NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. januar 2008, 9:06Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinNogen der bruger stillingen inde på NBAiKL undersiden. Gik lige op for mig at Kurt havde opdateret to gange uden jeg havde tjekket en eneste gang (har min egen oversigt).
Så måske det alligevel er en unødvendig luksus?
Nogen der bruger stillingen inde på NBAiKL undersiden. Gik lige op for mig at Kurt havde opdateret to gange uden jeg havde tjekket en eneste gang (har min egen oversigt).
Så måske det alligevel er en unødvendig luksus?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. januar 2008, 9:42Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJa, det tager sku alligevel en 40 min. per gang - så kan nå en nyhed i stedet for....
Som sagt, så er de respons jeg har fået mest fra folk der selv fører stilling (i deres egen division i al fald) så det er vel ikke så meget for deres skyld egentlig.
Det eneste er at det er sjovt at se den "anden" division... men så kunne vi måske nøjes med den stilling der går på pp uden at tage højde for snit ??
Alternativt skal jeg tilbage til at "bare" sætte et billede ind (ser ikke så fedt ud, men er langt hurtigere end at taste ind i tabeller).
Ja, det tager sku alligevel en 40 min. per gang - så kan nå en nyhed i stedet for....
Som sagt, så er de respons jeg har fået mest fra folk der selv fører stilling (i deres egen division i al fald) så det er vel ikke så meget for deres skyld egentlig.
Det eneste er at det er sjovt at se den "anden" division... men så kunne vi måske nøjes med den stilling der går på pp uden at tage højde for snit ??
Alternativt skal jeg tilbage til at "bare" sætte et billede ind (ser ikke så fedt ud, men er langt hurtigere end at taste ind i tabeller).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. januar 2008, 9:45Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnPS. I det hele taget har jeg på fornemmeren at folk ikke tjekker Forsiden på NBAiKL specielt meget ??
Egentlig burde det være sådan at man tjekkede den et par gange om ugen, i tilfælde af at der var sket noget nyt (handel, ny deadline) - og så er der jo også link til debatten derinde hvis det skal være. :roll
PS. I det hele taget har jeg på fornemmeren at folk ikke tjekker Forsiden på NBAiKL specielt meget ??
Egentlig burde det være sådan at man tjekkede den et par gange om ugen, i tilfælde af at der var sket noget nyt (handel, ny deadline) - og så er der jo også link til debatten derinde hvis det skal være. :roll
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. januar 2008, 11:51Oprindeligt skrevet af: Miller31Jeg tjekker jævnligt, det vil jeg meget gerne understrege.
Jeg tjekker også stillingerne, holder dog selv for 1. div. men er rart at kunne se i 2. div. Men ville egentlig være fint med mig, hvis der blot var en samlet stilling, evt. hvor antal brugte kampe også var noteret.
Jeg tjekker jævnligt, det vil jeg meget gerne understrege.
Jeg tjekker også stillingerne, holder dog selv for 1. div. men er rart at kunne se i 2. div. Men ville egentlig være fint med mig, hvis der blot var en samlet stilling, evt. hvor antal brugte kampe også var noteret.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. januar 2008, 12:44Oprindeligt skrevet af: JennerJeg ville gerne have at det man kan se stillingen i D1 og D2, og meget gerne med snit også, så kan man lidt få en fornemmelse af styrkeforhold, og også begynde at kigge lidt på stillinger i tilfælde af evt tiebreakers... Men om det er pænt eller grimt (billede Vs. tabel) er jeg ligeglad med....
Jeg ville gerne have at det man kan se stillingen i D1 og D2, og meget gerne med snit også, så kan man lidt få en fornemmelse af styrkeforhold, og også begynde at kigge lidt på stillinger i tilfælde af evt tiebreakers... Men om det er pænt eller grimt (billede Vs. tabel) er jeg ligeglad med....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. januar 2008, 13:11Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenEnig med Jens
Enig med Jens
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. januar 2008, 16:34Oprindeligt skrevet af: MartanicMed mine ringe snits i år er jeg også ganske interesseret i sammenligningen mellem de to ligaer, men det skal selvfølgelig ikke være noget der koster commish så dyr tid, at det går udover en nyhed på siden.
Nyhederne er trods alt vigtigere, end at jeg kan få lov til at sammenligne let, for ellers kan man jo også bare lige hive fat i en fra den modsatte liga, og få ham til at sende sin stilling fra ligaen.
Må også lige kigge med rank ryg og konstatere at jeg faktisk utroligt nok tjekker NBAiKL forsiden meget ofte. Når jeg altså ikke lige ved, hvad jeg ellers skal give mig til (Så udfra den definition burde det være blevet til en 200-300 gange om dagen)
Med mine ringe snits i år er jeg også ganske interesseret i sammenligningen mellem de to ligaer, men det skal selvfølgelig ikke være noget der koster commish så dyr tid, at det går udover en nyhed på siden.
Nyhederne er trods alt vigtigere, end at jeg kan få lov til at sammenligne let, for ellers kan man jo også bare lige hive fat i en fra den modsatte liga, og få ham til at sende sin stilling fra ligaen.
Må også lige kigge med rank ryg og konstatere at jeg faktisk utroligt nok tjekker NBAiKL forsiden meget ofte. Når jeg altså ikke lige ved, hvad jeg ellers skal give mig til (Så udfra den definition burde det være blevet til en 200-300 gange om dagen)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. januar 2008, 21:43Oprindeligt skrevet af: wukhangSelvom jeg i denne første sæson er bundskraber. Ser jeg kæmpe potentiale i mine unge spillere.
... og Eddy Curry, keep up
Selvom jeg i denne første sæson er bundskraber. Ser jeg kæmpe potentiale i mine unge spillere.
... og Eddy Curry, keep up
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. januar 2008, 21:11Oprindeligt skrevet af: Smukke DirkOg jeg har vanen tro glemt den her tråd :-s
Ser ikke for godt ud i Bronx, efter Diop røg på bænken til fordel for Dampier i Dallas snittede har han snittet noget nær 3 min. per kamp. Så fik man heldigvis skibet ham afsted for et semi-sats i Okur. En opgradering tænker man så, lækkert!!. Da man så finder ud af man ikke er helt fortroligt med hvordan det kører inde på nba.com og Okur har siddet ude af startopstillingen de første 5 kampe eller noget i den stil er knap så lækkert! :emb
Hvis nogen skulle være interesseret i en lille gut kaldet Corey Brewer så er jeg til at snakke med hvis nogen ligger inde med en RIGTIG PG, dvs. IKKE Rafer Alston-style (selvom han levere pænt for tiden). u know what to do
Og jeg har vanen tro glemt den her tråd :-s
Ser ikke for godt ud i Bronx, efter Diop røg på bænken til fordel for Dampier i Dallas snittede har han snittet noget nær 3 min. per kamp. Så fik man heldigvis skibet ham afsted for et semi-sats i Okur. En opgradering tænker man så, lækkert!!. Da man så finder ud af man ikke er helt fortroligt med hvordan det kører inde på nba.com og Okur har siddet ude af startopstillingen de første 5 kampe eller noget i den stil er knap så lækkert! :emb
Hvis nogen skulle være interesseret i en lille gut kaldet Corey Brewer så er jeg til at snakke med hvis nogen ligger inde med en RIGTIG PG, dvs. IKKE Rafer Alston-style (selvom han levere pænt for tiden). u know what to do
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. januar 2008, 23:17Oprindeligt skrevet af: Zonker