NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. december 2007, 12:14Oprindeligt skrevet af: Miller31Fin line af Bynum igen. Knægten snitter nu i december: 12,3 - 9,5 - 1,9 - 0,5 - 3,5
Det er da ganske solidt af en knægt der blot lige har rundet de 20. Han er freeeeemtiden!
Fin line af Bynum igen. Knægten snitter nu i december: 12,3 - 9,5 - 1,9 - 0,5 - 3,5
Det er da ganske solidt af en knægt der blot lige har rundet de 20. Han er freeeeemtiden!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. december 2007, 18:32Oprindeligt skrevet af: PacersDejligt at se J-Rich spille solidt efter min trade... Han giver mig ganske solide stats over hele linjen i øjeblikket.
Dejligt at se J-Rich spille solidt efter min trade... Han giver mig ganske solide stats over hele linjen i øjeblikket.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. december 2007, 15:04Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinBOM... så var der ellers en kæmpe handel at mæske sig i! 😮
BOM... så var der ellers en kæmpe handel at mæske sig i! 😮
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. december 2007, 18:18Oprindeligt skrevet af: PacersDen mener jeg så personligt Highflyers kom værst ud.. Synes ikke han får/fik valuta nok for Kaman som spiller sit livs bedste sæson og pt er en af de suverænt i top 3 blandt centere.... forskellen på ham og Dwight er ganske lille....
Og stærkere centere hænger ikke på træerne - i hvert fald ikke af den kaliber!
Den mener jeg så personligt Highflyers kom værst ud.. Synes ikke han får/fik valuta nok for Kaman som spiller sit livs bedste sæson og pt er en af de suverænt i top 3 blandt centere.... forskellen på ham og Dwight er ganske lille....
Og stærkere centere hænger ikke på træerne - i hvert fald ikke af den kaliber!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. december 2007, 8:24Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinHehe... fedt med en reaktion! Jeg synes jo nok at Highflyers kom bedst ud af den, mens Sydhavn tog en stor chance på Kaman.
Det er rigtigt at Kamans stats er absolut vilde PT... men har bare meget svært ved ikke at være pessimistisk, når hans karrierestats indtil i år var meget tæt på middelmådige.
Han er dog ung og har jo tydeligvis potentialet til at være et vildt, vildt monster :what
Hehe... fedt med en reaktion! Jeg synes jo nok at Highflyers kom bedst ud af den, mens Sydhavn tog en stor chance på Kaman.
Det er rigtigt at Kamans stats er absolut vilde PT... men har bare meget svært ved ikke at være pessimistisk, når hans karrierestats indtil i år var meget tæt på middelmådige.
Han er dog ung og har jo tydeligvis potentialet til at være et vildt, vildt monster :what
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. december 2007, 18:22Oprindeligt skrevet af: PacersDet e rjo måske lige præcis denne chance som go-to guy og limen under kurven (med Brand ude) han har ventet på for at vise hvad han indeholder.
Men generelt synes jeg den ser fair ud for alle hold i forhold til hvad de afgiver og får ind... Men hold kæft der må være nogen der har haft for meget tid i december til at få stykket den trade sammen 😮 :what !!!!
Og ja, den sidste var langt hen af vejen en hentydning til dig Anders 😉
Det e rjo måske lige præcis denne chance som go-to guy og limen under kurven (med Brand ude) han har ventet på for at vise hvad han indeholder.
Men generelt synes jeg den ser fair ud for alle hold i forhold til hvad de afgiver og får ind... Men hold kæft der må være nogen der har haft for meget tid i december til at få stykket den trade sammen 😮 :what !!!!
Og ja, den sidste var langt hen af vejen en hentydning til dig Anders 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. december 2007, 11:36Oprindeligt skrevet af: JennerLækker aften for knytnævekæmperene.
I sidste minut blev det ungee stjernefrø Sean Williams og den aldrende alien Sam Cassell smidt i lineuppen, og de skuffede ikke, 21-9-5 fra Cassell, og 14-10 og 5 blocks fra Sean W!
Derudover lavede Roy 22-6-5-1, Deng med 28-10-4-1, JO med 25-6-4-0-3 på tre perioder, og Chandler med 17 og 17.
Steals og til dels assists er holdets helt store problem, så sidder du med en spiller der gør det godt her så lytter vi til alle bud.
Lækker aften for knytnævekæmperene.
I sidste minut blev det ungee stjernefrø Sean Williams og den aldrende alien Sam Cassell smidt i lineuppen, og de skuffede ikke, 21-9-5 fra Cassell, og 14-10 og 5 blocks fra Sean W!
Derudover lavede Roy 22-6-5-1, Deng med 28-10-4-1, JO med 25-6-4-0-3 på tre perioder, og Chandler med 17 og 17.
Steals og til dels assists er holdets helt store problem, så sidder du med en spiller der gør det godt her så lytter vi til alle bud.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. december 2007, 13:32Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinOumph... så bragede Gays højtflyvende momentum da godt og grundigt i jorden... langt fra landingsbanen! :undec
Snit i december indtil i nat: 22.4 pts, 6.5 reb, 2.3 ast, 1.4 stl, 1.2 blk
Nattens revenge-kamp mod Rockets: 8 pts, 2 reb, 2 ast, 1 stl, 0 blk
Oumph... så bragede Gays højtflyvende momentum da godt og grundigt i jorden... langt fra landingsbanen! :undec
Snit i december indtil i nat: 22.4 pts, 6.5 reb, 2.3 ast, 1.4 stl, 1.2 blk
Nattens revenge-kamp mod Rockets: 8 pts, 2 reb, 2 ast, 1 stl, 0 blk
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. december 2007, 12:00Oprindeligt skrevet af: PacersJ-Rich 🙂 Endnu en mere end godkendt kamp 34 - 8 - 3 - 2
Horfor også solid med en 11 - 10 - 0 - 2 - 1
David West nok min MVP indtil nu med 27 - 15 - 1 - 1 - 1
J-Rich 🙂 Endnu en mere end godkendt kamp 34 - 8 - 3 - 2
Horfor også solid med en 11 - 10 - 0 - 2 - 1
David West nok min MVP indtil nu med 27 - 15 - 1 - 1 - 1
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. december 2007, 12:43Oprindeligt skrevet af: MartanicZaza med en helt fabelagtig line, da jeg lige skulle bruge en af mine mange rest C kampe på en gambling.
Udbytte.
1 rbdThats it
Zaza med en helt fabelagtig line, da jeg lige skulle bruge en af mine mange rest C kampe på en gambling.
Udbytte.
1 rbd
Thats it