Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 190 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Pacers

En solid indsats fra mit hold i nat - ikke prangende men bund-solid. Hvis vi ser bort fra PPG som bare under standard så snittede mine fire spillere:

Terry - 3rbs - 1apg - 4spg - 2bpg
J-Rich - 8rpg - 4apg - 1spg - 2bpg
West - 10rpg - 5apg - 1spg - 2bpg
Horford - 19rpg - 2apg - 1spg - 0bpg

Snits på 12,25ppg - 10,0rpg(!) - 3,00apg - 1,75spg - 1,50bpg

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Baronen: 20-6-19-2-2
JoJo: 23-1-9-0-0
Gomes: 20-6-1-0-0
Bynum: 25-17-2-0-3

Snit: 22 - 7,5 - 7,75 - 0,5 - 1,25

God nat, midt i en ellers kedelig periode for GangStars, Bynum fortsætter simpelthen sin magtdemonstration.

Derudover var der endelig tid til Renaldo Balkman, som har døjet med skader i denne sæson. Og så ser det ud til Tyrus Thomas er ved at være tilbage i Bulls' rotation.. Så der er håb endnu!

Oprindeligt skrevet af: Jenner

God start her på de tidlige søndag kampe:

Roy med en monsterline: 33-5-10-2 og igen viste han at han er en af ligaens mest clutch spillere med en 3er i slutningen af 1. OT.

Deng var tilbage fra sin skade og på trods af limited min. og en rolle som bænkspillere droppede han 28-6-1-0-1 ganske fint.

Chandler også solid med 7-14-2-2-1

Så håber vi at JO og Murphy nyder godt af GSW ikke eksisterende forsvar senere, og holder det fine snit på 22,7 - 8,3 - 4,3 - 1,3 - 0,7

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Yihaa... Grunts har taget førringen i D1, da point-titlen blev erobret med en 4.083-4.074 føring. At Grunts så har spillet 7 kampe mere end T'Wolves har formentlig ikke noget at sige, tror faktisk ikke de kan hente det forspring på de kampe...

:roll

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Du er sq ved at stikke af i rebounds til gengæld og henter ind på mig i blocks, mens jeg ikke henter dem foran mig i steals... gider snart ikke mere, moooaaaar jeg vil hjem.

Åååh suk og ve, hvorfor skal jeg ha' så lousig et hold... ku' være man skulle sælge dem alle og bygge op på nyt. :what

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Én kamp, to spillere, en helvedes masse stats - Okafor vs. Camby:

39 pts, 36 reb, 8 ast, 1 stl, 9 blk :jubi:

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Rart at se Ridnour have en rigtig god kamp i nat...

Anyway, tilbage til lektier 😮

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Renaaaaaaaaaaaldo Balkman is on his way back!

Efter en sæson der har været plaget af ankelskader, influenza og meget andet skidt, så ser det ud til NBAs mest elskede fighter - nu med tilnavnet Plastic-Man - er på vej tilbage. I nattens kamp blev det til små 18 min og næsten en double-double.

I'm tellin' you.. He's going to be the real deal..

Yeah, I'm a Balkman-believer:love:

Og nøøøørj hvor har jeg savnet at dele kærlighed ud til ham!

Oprindeligt skrevet af: wukhang

Gerald Wallace blir da også kaldt Plastic Man

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

wukhang skrev:
Gerald Wallace blir da også kaldt Plastic Man

Han har sq da mange navne efterhånden hva' ? G-Force og Crash er dem jeg ser mest.

ReferencerSide 190 af 635Reference