Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 194 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Miller31

Danish TWolf skrev:
Men ja, det bliver vildt tæt i toppen - og farmands chance for at overraske den lede Hollænder ligger nok i de mange assists til GangStars, Hooters og AlphaHans ... go boyzzzzz. Og så selvf. at Alpha'erne er ved at hente Svinets steals fniiiiis.

That's it, jeg bænker Baronen resten af sæsonen!

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Miller31 skrev:

Danish TWolf skrev:
Men ja, det bliver vildt tæt i toppen - og farmands chance for at overraske den lede Hollænder ligger nok i de mange assists til GangStars, Hooters og AlphaHans ... go boyzzzzz. Og så selvf. at Alpha'erne er ved at hente Svinets steals fniiiiis.

That's it, jeg bænker Baronen resten af sæsonen!

tsk tsk tsk, du skal da håbe på at jeg vinder, sådan at når du får taget dig sammen til at hoppe til tops, så kan du bryste dig af at være den eneste der har stået og ørlet ned i trofæet udover "el champignon" himself. :hug:

Oprindeligt skrevet af: HrNilsson

Jeg får slet ikke sendt nok praise ud til Monta Ellis - manden har jo simpelthen opgivet sit trepoint skud, alligevel har han holdt sin flotte point produktion vedlige. Måden: Han valgt at skyde en uhyre høj 51,4% FG kun overgået af ganske få guards.

We love him. Hvis så bare, Biedrins kunne finde ud af, at der er noget der hedder at blocke bolden.

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Pt er det mit trekløver Maggette, West og J-rich og i ny og næ Horford der holder skib flydende.... Men ser frem til at få TJ og Jamaal igang igen. er imponeret over jeg kan holde fast uden PG :noidea

HrNilsson skrev:
Jeg får slet ikke sendt nok praise ud til Monta Ellis - manden har jo simpelthen opgivet sit trepoint skud, alligevel har han holdt sin flotte point produktion vedlige. Måden: Han valgt at skyde en uhyre høj 51,4% FG kun overgået af ganske få guards.

We love him. Hvis så bare, Biedrins kunne finde ud af, at der er noget der hedder at blocke bolden.

Skal erkende jeg har en mindre fetish for GSW, hvorfor jeg har set Monta en del gange. Han spil generelt er okay, men ikke så meget mere. Det der imponerer mig mest, er dog hans evne til at rebounde. Han hiver overraskende mange af dem hjem, fordi han kommer springende udefra. Og det er virkelig specielt at se hver eneste gang!

10-7-1-2 i nat på 22 min fra Balkman.

Efter en halv sæson med skadesproblemer og et par omgange med sygdom, så begynder han igen at vise tænder. Det skal nok blive til noget stort!

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Miller31 skrev:
så begynder han igen at vise tænder. Det skal nok blive til noget stort!

Balkman har i forvejen kæmpe tænder (og fedtet hår)... FY-FØJ

En stille nat, hvor dog Kobe's 36-10-6-0-1 og Al Jefferson's 18-9-2-3-2 skinnede igennem.

Måske man snart skulle spille Wilcox lidt. Igen i nat med en double double med sine 22-15-2-1-1 B)

Oprindeligt skrevet af: Zonker

Må man da lige i øvrigt have lov til at praise Charlie Vee lidt. Han har endelig fået chancen som starter, og har da også grebet den.

Han snitter flotte 17 point, 12 rebounds og en enkelt block i 3 starter. Han bør starte den plads frem for den unge kineser.

Oprindeligt skrevet af: wukhang

Ja den unge kineser burde jeg bænke lidt oftere. Han får ikke nogen impact i denn sæson, men til næste sæson tror jeg Charlie Vee skal kæmpe for minutterne 😉

Oprindeligt skrevet af: Zonker

Må jeg også lige tilføje at stillingen i D1 er super tæt. 5-8 har alle 24PP, og der er få tal der skiller i mange af kategorierne.

Men folk er vel ligeglade?

ReferencerSide 194 af 635Reference