NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. januar 2008, 9:20Oprindeligt skrevet af: PacersEn solid indsats fra mit hold i nat - ikke prangende men bund-solid. Hvis vi ser bort fra PPG som bare under standard så snittede mine fire spillere:
Terry - 3rbs - 1apg - 4spg - 2bpg
J-Rich - 8rpg - 4apg - 1spg - 2bpg
West - 10rpg - 5apg - 1spg - 2bpg
Horford - 19rpg - 2apg - 1spg - 0bpgSnits på 12,25ppg - 10,0rpg(!) - 3,00apg - 1,75spg - 1,50bpg
En solid indsats fra mit hold i nat - ikke prangende men bund-solid. Hvis vi ser bort fra PPG som bare under standard så snittede mine fire spillere:
Terry - 3rbs - 1apg - 4spg - 2bpg
J-Rich - 8rpg - 4apg - 1spg - 2bpg
West - 10rpg - 5apg - 1spg - 2bpg
Horford - 19rpg - 2apg - 1spg - 0bpg
Snits på 12,25ppg - 10,0rpg(!) - 3,00apg - 1,75spg - 1,50bpg
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. januar 2008, 13:54Oprindeligt skrevet af: Miller31Baronen: 20-6-19-2-2
JoJo: 23-1-9-0-0
Gomes: 20-6-1-0-0
Bynum: 25-17-2-0-3Snit: 22 - 7,5 - 7,75 - 0,5 - 1,25
God nat, midt i en ellers kedelig periode for GangStars, Bynum fortsætter simpelthen sin magtdemonstration.
Derudover var der endelig tid til Renaldo Balkman, som har døjet med skader i denne sæson. Og så ser det ud til Tyrus Thomas er ved at være tilbage i Bulls' rotation.. Så der er håb endnu!
Baronen: 20-6-19-2-2
JoJo: 23-1-9-0-0
Gomes: 20-6-1-0-0
Bynum: 25-17-2-0-3
Snit: 22 - 7,5 - 7,75 - 0,5 - 1,25
God nat, midt i en ellers kedelig periode for GangStars, Bynum fortsætter simpelthen sin magtdemonstration.
Derudover var der endelig tid til Renaldo Balkman, som har døjet med skader i denne sæson. Og så ser det ud til Tyrus Thomas er ved at være tilbage i Bulls' rotation.. Så der er håb endnu!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. januar 2008, 23:12Oprindeligt skrevet af: JennerGod start her på de tidlige søndag kampe:
Roy med en monsterline: 33-5-10-2 og igen viste han at han er en af ligaens mest clutch spillere med en 3er i slutningen af 1. OT.
Deng var tilbage fra sin skade og på trods af limited min. og en rolle som bænkspillere droppede han 28-6-1-0-1 ganske fint.
Chandler også solid med 7-14-2-2-1
Så håber vi at JO og Murphy nyder godt af GSW ikke eksisterende forsvar senere, og holder det fine snit på 22,7 - 8,3 - 4,3 - 1,3 - 0,7
God start her på de tidlige søndag kampe:
Roy med en monsterline: 33-5-10-2 og igen viste han at han er en af ligaens mest clutch spillere med en 3er i slutningen af 1. OT.
Deng var tilbage fra sin skade og på trods af limited min. og en rolle som bænkspillere droppede han 28-6-1-0-1 ganske fint.
Chandler også solid med 7-14-2-2-1
Så håber vi at JO og Murphy nyder godt af GSW ikke eksisterende forsvar senere, og holder det fine snit på 22,7 - 8,3 - 4,3 - 1,3 - 0,7
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. januar 2008, 16:17Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinYihaa... Grunts har taget førringen i D1, da point-titlen blev erobret med en 4.083-4.074 føring. At Grunts så har spillet 7 kampe mere end T'Wolves har formentlig ikke noget at sige, tror faktisk ikke de kan hente det forspring på de kampe...
:roll
Yihaa... Grunts har taget førringen i D1, da point-titlen blev erobret med en 4.083-4.074 føring. At Grunts så har spillet 7 kampe mere end T'Wolves har formentlig ikke noget at sige, tror faktisk ikke de kan hente det forspring på de kampe...
:roll
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. januar 2008, 16:32Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDu er sq ved at stikke af i rebounds til gengæld og henter ind på mig i blocks, mens jeg ikke henter dem foran mig i steals... gider snart ikke mere, moooaaaar jeg vil hjem.
Åååh suk og ve, hvorfor skal jeg ha' så lousig et hold... ku' være man skulle sælge dem alle og bygge op på nyt. :what
Du er sq ved at stikke af i rebounds til gengæld og henter ind på mig i blocks, mens jeg ikke henter dem foran mig i steals... gider snart ikke mere, moooaaaar jeg vil hjem.
Åååh suk og ve, hvorfor skal jeg ha' så lousig et hold... ku' være man skulle sælge dem alle og bygge op på nyt. :what
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. januar 2008, 9:40Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinÉn kamp, to spillere, en helvedes masse stats - Okafor vs. Camby:
39 pts, 36 reb, 8 ast, 1 stl, 9 blk :jubi:
Én kamp, to spillere, en helvedes masse stats - Okafor vs. Camby:
39 pts, 36 reb, 8 ast, 1 stl, 9 blk :jubi:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. januar 2008, 15:33Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenRart at se Ridnour have en rigtig god kamp i nat...
Anyway, tilbage til lektier 😮
Rart at se Ridnour have en rigtig god kamp i nat...
Anyway, tilbage til lektier 😮
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. januar 2008, 10:23Oprindeligt skrevet af: Miller31Renaaaaaaaaaaaldo Balkman is on his way back!
Efter en sæson der har været plaget af ankelskader, influenza og meget andet skidt, så ser det ud til NBAs mest elskede fighter - nu med tilnavnet Plastic-Man - er på vej tilbage. I nattens kamp blev det til små 18 min og næsten en double-double.
I'm tellin' you.. He's going to be the real deal..
Yeah, I'm a Balkman-believer:love:
Og nøøøørj hvor har jeg savnet at dele kærlighed ud til ham!
Renaaaaaaaaaaaldo Balkman is on his way back!
Efter en sæson der har været plaget af ankelskader, influenza og meget andet skidt, så ser det ud til NBAs mest elskede fighter - nu med tilnavnet Plastic-Man - er på vej tilbage. I nattens kamp blev det til små 18 min og næsten en double-double.
I'm tellin' you.. He's going to be the real deal..
Yeah, I'm a Balkman-believer:love:
Og nøøøørj hvor har jeg savnet at dele kærlighed ud til ham!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. januar 2008, 20:22Oprindeligt skrevet af: wukhangGerald Wallace blir da også kaldt Plastic Man
Gerald Wallace blir da også kaldt Plastic Man
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. januar 2008, 20:29Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnwukhang skrev:
Gerald Wallace blir da også kaldt Plastic ManHan har sq da mange navne efterhånden hva' ? G-Force og Crash er dem jeg ser mest.
wukhang skrev:
Gerald Wallace blir da også kaldt Plastic Man
Han har sq da mange navne efterhånden hva' ? G-Force og Crash er dem jeg ser mest.