NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. december 2007, 12:25Oprindeligt skrevet af: JennerHehe min backcourt har det nu ikke sååååå dårligt, Roy er da for alvor ved at komme i gang nu, og selv efter en sløv sæsonstart ligger han jo snitmæssigt ikke langt fra fx. Joe Johnson. Foye har ikke kunne spille endnu så svært at bedømme ham (selv om en skade self trækker ned) og Lowry gør det egentligt solidt.
Problemet har i høj grad været JO, Deng og Chandler, men alle tre ser ud til at være ved og komme op i gear igen så måske vi snart tager et ryk? Men ellers er holdet jo ikke ligefrem i totalt win now mode, så ikke en skandale hvis vi ikke rykker op, selv om det selvfølgelig er målet.... men vi tager tingene lidt som det kommer...
Der lyttes i øvrigt til bud på Kyle Lowry, har fået et meget spændende bud, men vil gerne se hvad den lille fætter egentligt er værd...
Hehe min backcourt har det nu ikke sååååå dårligt, Roy er da for alvor ved at komme i gang nu, og selv efter en sløv sæsonstart ligger han jo snitmæssigt ikke langt fra fx. Joe Johnson. Foye har ikke kunne spille endnu så svært at bedømme ham (selv om en skade self trækker ned) og Lowry gør det egentligt solidt.
Problemet har i høj grad været JO, Deng og Chandler, men alle tre ser ud til at være ved og komme op i gear igen så måske vi snart tager et ryk? Men ellers er holdet jo ikke ligefrem i totalt win now mode, så ikke en skandale hvis vi ikke rykker op, selv om det selvfølgelig er målet.... men vi tager tingene lidt som det kommer...
Der lyttes i øvrigt til bud på Kyle Lowry, har fået et meget spændende bud, men vil gerne se hvad den lille fætter egentligt er værd...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. december 2007, 10:13Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin43 pts, 5 reb, 9 ast, 4 stl, 0 blk - Chris Paul
31 pts, 3 reb, 4 ast, 2 stl, 2 blk - Rudy GayHavde ikke lige forudset at min backcourt skulle føre holdet an i points :noidea
Men hey, jeg klager ikke (ud over jeg gerne så Paul fedte sit ast snit op over 10).Butler nøjes så pludselig med 12 pts... mod Phoenix Suns :what
Nattens store gevinst var dog Dorell Wright tilbage i starting lineup hos Heat, han nupsede 19 pts, 17 reb, 1 ast og 2 blk. Vi har planlagt bryllup i juni måned.
43 pts, 5 reb, 9 ast, 4 stl, 0 blk - Chris Paul
31 pts, 3 reb, 4 ast, 2 stl, 2 blk - Rudy Gay
Havde ikke lige forudset at min backcourt skulle føre holdet an i points :noidea
Men hey, jeg klager ikke (ud over jeg gerne så Paul fedte sit ast snit op over 10).
Butler nøjes så pludselig med 12 pts... mod Phoenix Suns :what
Nattens store gevinst var dog Dorell Wright tilbage i starting lineup hos Heat, han nupsede 19 pts, 17 reb, 1 ast og 2 blk. Vi har planlagt bryllup i juni måned.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. december 2007, 9:41Oprindeligt skrevet af: MartanicJamen dog. Det er jo ligefør jeg kan være tilfreds med mit hold i nat, men så kom Mike Millers stats.
3p - 2 rebounds
Min bedste fantasy spiller i denne sæson viser sig virkelig fra den bedste side.
Jamen dog. Det er jo ligefør jeg kan være tilfreds med mit hold i nat, men så kom Mike Millers stats.
3p - 2 rebounds
Min bedste fantasy spiller i denne sæson viser sig virkelig fra den bedste side.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. december 2007, 9:45Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinHOV... Var jeg for tidligt ude med pegefingeren da du samlede Anthony Carter op? 😮
HOV... Var jeg for tidligt ude med pegefingeren da du samlede Anthony Carter op? 😮
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. december 2007, 12:32Oprindeligt skrevet af: MartanicMan har da vel lov til at drømme lidt om det 🙂
Men sålænge han kan holde sig omkring de 6 assists pr. kamp og 2 steals har jeg da Arenas' stats på de punkter, så mangler jeg bare lige 25 point pr. kamp :doh
Man har da vel lov til at drømme lidt om det 🙂
Men sålænge han kan holde sig omkring de 6 assists pr. kamp og 2 steals har jeg da Arenas' stats på de punkter, så mangler jeg bare lige 25 point pr. kamp :doh
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. december 2007, 15:47Oprindeligt skrevet af: bozzyMuhahahaha...:devil: Så blandede Al Jeff sig også lige i kampen om den bedste unge big-man. Denne gang satte han Amare (16 point / 5 rebs) på plads med sine 32-20-2-4-1 B) - Giv mig lidt flere blocks Al, og du får en yderst tilfreds GM Bo Hansen.
Muhahahaha...:devil: Så blandede Al Jeff sig også lige i kampen om den bedste unge big-man. Denne gang satte han Amare (16 point / 5 rebs) på plads med sine 32-20-2-4-1 B) - Giv mig lidt flere blocks Al, og du får en yderst tilfreds GM Bo Hansen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. december 2007, 17:38Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDet kan bare ikke være rigtigt det her...
Virkelig ikke ét eneste hold i ligaen der kunne bruge Vince Carter ??
I foregårs sad han på min bænk og smed: 32-7-2-1-1 igen i nat skal han bare sidde på bænken og alle de rare stats går til spilde. Der må være en del hold derude der har lyst til at få aktiveret disse stats?? Ikke mindst en del hold i D2 der kunne bruge et boost på SG eller UTI ??
Det kan bare ikke være rigtigt det her...
Virkelig ikke ét eneste hold i ligaen der kunne bruge Vince Carter ??
I foregårs sad han på min bænk og smed: 32-7-2-1-1 igen i nat skal han bare sidde på bænken og alle de rare stats går til spilde. Der må være en del hold derude der har lyst til at få aktiveret disse stats?? Ikke mindst en del hold i D2 der kunne bruge et boost på SG eller UTI ??
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. december 2007, 20:03Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinVince må da i alt fald være ring' hvis han kunne fås oveni to førsterunde for KG på deltid :roll
Vince må da i alt fald være ring' hvis han kunne fås oveni to førsterunde for KG på deltid :roll
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. december 2007, 21:42Oprindeligt skrevet af: ZonkerBosh tilbage er tilbage efter en skade i tisseren, med 21-10-3-2-4.
Det var sgu godt at man lige nåede at få sat ham tilbage i startopstillingen..
Bosh tilbage er tilbage efter en skade i tisseren, med 21-10-3-2-4.
Det var sgu godt at man lige nåede at få sat ham tilbage i startopstillingen..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. december 2007, 9:19Oprindeligt skrevet af: Miller31Jeg lærer ikke at fatte Phil Jackson i denne sæson. Endnu engang er Mihm og Kwame ude med skader, hvilket betyder Bynum får lov at starte. Denne gang kvitterede han med 20-11-3-0-5 på 28 min.
Som starter snitter Bynum nu en double-double på blot 28 min. det sideløbende med 2,7 blocks. Lad dog manden få flere minutter!
Og så husk lige at han først lige er fyldt 20!
Jeg lærer ikke at fatte Phil Jackson i denne sæson. Endnu engang er Mihm og Kwame ude med skader, hvilket betyder Bynum får lov at starte. Denne gang kvitterede han med 20-11-3-0-5 på 28 min.
Som starter snitter Bynum nu en double-double på blot 28 min. det sideløbende med 2,7 blocks. Lad dog manden få flere minutter!
Og så husk lige at han først lige er fyldt 20!