NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. november 2007, 15:20Oprindeligt skrevet af: GaflenEndelig Viser Francisco Garcia hvorfor jeg har gemt på ham så længe 31-6-5-1-1 you go my latin assasin !
Endelig Viser Francisco Garcia hvorfor jeg har gemt på ham så længe 31-6-5-1-1 you go my latin assasin !
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. november 2007, 16:11Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenGaflen skrev:
you go my latin assasin !Makes me sick :what
Gaflen skrev:
you go my latin assasin !
Makes me sick :what
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. november 2007, 16:23Oprindeligt skrevet af: MartanicJubiii. Thats all I got to say :upset :korestol: :spank
Jubiii. Thats all I got to say :upset :korestol: :spank
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. november 2007, 18:47Oprindeligt skrevet af: PacersSå er der en snit update på 2. div fra i dag 🙂
D. 20. november 2007
PP PLAC
Sharks 38 1
Burnin' Reds 25,5 7
BeerGuzzlers 37,5 2
SilverFoxes 31,5 3
FistFighters 27 5
SuperForkes 23 8
CPH Flying Peacocks 27 5
Slagt. Royal Knuckles 19 9
Brøndby Big Ballers 18 10
Værløse Warriors 29 4
Så er der en snit update på 2. div fra i dag 🙂
D. 20. november 2007
PP PLAC
Sharks 38 1
Burnin' Reds 25,5 7
BeerGuzzlers 37,5 2
SilverFoxes 31,5 3
FistFighters 27 5
SuperForkes 23 8
CPH Flying Peacocks 27 5
Slagt. Royal Knuckles 19 9
Brøndby Big Ballers 18 10
Værløse Warriors 29 4
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. november 2007, 12:29Oprindeligt skrevet af: KnatLouieTheOne-AI skrev:
Gaflen skrev:
lmao - good stuff 😀
TheOne-AI skrev:
Gaflen skrev:
lmao - good stuff 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. november 2007, 11:02Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinNå, det var da lækkert og se Okafor steppe op med 18 rebs i nat... men snøft, my favourite pet er da sakket bagud af dansen i forhold til hans goofy endimensionelle hoppeboldsmodstykke i Orlando. Sidste sæson var Okafors snit faktisk lige et snudestykke foran Howard, pga. de ondskabsfuldt voldsomme block-totals.
Men hvor er de i år? Har han givet dem til Howard i offergave? Hvorfor fanden i helvede kan Howard pludselig blocke når nu han plejer at være middelmådig i den cat… og Okafor ikke længere snuppe andet end sølle 2-3 blocks… sidste år var han jo en omvandrende tripple double threat.
Tror nok der er en der er bitter, indebrændt og ond i sulet.
Godt at se Butler komme tilbage i kampen hvad assists angår! Gilberts skade, hvor træls den end er for basketfans generelt, kunne ende med at redde den kategori for Amsterdam Grunts.
CP3 stadig lidt rusten… før skaden var han jo MVP-kaliber, men det kommer igen. Brewer med endnu en omgang 4 ast, sammen med de sædvanlige 3 stl. Dejligt at se, tror nok han leverer efter han fik lidt tough love herfra, ikke mange spillere ønsker at blive traded fra ligaens højeste franchise.
Rafer Alston og Mike James spiller heldigvis stadig har helvede til (snøft sagde Houston fanen i mig, hurra sagde fantasy GMen), så Francis må sgu snart få et run i guard-rotationen.
Grynt grynt… skumle skumle… grrr!
Nå, det var da lækkert og se Okafor steppe op med 18 rebs i nat... men snøft, my favourite pet er da sakket bagud af dansen i forhold til hans goofy endimensionelle hoppeboldsmodstykke i Orlando. Sidste sæson var Okafors snit faktisk lige et snudestykke foran Howard, pga. de ondskabsfuldt voldsomme block-totals.
Men hvor er de i år? Har han givet dem til Howard i offergave? Hvorfor fanden i helvede kan Howard pludselig blocke når nu han plejer at være middelmådig i den cat… og Okafor ikke længere snuppe andet end sølle 2-3 blocks… sidste år var han jo en omvandrende tripple double threat.
Tror nok der er en der er bitter, indebrændt og ond i sulet.
Godt at se Butler komme tilbage i kampen hvad assists angår! Gilberts skade, hvor træls den end er for basketfans generelt, kunne ende med at redde den kategori for Amsterdam Grunts.
CP3 stadig lidt rusten… før skaden var han jo MVP-kaliber, men det kommer igen. Brewer med endnu en omgang 4 ast, sammen med de sædvanlige 3 stl. Dejligt at se, tror nok han leverer efter han fik lidt tough love herfra, ikke mange spillere ønsker at blive traded fra ligaens højeste franchise.
Rafer Alston og Mike James spiller heldigvis stadig har helvede til (snøft sagde Houston fanen i mig, hurra sagde fantasy GMen), så Francis må sgu snart få et run i guard-rotationen.
Grynt grynt… skumle skumle… grrr!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. november 2007, 17:28Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnnov 23 vs. CHA 34 - 17 - 2 - 3 - 4
nov 21 @ SAS 34 - 16 - 0 - 1 - 3'nuf said :love:
nov 23 vs. CHA 34 - 17 - 2 - 3 - 4
nov 21 @ SAS 34 - 16 - 0 - 1 - 3
'nuf said :love:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. november 2007, 10:23Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn4 kampe i nat... snit på 20-10-4-2-2 er vel relativt acceptabelt - så gælder det bare om at finde ud af at dække alle de F kampe jeg ikke har nogen på uden at skode mit snit helt :noidea GM Ravn i tænkeboks.
Men i duellen mellem Ulvene og Svinene, så kan GM Leger glæde sig over at hans lille Mekka udklassede Dwight med 4-1 i låg, så er han nok glad igen fniiiiis.
4 kampe i nat... snit på 20-10-4-2-2 er vel relativt acceptabelt - så gælder det bare om at finde ud af at dække alle de F kampe jeg ikke har nogen på uden at skode mit snit helt :noidea GM Ravn i tænkeboks.
Men i duellen mellem Ulvene og Svinene, så kan GM Leger glæde sig over at hans lille Mekka udklassede Dwight med 4-1 i låg, så er han nok glad igen fniiiiis.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. november 2007, 22:25Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnvildt... inde på nba.com kan man på scoreboard følge hvad hver enkel kamp gør ved stillingen, og bare på Deron Williams kamp for en time siden, der steg jeg med 4 placeringspoint totalt set :roll - og på trods af 14 assists og 3 blocks fra min lille kriger så var det ikke i de to cats jeg steg B)
Er der nogen der er begyndt at være komfortable med nba.com's fantasy layout? Har I gavn af at bruge de forskellige features ??
vildt... inde på nba.com kan man på scoreboard følge hvad hver enkel kamp gør ved stillingen, og bare på Deron Williams kamp for en time siden, der steg jeg med 4 placeringspoint totalt set :roll - og på trods af 14 assists og 3 blocks fra min lille kriger så var det ikke i de to cats jeg steg B)
Er der nogen der er begyndt at være komfortable med nba.com's fantasy layout? Har I gavn af at bruge de forskellige features ??
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. november 2007, 10:57Oprindeligt skrevet af: KnatLouieDanish TWolf skrev:
Er der nogen der er begyndt at være komfortable med nba.com's fantasy layout? Har I gavn af at bruge de forskellige features ??- Er der features?? 😮
Danish TWolf skrev:
- Er der features?? 😮