NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. november 2007, 8:22Oprindeligt skrevet af: wukhangHusker alle folk i D2 at sætte deres hold op hver dag.
Jeg undrer mig over jeg er på 1. pladsen :noidea
Husker alle folk i D2 at sætte deres hold op hver dag.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. november 2007, 11:42Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinNu da det luddovne forretningsudvalg ikke får fedtet en række trade-reviews sammen, vil jeg da lige smide et par hofteskud om hvad jeg synes om handlerne:
Billups for Pierce
Auch! Det er et dyrt cap cut. Pierce har været til salg det meste af sidste sæson, og endnu engang ser vi hvor svært det kan være at sælge dyre all-stars. Gaflen lander da helt sikkert mest stats, og han får dem billigt, for han slipper kun en halv-dyr næsten-allstar.Carney for Cook... det kan vise sig at være et fedt, måske endda lidt fordel til Gaflen efter Cooks sæsonåbning. Gaflen sluger så også lidt waiverfees, og traden viser alt i alt hvor værdifuldt cap-space kan være.
KG for div
Modsat Anders Lassen (Åbys GM), synes jeg egt. Kurt (T'Wolves' GM) får fin valuta for sin dyre stjerne. Meget afhænger jo af SilverFoxes' sæson i år og næste år. Men to picks omkring 8-14 ville være det konservative bud. Det er solidt nok for en meget dyr superstar.
Nu da det luddovne forretningsudvalg ikke får fedtet en række trade-reviews sammen, vil jeg da lige smide et par hofteskud om hvad jeg synes om handlerne:
Billups for Pierce
Auch! Det er et dyrt cap cut. Pierce har været til salg det meste af sidste sæson, og endnu engang ser vi hvor svært det kan være at sælge dyre all-stars. Gaflen lander da helt sikkert mest stats, og han får dem billigt, for han slipper kun en halv-dyr næsten-allstar.
Carney for Cook... det kan vise sig at være et fedt, måske endda lidt fordel til Gaflen efter Cooks sæsonåbning. Gaflen sluger så også lidt waiverfees, og traden viser alt i alt hvor værdifuldt cap-space kan være.
KG for div
Modsat Anders Lassen (Åbys GM), synes jeg egt. Kurt (T'Wolves' GM) får fin valuta for sin dyre stjerne. Meget afhænger jo af SilverFoxes' sæson i år og næste år. Men to picks omkring 8-14 ville være det konservative bud. Det er solidt nok for en meget dyr superstar.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. november 2007, 11:48Oprindeligt skrevet af: Miller31wukhang skrev:
Jeg undrer mig over jeg er på 1. pladsen :noideaHusker du at der blot er 82 kampe pr position? Altså IKKE ubegrænset antal kampe, så man skal have folk i kamp på alle pladser hver nat!
Vil bare lige høre?
wukhang skrev:
Husker du at der blot er 82 kampe pr position? Altså IKKE ubegrænset antal kampe, så man skal have folk i kamp på alle pladser hver nat!
Vil bare lige høre?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. november 2007, 13:37Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinIngen svar fra NBA.coms support team i dag... hvad fanden foregår der!? 😮
Hvis alt andet går galt, opretter jeg en ny liga, og tilbagefører jeres opstillinger (dvs. bruger 3 måneder foran computeren mens i mailer alle jeres overraskende visionære start opstillinger for kampene som er spillet 😉 ).
Ingen svar fra NBA.coms support team i dag... hvad fanden foregår der!? 😮
Hvis alt andet går galt, opretter jeg en ny liga, og tilbagefører jeres opstillinger (dvs. bruger 3 måneder foran computeren mens i mailer alle jeres overraskende visionære start opstillinger for kampene som er spillet 😉 ).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. november 2007, 15:54Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirkwukhang skrev:
Jeg undrer mig over jeg er på 1. pladsen :noideajeg undrer mig over jeg kun er 3. sidst da jeg ikke har haft en C før nu. Desanga Diop samlet op fra FA, hvorefter han spiller sit livs kamp: 10 pts. - 13 - 1 - 1 - 4, life's gonna get sweet now!!
wukhang skrev:
jeg undrer mig over jeg kun er 3. sidst da jeg ikke har haft en C før nu. Desanga Diop samlet op fra FA, hvorefter han spiller sit livs kamp: 10 pts. - 13 - 1 - 1 - 4, life's gonna get sweet now!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. november 2007, 16:17Oprindeligt skrevet af: ZonkerRooolig nu drenge. Spillerne har kun spillet mellem 2-4 kampe. Når vi kommer et par måneder hen, skal I nok få lov til at undre jer 😉
I øvrigt, nogen der har en C til salg?
Rooolig nu drenge. Spillerne har kun spillet mellem 2-4 kampe. Når vi kommer et par måneder hen, skal I nok få lov til at undre jer 😉
I øvrigt, nogen der har en C til salg?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. november 2007, 19:07Oprindeligt skrevet af: ZonkerKapitalistsvin skrev:
Ingen svar fra NBA.coms support team i dag... hvad fanden foregår der!? 😮Hvis alt andet går galt, opretter jeg en ny liga, og tilbagefører jeres opstillinger (dvs. bruger 3 måneder foran computeren mens i mailer alle jeres overraskende visionære start opstillinger for kampene som er spillet 😉 ).
Det kan lade sig gøre?
For sgu da mega irriterende at det skal være på den måde. Mindes slet ikke at der var i nærheden af lige så mange problemer sidste år?
Kapitalistsvin skrev:
Ingen svar fra NBA.coms support team i dag... hvad fanden foregår der!? 😮Hvis alt andet går galt, opretter jeg en ny liga, og tilbagefører jeres opstillinger (dvs. bruger 3 måneder foran computeren mens i mailer alle jeres overraskende visionære start opstillinger for kampene som er spillet 😉 ).
Det kan lade sig gøre?
For sgu da mega irriterende at det skal være på den måde. Mindes slet ikke at der var i nærheden af lige så mange problemer sidste år?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. november 2007, 20:54Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinNej sidste år var det faktisk meget stabilt... det var super kluntet og uigennemskueligt, men det positive var netop, at det var stabilt, og kun blev bedre og bedre hen over sæson.
I år er det omvendt. Synes det ser langt bedre ud, men vi har lige fra dag 1 haft problemer. Mange af funktionerne fungerer ikke altid, hvilket er vildt frustrerende.
Men har i stadig problemer, for nu melder support tilbage, at ligaen er oppe igen. Tror hash-hovederne bare lige kort ser at NBAiKL D2 kører og så i øvrigt ignorerer min mail.
:noidea
Nej sidste år var det faktisk meget stabilt... det var super kluntet og uigennemskueligt, men det positive var netop, at det var stabilt, og kun blev bedre og bedre hen over sæson.
I år er det omvendt. Synes det ser langt bedre ud, men vi har lige fra dag 1 haft problemer. Mange af funktionerne fungerer ikke altid, hvilket er vildt frustrerende.
Men har i stadig problemer, for nu melder support tilbage, at ligaen er oppe igen. Tror hash-hovederne bare lige kort ser at NBAiKL D2 kører og så i øvrigt ignorerer min mail.
:noidea
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. november 2007, 11:40Oprindeligt skrevet af: Miller3111-4-1-1-3
Renaldo Balkman har hermed startet løbet efter MIP, eneste konkurrent bliver vist Danny Granger:love:
11-4-1-1-3
Renaldo Balkman har hermed startet løbet efter MIP, eneste konkurrent bliver vist Danny Granger:love:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. november 2007, 15:03Oprindeligt skrevet af: Daniel BrandtI LOVE LeBron James.. nattens statline: 32 p - 15 reb. -13 ast. - 3 stl. - 2 bls.
Er det en fantasy-player man kan bruge til noget ? 😀
- Det tror jeg vidst nok 😉
I LOVE LeBron James.. nattens statline: 32 p - 15 reb. -13 ast. - 3 stl. - 2 bls.
Er det en fantasy-player man kan bruge til noget ? 😀
- Det tror jeg vidst nok 😉