NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. november 2007, 19:16Oprindeligt skrevet af: PacersBornholm BeerGuzzlers kan kun være tilfredse med at føre stillingen i 2. div pt... Dog er jeg blot 3'er baseret på gennemsnit den 13. november....
Men efter en lidt op og ned start er vi nu godt tilfredse 🙂
Bornholm BeerGuzzlers kan kun være tilfredse med at føre stillingen i 2. div pt... Dog er jeg blot 3'er baseret på gennemsnit den 13. november....
Men efter en lidt op og ned start er vi nu godt tilfredse 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. november 2007, 12:08Oprindeligt skrevet af: PacersHorford for MVP 😀 !!!
Nice line tonight....
7 - 14 - 2 - 1 - 5
Han skal lige afslutte lidt emre så ser han fandme stærk ud B)
Og nice stats indtil nu i sæsonen 🙂
8,9 - 10,9 - 1,4 - 1,2 - 1,8 Ganske glimrende rookie-stats 😛
Horford for MVP 😀 !!!
Nice line tonight....
7 - 14 - 2 - 1 - 5
Han skal lige afslutte lidt emre så ser han fandme stærk ud B)
Og nice stats indtil nu i sæsonen 🙂
8,9 - 10,9 - 1,4 - 1,2 - 1,8 Ganske glimrende rookie-stats 😛
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. november 2007, 15:07Oprindeligt skrevet af: Miller31Baronen med vanvittige: 21-4-12-3-5 det er den slags der varmer om hjertet, hvornår har man sidst set en PG med 5 blocks?
Nattens snit for 5 spillere: 19,2 - 6,2 - 5 - 1,2 - 2,6
Godkendt over hele linjen må man sige. Det på trods af Zen Master stadig ikke forstår at spille monster-Bynum mere end 20-25 min.
Baronen med vanvittige: 21-4-12-3-5 det er den slags der varmer om hjertet, hvornår har man sidst set en PG med 5 blocks?
Nattens snit for 5 spillere: 19,2 - 6,2 - 5 - 1,2 - 2,6
Godkendt over hele linjen må man sige. Det på trods af Zen Master stadig ikke forstår at spille monster-Bynum mere end 20-25 min.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. november 2007, 16:45Oprindeligt skrevet af: JennerGanske solid nat over hele linien.
Chandler med 12-17-5-0-4.
Monster nat i assists var godt, 6,6 pr. spiller! Ser ud som om der er ved at komme lidt gang i det hele, også i mine to unge Williams gutter, Sean Williams startede flot med 3 fejl på under 1 minut, men i 2. halveg fik han da lavet 9 pts og 3 blocks. Louis Williams flasher også sit potentialle med 19-4-3-3 inkl. 14 pts i træk over 3. og 4. quarter (han havde 19 pts i 4. quarter i en kamp for nogen dage siden) så alt i alt ser det nu noget bedre ud.
Ganske solid nat over hele linien.
Chandler med 12-17-5-0-4.
Monster nat i assists var godt, 6,6 pr. spiller! Ser ud som om der er ved at komme lidt gang i det hele, også i mine to unge Williams gutter, Sean Williams startede flot med 3 fejl på under 1 minut, men i 2. halveg fik han da lavet 9 pts og 3 blocks. Louis Williams flasher også sit potentialle med 19-4-3-3 inkl. 14 pts i træk over 3. og 4. quarter (han havde 19 pts i 4. quarter i en kamp for nogen dage siden) så alt i alt ser det nu noget bedre ud.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. november 2007, 8:48Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinSå er Grunts lige kørt fast i mosevandet... CP3 sætter sig et par kampe, Yao bliver udspillet af Scola og Okafor er faldet i søvn bag rattet.
Stilhed før stormen? - Det tror jeg nok :roll
Så er Grunts lige kørt fast i mosevandet... CP3 sætter sig et par kampe, Yao bliver udspillet af Scola og Okafor er faldet i søvn bag rattet.
Stilhed før stormen? - Det tror jeg nok :roll
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. november 2007, 11:55Oprindeligt skrevet af: JennerGenerelt en [censored]e nat fra mine folk, enkelte gode ting rundt omkring, men ikke noget at råbe hurra for.
Kun min RDP Sean Williams holder fanen ekstra højt: 22-8-0-2-2 fra det unge krudt-talent, som ikke er langt fra at blive aktiveret, me thinks me in love :roll
Generelt en [censored]e nat fra mine folk, enkelte gode ting rundt omkring, men ikke noget at råbe hurra for.
Kun min RDP Sean Williams holder fanen ekstra højt: 22-8-0-2-2 fra det unge krudt-talent, som ikke er langt fra at blive aktiveret, me thinks me in love :roll
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. november 2007, 12:38Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenOg endelig viser Scola lidt af det talent jeg draftede ham for:
20-11-4-1 fra bænken af
Ganske godkendt :roll
Og endelig viser Scola lidt af det talent jeg draftede ham for:
20-11-4-1 fra bænken af
Ganske godkendt :roll
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. november 2007, 12:46Oprindeligt skrevet af: Miller31Stenet GangStars-nat, Tyrus begynder at komme ind fra bænken i stedet, hvilket han ikke ligefrem har gjort godt. Skidt når han og Balkman er de eneste PGs på holdet pt. Omvendt skulle han byde ind med blocks, det gør mine PGs i stedet, Barbosa med 2 i nat og Baronen som bekendt med 5 i går.
Stenet GangStars-nat, Tyrus begynder at komme ind fra bænken i stedet, hvilket han ikke ligefrem har gjort godt. Skidt når han og Balkman er de eneste PGs på holdet pt. Omvendt skulle han byde ind med blocks, det gør mine PGs i stedet, Barbosa med 2 i nat og Baronen som bekendt med 5 i går.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. november 2007, 22:38Oprindeligt skrevet af: KnatLouieJenner skrev:
Generelt en [censored]e nat fra mine folk, enkelte gode ting rundt omkring, men ikke noget at råbe hurra for.Kun min RDP Sean Williams holder fanen ekstra højt: 22-8-0-2-2 fra det unge krudt-talent, som ikke er langt fra at blive aktiveret, me thinks me in love :roll
Damn, det kan godt se ud til at ham Sean Williams kan blive lidt af et block-monster ala en ung Theo Ratliff eller noget.. lige før jeg fortryder at jeg tradede det pick væk, men ville nok alligevel ikke have valgt ham selv, såeh... godt spottet dér! Så er der vel kun tilbage at håbe at han vælger at bruge bolden fremfor at ryge på potten igen.. 😉
Jenner skrev:
Generelt en [censored]e nat fra mine folk, enkelte gode ting rundt omkring, men ikke noget at råbe hurra for.Kun min RDP Sean Williams holder fanen ekstra højt: 22-8-0-2-2 fra det unge krudt-talent, som ikke er langt fra at blive aktiveret, me thinks me in love :roll
Damn, det kan godt se ud til at ham Sean Williams kan blive lidt af et block-monster ala en ung Theo Ratliff eller noget.. lige før jeg fortryder at jeg tradede det pick væk, men ville nok alligevel ikke have valgt ham selv, såeh... godt spottet dér! Så er der vel kun tilbage at håbe at han vælger at bruge bolden fremfor at ryge på potten igen.. 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. november 2007, 10:29Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJenner skrev:
Kun min RDP Sean Williams holder fanen ekstra højt: 22-8-0-2-2 fra det unge krudt-talent, som ikke er langt fra at blive aktiveret, me thinks me in love :rollTror generelt vi er forelskede i vores egne spillere i øjeblikket. Jeg har dælme haft mere end almindeligt svært ved at få trades til at flyde... var endda lige ved at overbetale for Ricky "Buckets", men heldigvis afviste Bo - tusind tak kammerat, det havde været en stinker at sidde med 'Avis som han spiller i øjeblikket 😛
Jenner skrev:
Tror generelt vi er forelskede i vores egne spillere i øjeblikket. Jeg har dælme haft mere end almindeligt svært ved at få trades til at flyde... var endda lige ved at overbetale for Ricky "Buckets", men heldigvis afviste Bo - tusind tak kammerat, det havde været en stinker at sidde med 'Avis som han spiller i øjeblikket 😛