Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 183 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Jenner

Uhmm så er der ved og være gang i Brandon Roy!

26-8-9-2-1 i nat, og siden han tog sig en snak med McMillan om hans rolle snitter han 25,3 - 7,3 - 7,3 - 0,7 - 0,7. Kun steals der ikke er godkendt der...

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Inden jeg sælger Kaman endeligt, vil jeg godt lige skrive her!

Har lagt mærke til, at mange IKKE havde læst om Kaman i min holdtråd.

Derfor prøver jeg at skrive her: BYD PÅ KAMAN NU, HVIS DU ER INTERESSERET - SKRIV EVT. EN PB

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Vil lige høre, om nogen sådan egentlig kigger på stillingssiden? Eller om den ikke behøves opdateret så regelmæssigt?? Det tager en halv times tid hver gang, så det er enten en nyhed på siden eller noget andet der lider når jeg opdatere stillingen...

Sååå, råb lige lidt højt herinde om I synes den er nødvendig ??

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Jeg synes det er rigtig godt ... specielt så mange kan følge med i D2

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Enig, vil også gerne have at det bliver!

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Et super tiltag...

Oprindeligt skrevet af: Zonker

Positivt her fra.

Det er meget rart at se hvor man ville ligge i den anden division..

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Enig!

Oprindeligt skrevet af: HrNilsson

Ja, det er en god feature.

Vil lige ramble om en helt igennem ordinær nat, hvor Garnett igen tog en fri-dag, Ellis ikke var klar til at spille, og Don Nelson ikke forstår at spille Biedrins nok, selvom han er en af deres mest effektive spillere. Eneste lyspunkt var Andre Miller og McCants mange steals.
Skal det virkelig blive til endnu en sæson i D2 :emb Det er godt sæsonen endnu er ung.

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Synes også stillingen er fin... men jeg har alligevel min egen løbende oversigt, så 50-50 herfra.

Så troppede Mekka endelig op i nat: 25 pts, 16 reb, 4 ast, 1 stl, 3 blk... det giver et snit for nattens hold på:

25.3 pts, 11 reb, 6.3 ast, 1 stl, 2.3 blk

Det er godt nok bare tre spillere som tilfældigt rammer en god nat samtidig, men det varmer da en fantasy GMs hjerte at se sådan et snit.

:roll

ReferencerSide 183 af 635Reference