NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. februar 2008, 19:04Oprindeligt skrevet af: bozzyMen ud over det, så er fordelen, at Ultimate Commis virker langt mere ambitiøst. De fumler blandt andet med nogle salary-funktioner, hvilket måske fra næste sæson ville kunne bruges i vores format. Det ville gøre, at vi slap for en masse opdateringsarbejde her på siden.
Jamen det ville da være godt, da I slipper for en masse arbejde. Et godt argument.
Men ud over at opdateringen måske er lidt ujævn, er der så andre problemer med nba.com?
Jamen bortset fra jeres arbejdsbyrde bliver lettere, kan jeg ikke se en eneste fordel. Man plejer at kun følge ens holds små minus og plus point (dagligt), men her står det bare stille i 14 dage af gangen.
Men ud over det, så er fordelen, at Ultimate Commis virker langt mere ambitiøst. De fumler blandt andet med nogle salary-funktioner, hvilket måske fra næste sæson ville kunne bruges i vores format. Det ville gøre, at vi slap for en masse opdateringsarbejde her på siden.
Jamen det ville da være godt, da I slipper for en masse arbejde. Et godt argument.
Men ud over at opdateringen måske er lidt ujævn, er der så andre problemer med nba.com?
Jamen bortset fra jeres arbejdsbyrde bliver lettere, kan jeg ikke se en eneste fordel. Man plejer at kun følge ens holds små minus og plus point (dagligt), men her står det bare stille i 14 dage af gangen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. februar 2008, 20:48Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinMen den med arbejdsbyrden var også argumentet sidste år, og det hjælper os jo stadig ikke... så måske vi skal kigge på det næste år.
Det andet tunge argument sidste år var, at vi ville have historiske oversigter på nba.com... men den fungerer mildest talt ikke (altså oversigten over sidste år).
Men den med arbejdsbyrden var også argumentet sidste år, og det hjælper os jo stadig ikke... så måske vi skal kigge på det næste år.
Det andet tunge argument sidste år var, at vi ville have historiske oversigter på nba.com... men den fungerer mildest talt ikke (altså oversigten over sidste år).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. februar 2008, 0:51Oprindeligt skrevet af: Miller31Hvem laver pickup'et og tager Shaq?
Come on, Shaq hos fantasy-venlige Suns, det vil da være klasse i fantasy! Desværre har jeg ikke selv råd, men hvis bare jeg havde!:deal:
Hvem laver pickup'et og tager Shaq?
Come on, Shaq hos fantasy-venlige Suns, det vil da være klasse i fantasy! Desværre har jeg ikke selv råd, men hvis bare jeg havde!:deal:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. februar 2008, 1:09Oprindeligt skrevet af: ZonkerPlz..
$20 mio. gange tre år. Hvem har råd til det? Og overvej lige hvor lidt han kommer til at spille. Man skal jo være direkte [censored] for at gøre sådan noget. Den der samler ham op får en klaphat og en spændetrøje af mig. For God's sake Monica, don't do it!!!
Hvilket nr. er jeg i FA-rækken? :roll
Plz..
$20 mio. gange tre år. Hvem har råd til det? Og overvej lige hvor lidt han kommer til at spille. Man skal jo være direkte [censored] for at gøre sådan noget. Den der samler ham op får en klaphat og en spændetrøje af mig. For God's sake Monica, don't do it!!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. februar 2008, 2:16Oprindeligt skrevet af: Miller31Zonker skrev:
Plz..$20 mio. gange tre år. Hvem har råd til det? Og overvej lige hvor lidt han kommer til at spille. Man skal jo være direkte [censored] for at gøre sådan noget. Den der samler ham op får en klaphat og en spændetrøje af mig. For God's sake Monica, don't do it!!!
Nr. 15, nu fortryder man opsamlingen af Nazr hva?
Der var nok en der ikke lige havde set en klassespiller som Shaq blive tradet!
Zonker skrev:
Plz..$20 mio. gange tre år. Hvem har råd til det? Og overvej lige hvor lidt han kommer til at spille. Man skal jo være direkte [censored] for at gøre sådan noget. Den der samler ham op får en klaphat og en spændetrøje af mig. For God's sake Monica, don't do it!!!
Nr. 15, nu fortryder man opsamlingen af Nazr hva?
Der var nok en der ikke lige havde set en klassespiller som Shaq blive tradet!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. februar 2008, 4:01Oprindeligt skrevet af: Miller31Jeg har sagt det længe!
Giv Balkman spilletid og han leverer!
7-12-2-1-3 på 34 min her i nat.
Det bl.a. et vanvittigt block på Granger med 12 sek igen, forelskelsen er vækket til live! I'm a Baaaaaaaaaaaaaalkman-believer:love: :hug: :worship:
Jeg har sagt det længe!
Giv Balkman spilletid og han leverer!
7-12-2-1-3 på 34 min her i nat.
Det bl.a. et vanvittigt block på Granger med 12 sek igen, forelskelsen er vækket til live! I'm a Baaaaaaaaaaaaaalkman-believer:love: :hug: :worship:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. februar 2008, 8:26Oprindeligt skrevet af: Pacersyeeeehhaaaaa...... 🙂 En glimrende nat for mig i nat:
Horford med 15 point 1 steal og 20 rebs
Maggette med 33 points, 8 rebs, 3 ass og 5 dejlige steals
West fortsætter jo bare sit solide spil med 21 pioint, 13 rebs, 2 steals og 2 blocks 🙂En tilfreds GM der vågner op til morgen.
yeeeehhaaaaa...... 🙂 En glimrende nat for mig i nat:
Horford med 15 point 1 steal og 20 rebs
Maggette med 33 points, 8 rebs, 3 ass og 5 dejlige steals
West fortsætter jo bare sit solide spil med 21 pioint, 13 rebs, 2 steals og 2 blocks 🙂
En tilfreds GM der vågner op til morgen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. februar 2008, 12:36Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinDet er edder røverme tæt i toppen (altså ikke Kurts hårpragt). Ikke kun placeringspointsmæssigt, men også i de enkelte kategorier. Jeg troede ellers så småt at block-kategorien var indenfor rækkevidde, men så var der lige lidt småskavanker med Camby-manden, og Josh nupsede et par vilde blk-kampe i træk, og Kurt har igen lidt luft der.
Men pts, asts, stls ser vildt tætte ud, og til dels rebs - selv om den ligner lidt en vinder med Grunts rebounderlineup: CP3, Gay, Butler, Mekka, Yao, Camby.
Gays gode rebounds og pletvise blocks fra SG, koster tilgengæld i ast, hvor Grunts konstant halter liiiiidt bagefter.
Vil NBAiKL følge NBA trop med en række hjernedøde monstertrades?
Det er edder røverme tæt i toppen (altså ikke Kurts hårpragt). Ikke kun placeringspointsmæssigt, men også i de enkelte kategorier. Jeg troede ellers så småt at block-kategorien var indenfor rækkevidde, men så var der lige lidt småskavanker med Camby-manden, og Josh nupsede et par vilde blk-kampe i træk, og Kurt har igen lidt luft der.
Men pts, asts, stls ser vildt tætte ud, og til dels rebs - selv om den ligner lidt en vinder med Grunts rebounderlineup: CP3, Gay, Butler, Mekka, Yao, Camby.
Gays gode rebounds og pletvise blocks fra SG, koster tilgengæld i ast, hvor Grunts konstant halter liiiiidt bagefter.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. februar 2008, 12:55Oprindeligt skrevet af: Miller31Kapitalistsvin skrev:
Vil NBAiKL følge NBA trop med en række hjernedøde monstertrades?Hent nu bare Shaq ind, hvor svært kan det være?
Kapitalistsvin skrev:
Hent nu bare Shaq ind, hvor svært kan det være?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. februar 2008, 15:30Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnMiller31 skrev:
Kapitalistsvin skrev:
Vil NBAiKL følge NBA trop med en række hjernedøde monstertrades?Hent nu bare Shaq ind, hvor svært kan det være?
Tjaaa, nogen af os har jo faktisk haft ham på rosteren :hug:
Hov, så var J-Smooove ved at nakke en tripple-double igen 19-9-9 (eller var det 17-9-9 kan ikke lige huske) - og så selvf en håndfuld låg lige da der var brug for det... oveni en håndfuld dimes og et par steals naturligvis :love:
Men ja, det bliver vildt tæt i toppen - og farmands chance for at overraske den lede Hollænder ligger nok i de mange assists til GangStars, Hooters og AlphaHans ... go boyzzzzz. Og så selvf. at Alpha'erne er ved at hente Svinets steals fniiiiis.
Miller31 skrev:
Kapitalistsvin skrev:
Tjaaa, nogen af os har jo faktisk haft ham på rosteren :hug:
Hov, så var J-Smooove ved at nakke en tripple-double igen 19-9-9 (eller var det 17-9-9 kan ikke lige huske) - og så selvf en håndfuld låg lige da der var brug for det... oveni en håndfuld dimes og et par steals naturligvis :love:
Men ja, det bliver vildt tæt i toppen - og farmands chance for at overraske den lede Hollænder ligger nok i de mange assists til GangStars, Hooters og AlphaHans ... go boyzzzzz. Og så selvf. at Alpha'erne er ved at hente Svinets steals fniiiiis.