Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 176 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: bozzy

Kapitalistsvin skrev:

Tror generelt vi er forelskede i vores egne spillere i øjeblikket. Jeg har dælme haft mere end almindeligt svært ved at få trades til at flyde... var endda lige ved at overbetale for Ricky "Buckets", men heldigvis afviste Bo - tusind tak kammerat, det havde været en stinker at sidde med 'Avis som han spiller i øjeblikket :P[/quote]

:upset Jamen, jeg tvivler da slet ikke på at Ricky kommer stærkt tilbage. Nu har Heat jo allerede nok problemer med bamsefar, så mon ikke Ricky bliver spillet ordentligt til når Heat finder rytmen.

Jeg er dog glad for den gode Wilcox er kommet godt fra start :box

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Så er der FA-pickups og waivers og det hele... Ryan Hollins for prez 😀

Grunts fik sig lige en Tyson Chandler 2.0... og begynder at have svært ved at vælge mellem Gay og Brewer. Brew med 14 pts, 6 ast og 5 stl i nat, han snitter næsten 3 steals for sæsonen! Surt at Butler, Gay og CP3 allerede holder fanen højt for Grunts i den kategori... nogen der vil trade steals for ast?

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Wuhu!

Luol Deng skadet på ubestemt tid og jeg har ingen back up SF, Tyson Chandler skadet også blev det lige offentligjort at Randy Foye er ude i minimum 3 uger endnu :undec :upset :@

Nå ja også stinker alle mine spillere for tiden :upset!!! AAAAAAAAAAAARRRRGGGG!!!!

Done deal... :deal:

Knuckles sender en Gooden i topform væk sammen med lidt af sin cap-space i håb om at Boris Diaw kan etablere sig som en tripple double trouble threat i en sæson hvor Amare Stoudemire flere gange har haft bøvl med sit knæ (,,,,, - indsæt selv).

Oprindeligt skrevet af: wukhang

Jeg tror ikke Diaw får den store impact iår.
Jeg lavede den trade da jeg vil ha et hold der kan blive stort på længere sigt.
Tror at Gooden kun lige ved at nå sin top. Bedre blir han ikke

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Så har 76'ers fundet deres mand nu hvor hverken Iggy eller Miller har spillet godt i år.

Thaddeus Young med imponerende 14-5-1-2-1 på sølle 21 minutter B) Han skød 70 %

- Det ligner virkelig stort potientiale i den 19 årige knægt, selvom han er endnu er en usleben diamant. :hug:

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Ord var vel næsten overflødige efter nattens kamp fra Bynum.

Hvis ikke Phil Jackson starter ham noget mere fremover, så er det simpelthen vanvid!

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Arenas langtidsskadet.

Det lugter af vi allerede har sæsonens første nedrykker.

Vil godt fra Amsterdam Grunts side sig tak for denne gang til Århus CityRoyals, det var et hyggeligt bekendtskab i D1, og vi ønsker jer al mulig held og lykke i D2 næste år :roll

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Det er simpelthen så skønt at have 4 startere ude med skader! Og når pressen så ikke kan melde ud at JO sidder over så går man lige glip af 23-9-3-1-1 fra Troy Murphy, fååååck jeg er træt af det her tis :upset

ReferencerSide 176 af 635Reference