NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. december 2007, 17:23Oprindeligt skrevet af: wukhangDamn, så vidste jeg ikke Nick Collison er skadesfri igen.
Så laver han 18-17-3-1-1.
Jeg skulle ha sat ham ind i stedet for Kendrick og hans 8-4-0-1-0.Kendrick den bums, jeg skulle ha traded ham da folk ville gi noget for ham :emb
Damn, så vidste jeg ikke Nick Collison er skadesfri igen.
Så laver han 18-17-3-1-1.
Jeg skulle ha sat ham ind i stedet for Kendrick og hans 8-4-0-1-0.
Kendrick den bums, jeg skulle ha traded ham da folk ville gi noget for ham :emb
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. december 2007, 17:29Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvinwukhang skrev:
Kendrick den bums, jeg skulle ha traded ham da folk ville gi noget for ham :embJa lige nu ser han da pænt sløv ud... men hvad, han er center og kan blocke, stadig ikke at kimse af.
wukhang skrev:
Kendrick den bums, jeg skulle ha traded ham da folk ville gi noget for ham :emb
Ja lige nu ser han da pænt sløv ud... men hvad, han er center og kan blocke, stadig ikke at kimse af.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. december 2007, 17:34Oprindeligt skrevet af: wukhangHan kan ikke blocke, det er bare spillere der skyder bolden ind på hans hånd
Han kan ikke blocke, det er bare spillere der skyder bolden ind på hans hånd
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. december 2007, 17:44Oprindeligt skrevet af: Zonkerwukhang skrev:
Han kan ikke blocke, det er bare spillere der skyder bolden ind på hans håndHehe, that's priceless :rolol
I øvrigt er jeg smadder glad for Kevin Martin's skade. Liiige hvad jeg havde brug for :tdown:
wukhang skrev:
Han kan ikke blocke, det er bare spillere der skyder bolden ind på hans hånd
Hehe, that's priceless :rolol
I øvrigt er jeg smadder glad for Kevin Martin's skade. Liiige hvad jeg havde brug for :tdown:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. december 2007, 21:19Oprindeligt skrevet af: KnatLouieZonker skrev:
wukhang skrev:
Han kan ikke blocke, det er bare spillere der skyder bolden ind på hans håndHehe, that's priceless :rolol
lol, god pointe.. men jeg vil dog gerne give en rookie og nogle sophomores for ham hvis det skulle være.. Kimser ikke af en center i en god situation (han dog ikke formår at udnytte maximalt.. han minder mig lidt om Dickey Simpkins)..
Zonker skrev:
wukhang skrev:
lol, god pointe.. men jeg vil dog gerne give en rookie og nogle sophomores for ham hvis det skulle være.. Kimser ikke af en center i en god situation (han dog ikke formår at udnytte maximalt.. han minder mig lidt om Dickey Simpkins)..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. december 2007, 0:25Oprindeligt skrevet af: GaflenGo Garcia og Beno nu hvor Martin er ude =)
Go Garcia og Beno nu hvor Martin er ude =)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. december 2007, 0:44Oprindeligt skrevet af: Smukke DirkDanish TWolf skrev:
Waiver kommer på i dag (Svinet arbejder hårdt på det), og vi vil bestræbe os på at alle FA pickups i denne sæson vil stå til rådighed Mandag i jeres starting lineups.I denne uge var der også tre GM'ere der alle havde udset sig Benu Udrih og hans nye starterrolle i Sacto (men to af os blev slået af GM Lyng - der viste at en høj waiver placering kan være en fordel).
shit... og jeg var lige på nippet til at hente ham i samme uge jeg snuppede SuperJamario, dvs. ugen før, men ville lige se ham lidt mere an... dum ide åbenbart. Nogen gange må man bare lade være til at lytte til fornuften.
burde ellers være min stærke side :noidea
Danish TWolf skrev:
Waiver kommer på i dag (Svinet arbejder hårdt på det), og vi vil bestræbe os på at alle FA pickups i denne sæson vil stå til rådighed Mandag i jeres starting lineups.I denne uge var der også tre GM'ere der alle havde udset sig Benu Udrih og hans nye starterrolle i Sacto (men to af os blev slået af GM Lyng - der viste at en høj waiver placering kan være en fordel).
shit... og jeg var lige på nippet til at hente ham i samme uge jeg snuppede SuperJamario, dvs. ugen før, men ville lige se ham lidt mere an... dum ide åbenbart. Nogen gange må man bare lade være til at lytte til fornuften.
burde ellers være min stærke side :noidea
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. december 2007, 9:07Oprindeligt skrevet af: KnatLouieGaflen skrev:
Go Garcia og Beno nu hvor Martin er ude =)What a difference a week makes.. ugen inden var Beno bare en waiver-opsamling der fik et par minutter pga en skade, og nu ser han ud til at blive fast starter eller i det mindste 6th man hele sæsonen ud!!
Tillykke med opsamlingen, heldige kanalje.
Gaflen skrev:
Go Garcia og Beno nu hvor Martin er ude =)
What a difference a week makes.. ugen inden var Beno bare en waiver-opsamling der fik et par minutter pga en skade, og nu ser han ud til at blive fast starter eller i det mindste 6th man hele sæsonen ud!!
Tillykke med opsamlingen, heldige kanalje.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. december 2007, 10:09Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnwoooooooow, jeg rykkede da for vildt i nat... 3 spillere i kamp og så tog farmand lige 6 placeringspoint og hoppede fra en 4. til en 2. plads i D1 :hug:
MEN, jeg ville godt nok gerne bytte nogle overskuds låg til lidt steals 🙁 ...
En anden ting; Jeg har Bogut og Vince til at sidde på bænken halvdelen af tiden hver ca. så hvis én af dem kan byttes til lidt godisser så er jeg yderst åben for forslag... vi snakker selvf. primært rookie kontrakter og picks, men andet kan også lade sig gøre (Vince er noget billigere end Bogut).
woooooooow, jeg rykkede da for vildt i nat... 3 spillere i kamp og så tog farmand lige 6 placeringspoint og hoppede fra en 4. til en 2. plads i D1 :hug:
MEN, jeg ville godt nok gerne bytte nogle overskuds låg til lidt steals 🙁 ...
En anden ting; Jeg har Bogut og Vince til at sidde på bænken halvdelen af tiden hver ca. så hvis én af dem kan byttes til lidt godisser så er jeg yderst åben for forslag... vi snakker selvf. primært rookie kontrakter og picks, men andet kan også lade sig gøre (Vince er noget billigere end Bogut).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. december 2007, 10:36Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinMums... gik egentlig og ventede på at andre ville lægge ud, men da fleste enten ikke har læst det komiske hjørne, eller bare ikke har noget at sige om det, vil jeg da ikke holde mig tilbage længere:
D2
SuperForkes næstsidst... damn... med Felton, Pierce, Garcia, Udrih, Webster, Green. Nogen burde slå igennem her, der er ikke en eneste oplagt waiver tilbage på det hold, så nogen må da steppe op og lave noget larm.
Siden jeg smed mine krystalkuglebud afsted, er Tony Parker og Calderon da for alvor tråddt i karakter, tror BigBallers er bedre end tredjesidst, men det kræver måske en opgradering i front court.
FistFighters må være NBAiKL's svar på Chicago Bulls. Efter de landede J.O. var jeg da sikker på den oprykning var hjemme, med mindre det blev en stolpe ud sæson, som ville give en tredjeplads. Lige nu ligger holdet dog på en meget overraskende fjerde sidsteplads i hele ligaen... :what
Godt at undertegnede ikke havde held med mine forsøg på at overbetale backcourt hjælp fra det hold hen over sommeren. 😛
Værløse Warriors ligger sidst i det komiske hjørne, men er per snit på en delt tredjeplads i D2. Way to go... imponerende...
D1
Efter først at miste Brand og så Arenas, og med Tony Allen langt ude i mørket, ligner CityRoyals placering den sikreste bud i hele ligaen. Havde Royals sidste sæson haft en skadesfri sæson, samtidig med at Grunts og T'Wolves havde alle deres skader, kunne de meget vel være kommet rigtig, rigtig tæt på titlen.Nu ligner det en rebuilding/retooling sæson... lidt alla Martins hjerteblod: AGF. Mon vi ser en total rebuild? Ud med Brand eller Arenas eller begge? Foreløbig ligner Anthony Carter et desperat forsøg på at blive hængende i D1, og andre hold kan vel blive lige så uheldige, så måske...
Hvem det andet nedrykningshold bliver er langt sværere at gætte med om. Kurt har GangStars som et bud, jeg har Gangstars som et top 3/4 hold.
Highflyers nyder godt af Brands skade, da Kaman et par måneder endnu spiller ud af hans hjerne (:noidea ).
Sydhavn måske? Men hvis Hinrich vågner op, så burde Odom, T-Mac og Kirk give godt med ast, mens Aldridge kunne vise sig som et overraskende asset i kampen om placeringspoint i point-kategorien.
Med en sløv sæsonstart fra Dalembert, Gasol i en mindre krise og Delonte West dybt begravet i Sonics' guard-rotation, har Åby Gamebreakers faktisk meldt sig ind i kampen om nedrykning.
Men mon ikke Marion reder dem op til feltet?
Titlen!?
Det ligner endnu engang et opgør mellem Grunts og T'Wolves, da ingen af holdene har egentlige svagheder. T'Wolves voldbollede sig til to førsterundepicks for en KG i skånejob, men når resten af holdet består af purunge pebbermøer er der masser af cap til at lege med en dyr one trick pony alla Redd.Det helt essentielle for ulvene har dog været fortsat udvikling hos Josh Smith og Dwight Howard. Howard var indtil i år ganske middelmådig i block kategorien... det har så desværre ikke været tilfældet i sæsonstarten.
Grunts har haft en blandet sæsonstart. Ronnie Brewer og Rudy Gay er steppet gevaldigt op i tomrummet på SG. Brewers helt store styrke er dog desværre for Grunts steals, som holdet allerede svømmer i pga. Chris Paul og Caron Butler.
Tim Duncan er desværre startet på sæsonen som var det training camp. Jeg har set en del af kampene, og han ligner fuldstændig sig selv, så han vil formentlig
langsomt arbejde sig tilbage til karrieresnittet som sæsonen skrider frem, men de spillede kampe har allerede kostet Grunts i kampen om de to bigman kategorier rebounds og blocks.Emeka Okafor har heller ikke startet sæsonen som fyr og flamme, især er hans blocks langt under niveau. Forklaringen skal formentlig findes i at han er helt alene under Bobcats’ kurv, og på ingen måde kan tillade sig at komme i fejlproblemer, så herfra håbes der i høj grad på, at Charlotte kan samle en bigman op inden længe.
Det ligner heldigvis endnu en sæsonafslutning med spænding i toppen, og den nye opdeling af ligaen giver os to ekstra infights at holde øje med.
Comish Corner, god læsning... især tiebreakeren i toppen er flot analyseret 😛
Mums... gik egentlig og ventede på at andre ville lægge ud, men da fleste enten ikke har læst det komiske hjørne, eller bare ikke har noget at sige om det, vil jeg da ikke holde mig tilbage længere:
D2
SuperForkes næstsidst... damn... med Felton, Pierce, Garcia, Udrih, Webster, Green. Nogen burde slå igennem her, der er ikke en eneste oplagt waiver tilbage på det hold, så nogen må da steppe op og lave noget larm.
Siden jeg smed mine krystalkuglebud afsted, er Tony Parker og Calderon da for alvor tråddt i karakter, tror BigBallers er bedre end tredjesidst, men det kræver måske en opgradering i front court.
FistFighters må være NBAiKL's svar på Chicago Bulls. Efter de landede J.O. var jeg da sikker på den oprykning var hjemme, med mindre det blev en stolpe ud sæson, som ville give en tredjeplads. Lige nu ligger holdet dog på en meget overraskende fjerde sidsteplads i hele ligaen... :what
Godt at undertegnede ikke havde held med mine forsøg på at overbetale backcourt hjælp fra det hold hen over sommeren. 😛
Værløse Warriors ligger sidst i det komiske hjørne, men er per snit på en delt tredjeplads i D2. Way to go... imponerende...
D1
Efter først at miste Brand og så Arenas, og med Tony Allen langt ude i mørket, ligner CityRoyals placering den sikreste bud i hele ligaen. Havde Royals sidste sæson haft en skadesfri sæson, samtidig med at Grunts og T'Wolves havde alle deres skader, kunne de meget vel være kommet rigtig, rigtig tæt på titlen.
Nu ligner det en rebuilding/retooling sæson... lidt alla Martins hjerteblod: AGF. Mon vi ser en total rebuild? Ud med Brand eller Arenas eller begge? Foreløbig ligner Anthony Carter et desperat forsøg på at blive hængende i D1, og andre hold kan vel blive lige så uheldige, så måske...
Hvem det andet nedrykningshold bliver er langt sværere at gætte med om. Kurt har GangStars som et bud, jeg har Gangstars som et top 3/4 hold.
Highflyers nyder godt af Brands skade, da Kaman et par måneder endnu spiller ud af hans hjerne (:noidea ).
Sydhavn måske? Men hvis Hinrich vågner op, så burde Odom, T-Mac og Kirk give godt med ast, mens Aldridge kunne vise sig som et overraskende asset i kampen om placeringspoint i point-kategorien.
Med en sløv sæsonstart fra Dalembert, Gasol i en mindre krise og Delonte West dybt begravet i Sonics' guard-rotation, har Åby Gamebreakers faktisk meldt sig ind i kampen om nedrykning.
Men mon ikke Marion reder dem op til feltet?
Titlen!?
Det ligner endnu engang et opgør mellem Grunts og T'Wolves, da ingen af holdene har egentlige svagheder. T'Wolves voldbollede sig til to førsterundepicks for en KG i skånejob, men når resten af holdet består af purunge pebbermøer er der masser af cap til at lege med en dyr one trick pony alla Redd.
Det helt essentielle for ulvene har dog været fortsat udvikling hos Josh Smith og Dwight Howard. Howard var indtil i år ganske middelmådig i block kategorien... det har så desværre ikke været tilfældet i sæsonstarten.
Grunts har haft en blandet sæsonstart. Ronnie Brewer og Rudy Gay er steppet gevaldigt op i tomrummet på SG. Brewers helt store styrke er dog desværre for Grunts steals, som holdet allerede svømmer i pga. Chris Paul og Caron Butler.
Tim Duncan er desværre startet på sæsonen som var det training camp. Jeg har set en del af kampene, og han ligner fuldstændig sig selv, så han vil formentlig
langsomt arbejde sig tilbage til karrieresnittet som sæsonen skrider frem, men de spillede kampe har allerede kostet Grunts i kampen om de to bigman kategorier rebounds og blocks.
Emeka Okafor har heller ikke startet sæsonen som fyr og flamme, især er hans blocks langt under niveau. Forklaringen skal formentlig findes i at han er helt alene under Bobcats’ kurv, og på ingen måde kan tillade sig at komme i fejlproblemer, så herfra håbes der i høj grad på, at Charlotte kan samle en bigman op inden længe.
Det ligner heldigvis endnu en sæsonafslutning med spænding i toppen, og den nye opdeling af ligaen giver os to ekstra infights at holde øje med.
Comish Corner, god læsning... især tiebreakeren i toppen er flot analyseret 😛