Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 179 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Nice med en stillingsoversigt med snit! Den slags kan man jo også selv sætte op i Excel, men klasse at have en oversigt på vores egen side.

Sjovt at kunne sammenligne snit i D1 og D2... hvor er de største forskelle?

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Umph... Grunts viser deres skarpe sans for talent: Steve Francis banker en solid 27 min 5-cat line af:

9 pts, 3 reb, 7 ast, 2 stl, 2 blk

Desværre viser det også en af svaghederne hos undertegnedes lidt rastløse GM-stil (stil...*host host*)

:undec

Oprindeligt skrevet af: Zonker

Kapitalistsvin skrev:
Desværre viser det også en af svaghederne hos undertegnedes lidt rastløse GM-stil (stil...*host host*)

:undec

Tjah, når man vinder kan man jo kun finde svagheder :doh

Oprindeligt skrevet af: Zonker

Fik jeg i øvrigt nævnet at jeg er glad for at S-Jax er tilbage? :hug:

Han spytter jo stats ud. 19-6-7-2 i nat, og det var bare en stille aften på kontoret..

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Ja, SJax ser overbevisende ud i disse dage, så meget at jeg sq draftede ham i den der amatørliga nogen af os kører ved siden af... 🙁 FFS. Og Tinsley er den helt store overraskelse... eller det er Indiana faktisk. Gode odds de sidste to kampe på dem (knap 5 og knap 3) - men mon ikke de hastigt dropper nu.

Men iøvrigt har jeg overvejet om jeg skal forsøge at se om jeg kan matche Svinet uden at spille med andre end J-Smooth på forward pladserne, kan jeg ride ham, Wade, Deron, Vince og Bogut til sejr på 400 kampe mod 492 😉

Me :love: my Fantastic Four (og har det fint med Vince oveni).

Men ja, sjovt at sammenligne D1 og D2 .... så kan man jo se hvor man ville ligge totalt også, og dermed se at det var en rigtig beslutning ligaen tog da vi delte os i to divisioner.

Oprindeligt skrevet af: HrNilsson

Silverfoxes fortsætter med at underpræstere, så længe Boston laver blowouts, Andre Miller ikke kan finde ud af at aflevere bolden og Bargnani ikke kan finde vej til starting lineup - på den positive side har Monta Ellis det lille vidunder nu haft fremragende stats fem kampe i streg, og hans protegé som årets scoop McCants skal vist bare have bolden lidt mere.

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

McCants have bolden lidt mere (fniiis), han tager jo flere skud end Al Jefferson.

Men bortset fra det... skal vi ikke lige reversere den der Outlaw for McCants deal hva' ????

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Av av av den russiske riffel var skarp i nat! 20-11-11-6-4, det var da ellers en gangske fin lille overraskelse at vågne op til.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Ikke det helt vilde fra GangStars i denne omgang. Tyrus viser fortsat sin mangel på stabilitet, og før om 1-2 år vil man næppe kunne forvente andet.

Dog er det særdeles dejligt at se center-projektet Spencer Hawes begynde at vise lidt. Hawes døjede med en skade i starten, men begynder nu så småt at få minutter. I nat hev han 10 rebs på blot 14 min og havde derudover 2 blocks. Scoringerne svinger ikke helt med, men det skal nok komme med tiden.

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

hey hvornår bliver waiveren lavet ved jeg lavet et waiver move ? 🙂 godt arbejde ellers vores goe forretnings gutter

ReferencerSide 179 af 635Reference