NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. november 2007, 15:15Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinBum... så røg der endelig en trade igennem. Steve Statstuffer Francis blev ofret for at lave capspace til den næste handel.
:roll
Bum... så røg der endelig en trade igennem. Steve Statstuffer Francis blev ofret for at lave capspace til den næste handel.
:roll
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. november 2007, 15:22Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHold da kaje, hvor er jeg glad for den selverkendene smiley der lige kom på der til sidst... så slap GM Schweinhund lige for at betale waiverfee på sit mislykkede sats fra sidst i draftet hva' 😉
Men når det så er sagt, så kunne det næsten kun være GM Zo-Hansen der hopper på en sådan gammel afdanket spiller... de står jo hans hjerte nær (så gi' mig så Darko og Al Jefferson for Vince :hug: ).
Hold da kaje, hvor er jeg glad for den selverkendene smiley der lige kom på der til sidst... så slap GM Schweinhund lige for at betale waiverfee på sit mislykkede sats fra sidst i draftet hva' 😉
Men når det så er sagt, så kunne det næsten kun være GM Zo-Hansen der hopper på en sådan gammel afdanket spiller... de står jo hans hjerte nær (så gi' mig så Darko og Al Jefferson for Vince :hug: ).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. november 2007, 18:16Oprindeligt skrevet af: Smukke DirkJeg glemmer konstant den her tråd!!
GM Møller viser sit øje for markedet og snupper lyn snart 27 årige rookie Jamario Moon op fra FA-puljen. Første kamp i Bronx startopstilling og han smider følgende statline: 15-9-0-3-6(!!), vi snakker en tidlige kandidat til årets scoop, hvis jeg selv skal sige det (og det skal jeg jo), der bliver sågar snakket i krogene om en nye Gerald Wallace. Endelig får Bronx de blocks som de har sukket efter JO blev smidt på porten i et trade, efter den geniale/gale GM havde lugtet lunten med en slidt JO.
Jeg glemmer konstant den her tråd!!
GM Møller viser sit øje for markedet og snupper lyn snart 27 årige rookie Jamario Moon op fra FA-puljen. Første kamp i Bronx startopstilling og han smider følgende statline: 15-9-0-3-6(!!), vi snakker en tidlige kandidat til årets scoop, hvis jeg selv skal sige det (og det skal jeg jo), der bliver sågar snakket i krogene om en nye Gerald Wallace. Endelig får Bronx de blocks som de har sukket efter JO blev smidt på porten i et trade, efter den geniale/gale GM havde lugtet lunten med en slidt JO.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. november 2007, 11:57Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinSå blev der handlet igen... små justeringer. :deal:
Med lidt held fortsætter Antonio Daniels med at smide Jason Kidd-light stats... assists er i alt fald LIGE hvad jeg stod og manglede.
Træt af at miste Mardy Collins, som var en af grundene til at jeg kastede mig ud i jagten på andenrundepicks i sommers, han havde en fantastisk sæsonafslutning, men har ikke helt råd til at gå og vente på ham i denne sæson (Livingston tager allerede alt for meget cap.).
Holdet er nu 8 mand dybt... hvilket var en del af planen for sæsonen, da sidste sæson kørte helt af sporet pga. skader:
Chris Paul /Antonio Daniels
Rudy Gay /Ronnie Brewer
Caron Butler /Ronnie Brewer
Tim Duncan /Emeka Okafor
Yao Ming /Emeka OkaforUtil: Okafor, Daniels eller Brewer
Den lille bonus er, at der faktisk stadig er cap til at aktivere Navarro, som har haft flere helt vanvittige kampe... og Dorell Wright + Shaun Livingston udgør holdets jokere, mens Sharks 1./08 også stadig sidder sikkert og godt i banken.
Der er blevet ryddet op på rosteret og added en enkelt brik... er det nok til mesterskabet?
:noidea
Så blev der handlet igen... små justeringer. :deal:
Med lidt held fortsætter Antonio Daniels med at smide Jason Kidd-light stats... assists er i alt fald LIGE hvad jeg stod og manglede.
Træt af at miste Mardy Collins, som var en af grundene til at jeg kastede mig ud i jagten på andenrundepicks i sommers, han havde en fantastisk sæsonafslutning, men har ikke helt råd til at gå og vente på ham i denne sæson (Livingston tager allerede alt for meget cap.).
Holdet er nu 8 mand dybt... hvilket var en del af planen for sæsonen, da sidste sæson kørte helt af sporet pga. skader:
Chris Paul /Antonio Daniels
Rudy Gay /Ronnie Brewer
Caron Butler /Ronnie Brewer
Tim Duncan /Emeka Okafor
Yao Ming /Emeka Okafor
Util: Okafor, Daniels eller Brewer
Den lille bonus er, at der faktisk stadig er cap til at aktivere Navarro, som har haft flere helt vanvittige kampe... og Dorell Wright + Shaun Livingston udgør holdets jokere, mens Sharks 1./08 også stadig sidder sikkert og godt i banken.
Der er blevet ryddet op på rosteret og added en enkelt brik... er det nok til mesterskabet?
:noidea
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. november 2007, 9:48Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinBumbumbum... Grunts fortsætter dominansen af Snakketråden, nu med lidt glæde over Navarro. Hvem havde set Navarro som en double double threat i pts og rebs?
Well, i nat var hans skud lidt off, så knægten kastede sig i stedet over glasset (nej Jakob, ikke det glas):
16 pts, 11 reb, 4 ast, 1 stl :jubi:
Bumbumbum... Grunts fortsætter dominansen af Snakketråden, nu med lidt glæde over Navarro. Hvem havde set Navarro som en double double threat i pts og rebs?
Well, i nat var hans skud lidt off, så knægten kastede sig i stedet over glasset (nej Jakob, ikke det glas):
16 pts, 11 reb, 4 ast, 1 stl :jubi:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. november 2007, 10:20Oprindeligt skrevet af: ZonkerMit hold sutter..
Bosh underpræsterer, jeg har ingen ordentlig center og Martin er gået ned i stats siden Artest's retur. Det eneste postive er S-Jax's beslutning om at spille godt i år. Lad os se hvor længe det holder :noidea
Mit hold sutter..
Bosh underpræsterer, jeg har ingen ordentlig center og Martin er gået ned i stats siden Artest's retur. Det eneste postive er S-Jax's beslutning om at spille godt i år. Lad os se hvor længe det holder :noidea
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. november 2007, 10:57Oprindeligt skrevet af: bozzyJeg mener jo bestemt at S.Jax spiller på det forkerte hold. Han hører bestemt til på JailBlazers hold sammen med R.Davis, Darko, Kobe og Artest B)
Jeg mener jo bestemt at S.Jax spiller på det forkerte hold. Han hører bestemt til på JailBlazers hold sammen med R.Davis, Darko, Kobe og Artest B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. november 2007, 10:59Oprindeligt skrevet af: Zonkerbozzy skrev:
Jeg mener jo bestemt at S.Jax spiller på det forkerte hold. Han hører bestemt til på JailBlazers hold sammen med R.Davis, Darko, Kobe og Artest B)Jamen dog Bo, du sender da bare Al J. den anden vej, så har vi en deal 😉
bozzy skrev:
Jeg mener jo bestemt at S.Jax spiller på det forkerte hold. Han hører bestemt til på JailBlazers hold sammen med R.Davis, Darko, Kobe og Artest B)
Jamen dog Bo, du sender da bare Al J. den anden vej, så har vi en deal 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. november 2007, 16:05Oprindeligt skrevet af: KnatLouieVille bare lige gøre jer opmærksom på at i kan få enten Morris Almond, Maurice Ager eller Josh Boone ganske billigt fra mit hold, hvis i tør sende et tilbud.. potentiale er der ihvertfald nok af!B) - let me hear from ya!
Ville bare lige gøre jer opmærksom på at i kan få enten Morris Almond, Maurice Ager eller Josh Boone ganske billigt fra mit hold, hvis i tør sende et tilbud.. potentiale er der ihvertfald nok af!B) - let me hear from ya!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. november 2007, 18:37Oprindeligt skrevet af: Pacersaaaarh.... Super dejlig nat af Tinsley som generelt har spillet meget stabilt...
En rigtig dejlig fantasy-stat nat 😛 15-8-11-4-1
aaaarh.... Super dejlig nat af Tinsley som generelt har spillet meget stabilt...
En rigtig dejlig fantasy-stat nat 😛 15-8-11-4-1