Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 180 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Waiver kommer på i dag (Svinet arbejder hårdt på det), og vi vil bestræbe os på at alle FA pickups i denne sæson vil stå til rådighed Mandag i jeres starting lineups.

I denne uge var der også tre GM'ere der alle havde udset sig Benu Udrih og hans nye starterrolle i Sacto (men to af os blev slået af GM Lyng - der viste at en høj waiver placering kan være en fordel).

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Danish TWolf skrev:

I denne uge var der også tre GM'ere der alle havde udset sig Benu Udrih og hans nye starterrolle i Sacto (men to af os blev slået af GM Lyng - der viste at en høj waiver placering kan være en fordel).

Æv noget sovs.. håbede at jeg var den eneste der havde spottet ham (og hans lave lønning)! :emb
- Men så må jeg bare håbe på at Maurice Ager bliver traded til et hold i lignende problemer som Sacto, eller at både Devin Harris og Jason Terry får skader/bliver traded.. :noidea

Oprindeligt skrevet af: HrNilsson

Golden State toget fortsætter derudaf, praise til Biedrins for at være en af ligaens mest talentfulde unge bigmen - men ville ønske at Celtics bare var lidt dårligere, så Garnett ikke ville blive pillet ud så tidligt.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Hvorfor hader jeg bare når alle Kurts spillere poster latterlige lines.. Det er simpelthen det værste ved KL!

Miller31 skrev:
Hvorfor hader jeg bare når alle Kurts spillere poster latterlige lines.. Det er simpelthen det værste ved KL!

I hear you... totalt nedern!

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

OK, med Okafor nede i kælderen var det ikke nogen stjernenat. Men når holdets formodet svageste starter lægger 30 pts, 8 reb, 3 ast, 1 stl og 1 blk er det jo ikke helt håbløst.

Rudy Gay for prezident :jubi:

Øf for en grim en Deron ... 0 NUL rbs ... min dag er helt ødelagt, jeg må nøjes med at mine 5 spillere snitter: 22 - 8 - 7 - 1,6 - 3 (inkl. Travis Outlaw) buuuhuuu, kom nu drenge ha' ondt af mig :hug:

Oprindeligt skrevet af: Zonker

Luk.. røven..

Jeg fatter bare minus af mine big men. Bosh snitter 7.9 rebs. Det er det laveste siden hans rookie sæson. Og Dirk snitter 8.1, hvilket er det laveste siden hans sophomore sæson. Hvad foregår der for showet???

Men nu er Duncan ude, så det kan da være at Elson får lidt minutter nu. Måske..

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Ja TD er ude en hel kamp...;)

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Det er næsten lidt tragikomisk at Joey Graham starter på dagen hvor jeg fik ham waivet, ikke at jeg fortryder noget, men han har for fanden ikke startet, (læs. nærmest fået spilletid) i det seneste års tid, og så sker det lige på den dag.

Ja, der sker stadig mærkelige ting i Royals.

ReferencerSide 180 af 635Reference