NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. december 2007, 11:30Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinSmed lige min divisions foreløbige resultater ind i mit regneark, og stillingen ser PT sådan her ud per snit:
45 - Grunts
42 - T’Wolves
33 - Alpha
30 - Gangstars
28 - Gamebreakers
26 - Jailblazers
26 – Highflyers
24 – Hooters
14 – Sydhavn
07 – CityRoyalsSom forventet kostede det noget i Danish’s at indhente de tabte kampe, men stillingen er tæt i toppen. PTS og REB kæmpes der om med Grunts på to førstepladser og T’Wolves på to andenpladser. Forskellen per snit er dog blot hhv. 0.22 pts og 0.11 reb. Skulle de to kategorier tippe til Danish og resten forblive som det er, har vi pludselig en 44-43 førring til de bløde kringler.
Smed lige min divisions foreløbige resultater ind i mit regneark, og stillingen ser PT sådan her ud per snit:
45 - Grunts
42 - T’Wolves
33 - Alpha
30 - Gangstars
28 - Gamebreakers
26 - Jailblazers
26 – Highflyers
24 – Hooters
14 – Sydhavn
07 – CityRoyals
Som forventet kostede det noget i Danish’s at indhente de tabte kampe, men stillingen er tæt i toppen. PTS og REB kæmpes der om med Grunts på to førstepladser og T’Wolves på to andenpladser. Forskellen per snit er dog blot hhv. 0.22 pts og 0.11 reb. Skulle de to kategorier tippe til Danish og resten forblive som det er, har vi pludselig en 44-43 førring til de bløde kringler.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. december 2007, 7:16Oprindeligt skrevet af: PacersMiller31: Synes du skulle læse den her:
http://www.nba.com/pacers/news/feature_tinsley_071206.html
Han har faktisk tilført go-to scoring og clutch play....
“Some games in the fourth quarter he has been nothing short of brilliant,” said Coach Jim O’Brien. “He has scored well for us. He has become the leader on the court with the ball in his hands. He really knows what we want. He's extremely unselfish and when we need somebody to put up some points in the fourth quarter he has stepped up. We are really, really pleased with the way he is quarterbacking our basketball team.”
Consider the recent road trip:
Tinsley scored 10 of his 29 points in the final 4:09 to spark the Pacers to a 101-95 victory over the Clippers in Los Angeles;
He scored eight in the final 3:09 to enable the Pacers to pull out a 95-89 victory in Portland;
Despite struggling with the flu that so sapped his energy he had not scored and scarcely shot, Tinsley scored six straight in the final minute to give the Pacers a chance in a 95-93 loss in Seattle.
Jeg er dybt imponeret over ham i år.
Miller31: Synes du skulle læse den her:
http://www.nba.com/pacers/news/feature_tinsley_071206.html
Han har faktisk tilført go-to scoring og clutch play....
“Some games in the fourth quarter he has been nothing short of brilliant,” said Coach Jim O’Brien. “He has scored well for us. He has become the leader on the court with the ball in his hands. He really knows what we want. He's extremely unselfish and when we need somebody to put up some points in the fourth quarter he has stepped up. We are really, really pleased with the way he is quarterbacking our basketball team.”
Consider the recent road trip:
Tinsley scored 10 of his 29 points in the final 4:09 to spark the Pacers to a 101-95 victory over the Clippers in Los Angeles;
He scored eight in the final 3:09 to enable the Pacers to pull out a 95-89 victory in Portland;
Despite struggling with the flu that so sapped his energy he had not scored and scarcely shot, Tinsley scored six straight in the final minute to give the Pacers a chance in a 95-93 loss in Seattle.
Jeg er dybt imponeret over ham i år.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. december 2007, 14:23Oprindeligt skrevet af: JennerDer er virkelig ved at komme gang i Fistfighters drengene. Back to back POW Brandon Roy har taget Portland på hans smækre muskuløse skuldre og snitter her i december 21.9 - 5.1 - 6.7 - 0.9 - 0.2
Steals er ikke optimale, men hans pts-rbs-ast kombination er elite!JO er ved at komme i gang men har glemt hvordan man rebounder, Chandler er ved at komme i gang (14,8 rpg i december) men han har glemt hvordan man laver blocks, og Lowry har glemt hvordan man laver ast og steals, men mon ikke det snart kommer.
Er det nu runnet mod en oprykningsplads kommer? eller skal der ud og trades med hensigt på fremtiden?
Der er virkelig ved at komme gang i Fistfighters drengene. Back to back POW Brandon Roy har taget Portland på hans smækre muskuløse skuldre og snitter her i december 21.9 - 5.1 - 6.7 - 0.9 - 0.2
Steals er ikke optimale, men hans pts-rbs-ast kombination er elite!
JO er ved at komme i gang men har glemt hvordan man rebounder, Chandler er ved at komme i gang (14,8 rpg i december) men han har glemt hvordan man laver blocks, og Lowry har glemt hvordan man laver ast og steals, men mon ikke det snart kommer.
Er det nu runnet mod en oprykningsplads kommer? eller skal der ud og trades med hensigt på fremtiden?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. december 2007, 15:47Oprindeligt skrevet af: Miller31@Pacers.
Sig hvad du vil, Clippers kampen blev han godt nok rost efter, men derudover har han været mere end elendig og egenhændigt smidt 4 af de 6 kampe jeg hidtil har set. Det på et dårligt 4. quarter.. Og selvfølgelig skamroser Pacers-ledelsen ham offentligt, alt andet ville være dårligt management! Det ændrer ikke på at Tinsley er alt for dårlig til at få sine holdkammerater indvolveret i crunch.. Nå, men tror sq jeg smider et længere indlæg i Pacers-debatten om et par dage i stedet.. Lad os tage den der..
Fin nat for GangStars, efter en halvsløj uges tid.
20-5-5-1-0,5 blev nattens snit fra 4 spillere, lidt for få rebs og blocks, men ellers fint.
@Pacers.
Sig hvad du vil, Clippers kampen blev han godt nok rost efter, men derudover har han været mere end elendig og egenhændigt smidt 4 af de 6 kampe jeg hidtil har set. Det på et dårligt 4. quarter.. Og selvfølgelig skamroser Pacers-ledelsen ham offentligt, alt andet ville være dårligt management! Det ændrer ikke på at Tinsley er alt for dårlig til at få sine holdkammerater indvolveret i crunch.. Nå, men tror sq jeg smider et længere indlæg i Pacers-debatten om et par dage i stedet.. Lad os tage den der..
Fin nat for GangStars, efter en halvsløj uges tid.
20-5-5-1-0,5 blev nattens snit fra 4 spillere, lidt for få rebs og blocks, men ellers fint.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. december 2007, 13:24Oprindeligt skrevet af: JennerDa jeg i går valgte at aktivere Sean Williams :love: havde jeg ingen ide om at jeg ville få kastet så vilde stats i hovedet!
11-7-1-2-8 - Den knægt bliver for hjernedød hvis Frank lærer at han er flere niveauer over Collins og Allen (og også Boone).
Intet mindre end genialt, jeg er jo en del kampe bagud pga. skader og at kaste Sean ind og få sådan noget her tilbage er kun godt, og da jeg så samtidig smed T-Murph ind i går og fik 17-9-2-1 er jeg fint tilfreds med mine back ups :clap:
Så glemmer man lidt at Deng laver 26-7-2-0-1 på trods af han kun scorer 4 pts og tager 3 rebounds i første halveg....
Da jeg i går valgte at aktivere Sean Williams :love: havde jeg ingen ide om at jeg ville få kastet så vilde stats i hovedet!
11-7-1-2-8 - Den knægt bliver for hjernedød hvis Frank lærer at han er flere niveauer over Collins og Allen (og også Boone).
Intet mindre end genialt, jeg er jo en del kampe bagud pga. skader og at kaste Sean ind og få sådan noget her tilbage er kun godt, og da jeg så samtidig smed T-Murph ind i går og fik 17-9-2-1 er jeg fint tilfreds med mine back ups :clap:
Så glemmer man lidt at Deng laver 26-7-2-0-1 på trods af han kun scorer 4 pts og tager 3 rebounds i første halveg....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. december 2007, 9:35Oprindeligt skrevet af: HrNilssonSølvrævene forstår endelig budskabet, og giver et godt skub fremad, der resulterer i en delt andenplads - Nu begynder det jo at ligne noget, når man samtidig er et af de hold der har spillet færrest kampe. Thumbs op til Grant Hill, for at give komplette stat-lines, like it's 1996. Og thumbs up til Monta Ellis, bare for at være Monta Ellis
Så krydser vi bare fingre for, at Don Nelson nu forstår at den smalle rotation af de seriøse startere er bedre end en hvilken som helst Barnes, Azzububbiuikikke og the ghost of Austin Croshere.
Sølvrævene forstår endelig budskabet, og giver et godt skub fremad, der resulterer i en delt andenplads - Nu begynder det jo at ligne noget, når man samtidig er et af de hold der har spillet færrest kampe. Thumbs op til Grant Hill, for at give komplette stat-lines, like it's 1996. Og thumbs up til Monta Ellis, bare for at være Monta Ellis
Så krydser vi bare fingre for, at Don Nelson nu forstår at den smalle rotation af de seriøse startere er bedre end en hvilken som helst Barnes, Azzububbiuikikke og the ghost of Austin Croshere.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. december 2007, 10:32Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinIhh altså, sikke en fin nat. Med 6 mand i aktion lå der det her lille slimede gennemsnit af en lækkerbidsken i min sok i morges:
19 pts, 10.5 reb, 5.7 ast, 1.8 stl, 1.5 blk
Ihh altså, sikke en fin nat. Med 6 mand i aktion lå der det her lille slimede gennemsnit af en lækkerbidsken i min sok i morges:
19 pts, 10.5 reb, 5.7 ast, 1.8 stl, 1.5 blk
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. december 2007, 12:53Oprindeligt skrevet af: JennerJa ja der er ved at komme gang i Fistfighterne.
19-9-4-0-5 fra JO uhmmm
Chandler kan stadigvæk ikke blocke skud, men 16-17-2-2-1 er nu alligevel lækkert.Roy fortsætter sit 3-kat monster show hvor han nærmest matcher Kobe, LeBron og T-Mac i disse dage; 25-9-8 blev det til i nat!
Ja ja der er ved at komme gang i Fistfighterne.
19-9-4-0-5 fra JO uhmmm
Chandler kan stadigvæk ikke blocke skud, men 16-17-2-2-1 er nu alligevel lækkert.
Roy fortsætter sit 3-kat monster show hvor han nærmest matcher Kobe, LeBron og T-Mac i disse dage; 25-9-8 blev det til i nat!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. december 2007, 22:28Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnYessør, efter et par [censored]e kampe så røg Bogut på bænken.... og gav så (ikke) 12-11-4-3-5 :what
Yessør, efter et par [censored]e kampe så røg Bogut på bænken.... og gav så (ikke) 12-11-4-3-5 :what
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. december 2007, 8:35Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSom anti-Svin kan man jo her tæt på julen være lidt ked af at det svin til en lang kineser snitter 16 rebounds over de sidste 4 kampe 🙁
Til gengæld så fik man selv lige en julegave fra sin SG... på 24 timer blev det til: 77-11-16-4-5 ... FLaaaaaaash Is Back.
Som anti-Svin kan man jo her tæt på julen være lidt ked af at det svin til en lang kineser snitter 16 rebounds over de sidste 4 kampe 🙁
Til gengæld så fik man selv lige en julegave fra sin SG... på 24 timer blev det til: 77-11-16-4-5 ... FLaaaaaaash Is Back.