NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. januar 2008, 21:38Oprindeligt skrevet af: JennerDer er kun EN plastic mand! Gode gamle Stacey Augmon :love:
Der er kun EN plastic mand! Gode gamle Stacey Augmon :love:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. januar 2008, 8:55Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinHvor er det godt at se Okafor totaltskade Dwight Howards statline :what
Hvor er det godt at se Okafor totaltskade Dwight Howards statline :what
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. januar 2008, 9:07Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJenner skrev:
Der er kun EN plastic mand! Gode gamle Stacey Augmon :love:Ja da, det var selvf. ham det var, ja det var. Kunne ikke lige huske hvem det var der havde det kælenavn.
Jaaaaa, D12 vs. Mekka er vist ikke speciel ligevægtig i disse dage (altså siden de blev draftet 😆 ).
Til gengæld så har jeg jo kun plads til én Center i lineup, så ude på min bænk der sidder en Australier og dynger om sig med stats.
De sidste 6 kampe med splinter i nummeren, har han snittet: 19,5 - 10,3 - 3,0 - 0,7 - 1,7
Det fortjener da godt nok en starterplads i NBAiKL hva' ?? Meeeen hører jeg interessante bud? Næææ, det gør jeg ikke.
Jenner skrev:
Der er kun EN plastic mand! Gode gamle Stacey Augmon :love:
Ja da, det var selvf. ham det var, ja det var. Kunne ikke lige huske hvem det var der havde det kælenavn.
Jaaaaa, D12 vs. Mekka er vist ikke speciel ligevægtig i disse dage (altså siden de blev draftet 😆 ).
Til gengæld så har jeg jo kun plads til én Center i lineup, så ude på min bænk der sidder en Australier og dynger om sig med stats.
De sidste 6 kampe med splinter i nummeren, har han snittet: 19,5 - 10,3 - 3,0 - 0,7 - 1,7
Det fortjener da godt nok en starterplads i NBAiKL hva' ?? Meeeen hører jeg interessante bud? Næææ, det gør jeg ikke.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. januar 2008, 14:05Oprindeligt skrevet af: Miller3124-6-7-7-2 fra Baronen inden han i nat fejlede ud. Så gør det ikke så meget at JoJo havde en off-night efter nogle gode indsatser!
24-6-7-7-2 fra Baronen inden han i nat fejlede ud. Så gør det ikke så meget at JoJo havde en off-night efter nogle gode indsatser!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. januar 2008, 14:14Oprindeligt skrevet af: ZonkerTil tider er det altså smukt at være Hooters-GM. Jeg brokkede mig i mit stille sind over at jeg lå sidst i steals. Hvorefter mine drenge leverer 10 steals fordelt på 4 spillere. Bum, så avancerede man lige 4 placeringspoint på den konto 😀
Til tider er det altså smukt at være Hooters-GM. Jeg brokkede mig i mit stille sind over at jeg lå sidst i steals. Hvorefter mine drenge leverer 10 steals fordelt på 4 spillere. Bum, så avancerede man lige 4 placeringspoint på den konto 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. januar 2008, 14:45Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinHehe... samtidig med at Camby nærmer sig Kurts bagdel i blocks-kategorien, og foreløbig har skubbet Grunts til tops i rebs... så koster det i pts, hvor Kurt netop har kørt sig i front i nat.
Det tegner til endnu et tæt opløb.
Hehe... samtidig med at Camby nærmer sig Kurts bagdel i blocks-kategorien, og foreløbig har skubbet Grunts til tops i rebs... så koster det i pts, hvor Kurt netop har kørt sig i front i nat.
Det tegner til endnu et tæt opløb.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. januar 2008, 22:31Oprindeligt skrevet af: Miller31Ikke for at presse, men FA-opsamling?
Ikke for at presse, men FA-opsamling?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. januar 2008, 22:36Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinOrk... den har da været fikset længe... sådan ca. 2 min og 53 sek. :doh
Ork... den har da været fikset længe... sådan ca. 2 min og 53 sek. :doh
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. januar 2008, 23:09Oprindeligt skrevet af: Miller31Men hvad med nba.com, det er der det tæller;)
EDIT: Og så vil jeg gerne vide hvor der er opdateret?
Men hvad med nba.com, det er der det tæller;)
EDIT: Og så vil jeg gerne vide hvor der er opdateret?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. januar 2008, 7:52Oprindeligt skrevet af: bozzySynes det er pisse ærgeligt at stillingenen stortset aldrig bliver opdateret... Eneste grund til at jeg synes at siden stinker :emb
Synes det er pisse ærgeligt at stillingenen stortset aldrig bliver opdateret... Eneste grund til at jeg synes at siden stinker :emb