Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 171 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirk

Danish TWolf skrev:

Kapitalistsvin skrev:

Måske er jeg egt. bare nede over Dwight Howards 7 blks 😮

Det er da også lidt nedern med kun 7 blk 😆

Til gengæld, så er vi der igen med Orlando.... 3 startere der afslutter flere gange end D12, hvornår lærer de det - ind til "the big guy" og specielt da hvis hans offseason satsning på free throws betaler sig af - så han hopper fra 60% til 80% måske ?? Lidt vildt hop i så fald, men i nat startede det da godt på den front.

Hvad med Iverson :O 2-1 ratio i ast vs to (14-7) og 1-1 ratio i stl vs to (7-7) og selvf. masser af pts og en håndfuld rebounds... vil Bronx nu kører ham i position til en handel eller bygge op omkring ham?

Vince sagde goddag til tilværelsen som T'Pup med manér, mens Royals fik uventet stor produktion af et par rollespillere.

Vi er i gang...

Allen Iverson ER skam til salg, (hvilket jeg efterhånden har annonceret en del gange) men selvfølgelig ikke for ussel mammon, og i nat så vi hvorfor!! her snakker vi faktisk om en mand der er sine mange penge værd på alle leder og kanter. Så hvis der er nogen i win-now-mode, eller som er ved at bygge hold som står og skal bruge en PG/SG der kan gøre en forskel og som levere i 4 kategorier, så riv mig en PB, så ser vi på det!!

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Umph... GangStars ligner sgu da mesterskabskandidater lige nu! Jeg skynder mig at nyde solen på toppen, mens jeg endnu har brugt flere kampe end jer andre og kan holde mig fast! :noidea

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Jeg ved heller ikke liiiige hvor denne storform kommer fra. Men den må meget gerne fortsætte noget tid endnu.

Dog liiiige en lille klage, hvordan kan Bynum kun få 23 minutter når manden laver 14-13-3-0-1. Ja, det kan jeg altså ikke rigtig helt forstå!

Tyrus i storform, ja tak..

Vigtigst af alt i hele verden er dog: Balkman is back:bed :love:

Oprindeligt skrevet af: Jenner

JO tilbage, 10-9-7-2-3 verdensklasse line hvis man lige kigger væk fra pts, og det var altså vel og bemærke på 24 min!

Deng og Roy med lidt halv sløje kampe... 🙁

Chandler med en double double igen, 10-11 og et block, og han spillede "kun" 28 min.

Sean Williams dog med 4 blocks på 20 min!

Hov jeg ligger nr. chok :emb

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

Lige en hilsen her i snakketråden vil bare lige byde Paul pierce officel velkommen i truppen =)

Btw 4{11 the date of Gaflen birth !

Tillykke med Gaflen... Daequan Cook i fødselsdagsgave... ikke helt dumt! 😛

Chris Freakin Paul: 15pts, 8reb, 11ast, 4stl

OK, jeg har kun en ast mand... men han er da så også en rocker B)

EDIT: Vi har en mand overbord... Downtown Sydhavn ligger et sted i testligaen og klamrer sig til den synkende skude. Der er dog allerede en redningshelikopter i luften.

Er der andre som spiller i "NBAiKL - D1"... med bindestreg? Kurt oprettede en ny liga fordi vi havde problemer med at sætte op, den blev dog droppet igen, vi spiller i "NBAiKL D1" (uden bindestreg). Og for protokollens skyld: Der er blevet skrevet både PBere og i Officielt fra Commis om det her! :roll

Jeg kan overføre jeres opstillinger fra den anden liga, men tjek lige at i ikke tåger rundt i den forkerte liga!

(Der er ikke nogen test-liga for D2, så ingen problemer der)

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Uhm Tyson Chandler ser smækker ud B) 3. double double i træk, 12 pts og 17 boards, også lige 2 blocks....

Skriver frem og tilbage med support-folkene fra nba.com. Ligaen skulle komme op at stå igen om lidt, lige nu kan jeg ikke se den eller logge ind.

Oprindeligt skrevet af: Zonker

Kapitalistsvin skrev:
Skriver frem og tilbage med support-folkene fra nba.com. Ligaen skulle komme op at stå igen om lidt, lige nu kan jeg ikke se den eller logge ind.

Jeg troede bare det var mig der var mærkelig. Godt at høre at der bliver gjort noget :tup:

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Granger named Eastern Player of the week.

Dejlig lille nyhed at gå i seng på 🙂

ReferencerSide 171 af 635Reference