NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. december 2007, 14:27Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDanish TWolf skrev:
Det kan bare ikke være rigtigt det her...Virkelig ikke ét eneste hold i ligaen der kunne bruge Vince Carter ??
I foregårs sad han på min bænk og smed: 32-7-2-1-1 igen i nat skal han bare sidde på bænken og alle de rare stats går til spilde. Der må være en del hold derude der har lyst til at få aktiveret disse stats?? Ikke mindst en del hold i D2 der kunne bruge et boost på SG eller UTI ??
...og så sad Vince på bænken og et eller andet hold gik glip af: 32-7-6-1-0 .... for 13 Mill, så er det jo noget der MÅ kunne forbedre mange holds starting lineup.
Travis Outlaw havde også en bænkplads, og derfor lå der; 21-6-2-2-1 og lallede i ingenmandsland.
.... C'mon guys.. optimer jeres hold 😉
Danish TWolf skrev:
Det kan bare ikke være rigtigt det her...Virkelig ikke ét eneste hold i ligaen der kunne bruge Vince Carter ??
I foregårs sad han på min bænk og smed: 32-7-2-1-1 igen i nat skal han bare sidde på bænken og alle de rare stats går til spilde. Der må være en del hold derude der har lyst til at få aktiveret disse stats?? Ikke mindst en del hold i D2 der kunne bruge et boost på SG eller UTI ??
...og så sad Vince på bænken og et eller andet hold gik glip af: 32-7-6-1-0 .... for 13 Mill, så er det jo noget der MÅ kunne forbedre mange holds starting lineup.
Travis Outlaw havde også en bænkplads, og derfor lå der; 21-6-2-2-1 og lallede i ingenmandsland.
.... C'mon guys.. optimer jeres hold 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. december 2007, 14:48Oprindeligt skrevet af: MartanicJamen hvis du tager imod Vince Carter for et andetrunde pick og samtidig giver mig en salary cap forøgning på 14 millioner, jamen så har vi da en deal.
Indtil da nøjes jeg med identiske Carter stats for det halve i skikkelse af John Salmons
Jamen hvis du tager imod Vince Carter for et andetrunde pick og samtidig giver mig en salary cap forøgning på 14 millioner, jamen så har vi da en deal.
Indtil da nøjes jeg med identiske Carter stats for det halve i skikkelse af John Salmons
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. december 2007, 16:17Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnNu får det stoppa...
Salmons har flere steals yup, men ellers er det jo ikke sammenligneligt... 26% færre point - 12% færre rebounds - 29% færre assists og 20% færre blocks.
Yderligere er Salmons alvorligt truet af rotations usikkerhed i Sacto, hvorimod Vince er sikker på at få sin sædvanlig centrale rolle i NJN gameplan.
Nu får det stoppa...
Salmons har flere steals yup, men ellers er det jo ikke sammenligneligt... 26% færre point - 12% færre rebounds - 29% færre assists og 20% færre blocks.
Yderligere er Salmons alvorligt truet af rotations usikkerhed i Sacto, hvorimod Vince er sikker på at få sin sædvanlig centrale rolle i NJN gameplan.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. december 2007, 16:23Oprindeligt skrevet af: MartanicTag nu lige starterstats i stedet for 😉
Der er de to kære spillere praktisk talt lige.
Og så var det jo også bare for at illustrerer at statsne da ikke er så imponerende, når en Royals spiller også kan præsterer dem :upset
Tag nu lige starterstats i stedet for 😉
Der er de to kære spillere praktisk talt lige.
Og så var det jo også bare for at illustrerer at statsne da ikke er så imponerende, når en Royals spiller også kan præsterer dem :upset
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. december 2007, 16:33Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnOm man starter eller er sub er da totalt underordnet... skal man relatere det til noget (hvilket i og for sig også er ligegyldigt da en kamp tæller for en kamp 😉 )... så skal det jo være til antal minutter.
Og i antal minutter ligger Salmons 7% under Carter, så man kunne snævre det "gap" han er efter Carter ind med 7%... hvilket stadig ville få ham til at halte pænt efter.
Når det er sagt, så skal man jo egentlig sammenligne Vince's stats med den spiller man vil smide UD af sin holdopstilling (i dit tilfælde nok en Tony Allen eller Channing Frye på UTI) og ikke sin bedst præsterende spiller.
På mange af D2 holdene ville man kunne hoppe fra stats på det halve af Carters op til ...hhhmm ja, VC's stats ved at hente ham ind. B)
Om man starter eller er sub er da totalt underordnet... skal man relatere det til noget (hvilket i og for sig også er ligegyldigt da en kamp tæller for en kamp 😉 )... så skal det jo være til antal minutter.
Og i antal minutter ligger Salmons 7% under Carter, så man kunne snævre det "gap" han er efter Carter ind med 7%... hvilket stadig ville få ham til at halte pænt efter.
Når det er sagt, så skal man jo egentlig sammenligne Vince's stats med den spiller man vil smide UD af sin holdopstilling (i dit tilfælde nok en Tony Allen eller Channing Frye på UTI) og ikke sin bedst præsterende spiller.
På mange af D2 holdene ville man kunne hoppe fra stats på det halve af Carters op til ...hhhmm ja, VC's stats ved at hente ham ind. B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. december 2007, 19:46Oprindeligt skrevet af: Miller31Godt nok koster Rashard Lewis 2 mio mere, men så er han også gratis fra FA-puljen, så hvorfor ikke bare samle ham op hvis man virkelig mangler en SF?
Nå.. Bare min ydmyge holdning!
EDIT:
Vince er så ikke SF, men det er princippet i det ikke 😉 Vince og Hedo Turkoglu gir faktisk ca sammen stats!
Godt nok koster Rashard Lewis 2 mio mere, men så er han også gratis fra FA-puljen, så hvorfor ikke bare samle ham op hvis man virkelig mangler en SF?
Nå.. Bare min ydmyge holdning!
EDIT:
Vince er så ikke SF, men det er princippet i det ikke 😉 Vince og Hedo Turkoglu gir faktisk ca sammen stats!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. december 2007, 7:48Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnTjaaa, kun 2½ million delen er jo rigtig nok - det kan jeg ikke argumentere imod.
Men tager man Lewis på sit hold og vælger at ville opgraderer til Vince, så får man:
10% flere point
62% flere assists
150% flere blocks
mens man mister
4% rebounds og
27% steals...og hvis folk vil indrage minutter her, så spiller 'Shard 7% flere minutter på de der stats.
Tjaaa, kun 2½ million delen er jo rigtig nok - det kan jeg ikke argumentere imod.
Men tager man Lewis på sit hold og vælger at ville opgraderer til Vince, så får man:
10% flere point
62% flere assists
150% flere blocks
mens man mister
4% rebounds og
27% steals
...og hvis folk vil indrage minutter her, så spiller 'Shard 7% flere minutter på de der stats.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. december 2007, 13:21Oprindeligt skrevet af: PacersTinsley er my man i år!!! SImpelthen nogle super fantasy stats han smider for en spiller som nok 2/3 af vores liga har tvivlet på.....
I de sidste 15 kampe snitter han meget pæne
17,4 ppg, 4,8 rpg, 9,7 apg, 2,33 spg
Det er squ ikke tosset 😀
Tinsley er my man i år!!! SImpelthen nogle super fantasy stats han smider for en spiller som nok 2/3 af vores liga har tvivlet på.....
I de sidste 15 kampe snitter han meget pæne
Det er squ ikke tosset 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. december 2007, 16:44Oprindeligt skrevet af: Miller31Danish TWolf skrev:
Tjaaa, kun 2½ million delen er jo rigtig nok - det kan jeg ikke argumentere imod.Men tager man Lewis på sit hold og vælger at ville opgraderer til Vince, så får man:
10% flere point
62% flere assists
150% flere blocks
mens man mister
4% rebounds og
27% steals...og hvis folk vil indrage minutter her, så spiller 'Shard 7% flere minutter på de der stats.
Så kan man også vælge Mike Dunleavy der koster væsentligt mindre, men reelt giver det samme.. ?
Danish TWolf skrev:
Tjaaa, kun 2½ million delen er jo rigtig nok - det kan jeg ikke argumentere imod.Men tager man Lewis på sit hold og vælger at ville opgraderer til Vince, så får man:
10% flere point
62% flere assists
150% flere blocks
mens man mister
4% rebounds og
Så kan man også vælge Mike Dunleavy der koster væsentligt mindre, men reelt giver det samme.. ?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. december 2007, 16:45Oprindeligt skrevet af: Miller31Pacers skrev:
Tinsley er my man i år!!! SImpelthen nogle super fantasy stats han smider for en spiller som nok 2/3 af vores liga har tvivlet på.....I de sidste 15 kampe snitter han meget pæne
Det er squ ikke tosset 😀
Hvis så bare han ikke [censored]ede alt op i crunch-time for Pacers, så ville man have respekt for ham.. Men super-god i Fantasy, det er han da 🙂
Pacers skrev:
Tinsley er my man i år!!! SImpelthen nogle super fantasy stats han smider for en spiller som nok 2/3 af vores liga har tvivlet på.....I de sidste 15 kampe snitter han meget pæne
Det er squ ikke tosset 😀
Hvis så bare han ikke [censored]ede alt op i crunch-time for Pacers, så ville man have respekt for ham.. Men super-god i Fantasy, det er han da 🙂