene oppe.
Men i øvrigt træls at dine Hawks er så pivringe, at Yao ikke gider mere efter 20 minutter. Han tog lige ti min, med jumpere for øvelsens skyld, og satte sig så med halvdelen af de stats han kunne have slidt sig til hvis ikke hele fjerde quarter var på sofaen med benene oppe.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. februar 2008, 22:06Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnNå, jeg var da ikke alene med at svine Houston's dommerbord til...
I brought it to the attention of the Hawks’ PR staff during the game and he asked the Rockets why Smith wasn’t credited with those blocks and got a rather dubious response. On the first one, a block of Yao Ming on a turnaround jumper that you could see clear from Shanghai, he was told that the ball bounced off the side of the backboard. Of course it did, because Josh swatted it there. On the second, a block of a Tracy McGrady dunk attempt on a fast break that certainly happened high above the official’s vantage point on the ground, it was decided that the ball simply slipped out of McGrady’s hand. Whatever. The Houston stat crew is on my watch list from now on.
Hvis jeg mangler et par block når sæsonen er overstået så går jeg amokka.
Nå, jeg var da ikke alene med at svine Houston's dommerbord til...
I brought it to the attention of the Hawks’ PR staff during the game and he asked the Rockets why Smith wasn’t credited with those blocks and got a rather dubious response. On the first one, a block of Yao Ming on a turnaround jumper that you could see clear from Shanghai, he was told that the ball bounced off the side of the backboard. Of course it did, because Josh swatted it there. On the second, a block of a Tracy McGrady dunk attempt on a fast break that certainly happened high above the official’s vantage point on the ground, it was decided that the ball simply slipped out of McGrady’s hand. Whatever. The Houston stat crew is on my watch list from now on.
Hvis jeg mangler et par block når sæsonen er overstået så går jeg amokka.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. februar 2008, 22:29Oprindeligt skrevet af: Miller31Kan så oplyse at jeg har haft samme observation med Rockets, Granger er flere gange blevet snydt og flere andre kan nævnes. Deriblandt Yao, så mon ikke det rammer Svinet mere end dig 😉
Kan så oplyse at jeg har haft samme observation med Rockets, Granger er flere gange blevet snydt og flere andre kan nævnes. Deriblandt Yao, så mon ikke det rammer Svinet mere end dig 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. februar 2008, 10:14Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnYao får da alt hvad han nyser i nærheden af :emb
Og hvad sker der lige for Camby her i nat, så får han sørme lige en block hvor han strejfer et pass ??? Bolden har hverken retning mod eller intention om at komme i nærheden af kurven... Jeg er næsten 98,2% sikker på at Svinet han har bestukket dommerbordene i hele NBA. Garanteret inviteret dem alle på en tur i Amsterdams Neondistrikt 🙁
Yao får da alt hvad han nyser i nærheden af :emb
Og hvad sker der lige for Camby her i nat, så får han sørme lige en block hvor han strejfer et pass ??? Bolden har hverken retning mod eller intention om at komme i nærheden af kurven... Jeg er næsten 98,2% sikker på at Svinet han har bestukket dommerbordene i hele NBA. Garanteret inviteret dem alle på en tur i Amsterdams Neondistrikt 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. februar 2008, 10:26Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinHehe... de har sgu da ikke været for tilfredse med råvarerne i syndens Venedig så! For hvad fanden sker der for Okafor?
Mekkas blocks er for sæsonen blot 1.7 per kamp - nede fra 2.6 sidste år. Der er da ellers nok block of the night materiale i de klip jeg har set fra Bobcats... men nej da, han skal ikke skrives for noget. Tror Jordan har beoverstukket statholderne for at kunne holde billigere på Okafor til sommer.
:upset
Og i øvrigt: "Wade, træk dig nu for sæsonen... du er jo en skadet mand, og det bedste for dig ville være et højt draftpick og god tid til rehab"
EDIT: Glemte så lige at rose Mekka for at snitte 14.4 rebounds per kamp i de seneste 10 kampe - hvilket dog ikke ændrer på noget hvad min teori om Jordan angår!
Hehe... de har sgu da ikke været for tilfredse med råvarerne i syndens Venedig så! For hvad fanden sker der for Okafor?
Mekkas blocks er for sæsonen blot 1.7 per kamp - nede fra 2.6 sidste år. Der er da ellers nok block of the night materiale i de klip jeg har set fra Bobcats... men nej da, han skal ikke skrives for noget. Tror Jordan har beoverstukket statholderne for at kunne holde billigere på Okafor til sommer.
:upset
Og i øvrigt: "Wade, træk dig nu for sæsonen... du er jo en skadet mand, og det bedste for dig ville være et højt draftpick og god tid til rehab"
EDIT: Glemte så lige at rose Mekka for at snitte 14.4 rebounds per kamp i de seneste 10 kampe - hvilket dog ikke ændrer på noget hvad min teori om Jordan angår!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. februar 2008, 14:28Oprindeligt skrevet af: Miller31En starterplads til Hakim Warrick, 32 min. og pludselig var det effektivt.
24-13-0-1
En starterplads til Hakim Warrick, 32 min. og pludselig var det effektivt.
24-13-0-1
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. februar 2008, 14:46Oprindeligt skrevet af: Miller31Dagens Renaldo Balkman kærlighed kommer med en lille historie, som er fundet på et andet forum, hvor der er andre end mig der deler kærlighed ud til ham. Historien viser at Balkman hører hjemme hos et hold der nyder ghetto-stilen og at han derfor er en true GangStar.
I was talkin to Renlado when my friend Terri came and I introduced them to eachother...I then proceeded to tell her that Renaldo is a NBA player on the NY Knicks...heres the convo
Me: "Terri, this is Renaldo, Renaldo this is Terri."
Me: "Terri, Renaldo plays for the NY Knicks."
Terri: "No you don't, shut up...if you play for the Knicks then y r u shopping at Target."
Renaldo: (as he's putting his products on the belt)...."cuz i'm from the hood."Balkman:love:
Dagens Renaldo Balkman kærlighed kommer med en lille historie, som er fundet på et andet forum, hvor der er andre end mig der deler kærlighed ud til ham. Historien viser at Balkman hører hjemme hos et hold der nyder ghetto-stilen og at han derfor er en true GangStar.
I was talkin to Renlado when my friend Terri came and I introduced them to eachother...I then proceeded to tell her that Renaldo is a NBA player on the NY Knicks...heres the convo
Me: "Terri, this is Renaldo, Renaldo this is Terri."
Me: "Terri, Renaldo plays for the NY Knicks."
Terri: "No you don't, shut up...if you play for the Knicks then y r u shopping at Target."
Renaldo: (as he's putting his products on the belt)...."cuz i'm from the hood."
Balkman:love: