NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. november 2007, 9:28Oprindeligt skrevet af: ZonkerKapitalistsvin skrev:
Ser det ikke ud som om det er i orden nu? :noideaLidt en kedelig nat for Grynterne... CP3 dominerede fuldstændig, men mine bøsserøv var slet ikke i det gear vi (dronningen og jeg) forventer!
Måske er jeg egt. bare nede over Dwight Howards 7 blks 😮
16-6-2 på 28 minutter er åbenbart for lidt for Nina og Frederik. Christ, en dramaqueen, if you catch my drift?
Kapitalistsvin skrev:
Ser det ikke ud som om det er i orden nu? :noideaLidt en kedelig nat for Grynterne... CP3 dominerede fuldstændig, men mine bøsserøv var slet ikke i det gear vi (dronningen og jeg) forventer!
16-6-2 på 28 minutter er åbenbart for lidt for Nina og Frederik. Christ, en dramaqueen, if you catch my drift?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. november 2007, 9:55Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnKapitalistsvin skrev:
Det er da også lidt nedern med kun 7 blk 😆
Til gengæld, så er vi der igen med Orlando.... 3 startere der afslutter flere gange end D12, hvornår lærer de det - ind til "the big guy" og specielt da hvis hans offseason satsning på free throws betaler sig af - så han hopper fra 60% til 80% måske ?? Lidt vildt hop i så fald, men i nat startede det da godt på den front.
Hvad med Iverson :O 2-1 ratio i ast vs to (14-7) og 1-1 ratio i stl vs to (7-7) og selvf. masser af pts og en håndfuld rebounds... vil Bronx nu kører ham i position til en handel eller bygge op omkring ham?
Vince sagde goddag til tilværelsen som T'Pup med manér, mens Royals fik uventet stor produktion af et par rollespillere.
Vi er i gang...
Kapitalistsvin skrev:
Det er da også lidt nedern med kun 7 blk 😆
Til gengæld, så er vi der igen med Orlando.... 3 startere der afslutter flere gange end D12, hvornår lærer de det - ind til "the big guy" og specielt da hvis hans offseason satsning på free throws betaler sig af - så han hopper fra 60% til 80% måske ?? Lidt vildt hop i så fald, men i nat startede det da godt på den front.
Hvad med Iverson :O 2-1 ratio i ast vs to (14-7) og 1-1 ratio i stl vs to (7-7) og selvf. masser af pts og en håndfuld rebounds... vil Bronx nu kører ham i position til en handel eller bygge op omkring ham?
Vince sagde goddag til tilværelsen som T'Pup med manér, mens Royals fik uventet stor produktion af et par rollespillere.
Vi er i gang...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. november 2007, 10:00Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnIøvrigt, skulle Svinet ikke lige nævne Caron Butler med 0 ast og 8 to's ... det er skisme en der er kommet flyvende igang :kick
Iøvrigt, skulle Svinet ikke lige nævne Caron Butler med 0 ast og 8 to's ... det er skisme en der er kommet flyvende igang :kick
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. november 2007, 10:23Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinÅrh Kurt... det er da en invitation til et lige venstrehook:
Caron Butler 19 pts, 11 reb, 3 stl, 1 blk
Dang... den knægt skal på porten!
Årh Kurt... det er da en invitation til et lige venstrehook:
Caron Butler 19 pts, 11 reb, 3 stl, 1 blk
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. november 2007, 10:40Oprindeligt skrevet af: ZonkerDanish TWolf skrev:
Iøvrigt, skulle Svinet ikke lige nævne Caron Butler med 0 ast og 8 to's ... det er skisme en der er kommet flyvende igang :kickEr det bare mig, eller heiler den lille fyr dér, før han losser den anden i løgene?
Uanset hvad, så tager jeg gerne Butler. Svinet kan få Khryapa tilbage i nakken..
Danish TWolf skrev:
Iøvrigt, skulle Svinet ikke lige nævne Caron Butler med 0 ast og 8 to's ... det er skisme en der er kommet flyvende igang :kick
Er det bare mig, eller heiler den lille fyr dér, før han losser den anden i løgene?
Uanset hvad, så tager jeg gerne Butler. Svinet kan få Khryapa tilbage i nakken..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. november 2007, 10:43Oprindeligt skrevet af: Miller31Granger med super-nat, 20-13-1-2-2 bestemt lige lidt mere end forventet allerede.
At jeg så også spillede Garbajosa og hans 0-0-1-0-0 statline, det snakker vi ikke så meget om. Alt i alt dog en positiv ting, at de fire bærende hos GangStars er startet som lyn og torden, overlevelsen er stadig målsætningen!
Granger med super-nat, 20-13-1-2-2 bestemt lige lidt mere end forventet allerede.
At jeg så også spillede Garbajosa og hans 0-0-1-0-0 statline, det snakker vi ikke så meget om. Alt i alt dog en positiv ting, at de fire bærende hos GangStars er startet som lyn og torden, overlevelsen er stadig målsætningen!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. november 2007, 11:19Oprindeligt skrevet af: JennerJO og T-Murph ude kom ikke som den store overraskelse.
Chandler med 15-13 og 2 blocks, lige hvad han blev hentet ind for, også fro Channing Frye der i går lignende en malplaceret bønnestage.
Deng fortsætter sit rise mod superstardom 22-11-2-4 godt med en røvfuld steals, det har vi brug for.
8-5-4-0-1 fra Lowry på 21 min! Når Stoudamire (som jeg da også har og som vist lige lavede 18-4-4-2) begynder at miste minutter tør jeg ikke tænke på hvad min lille pitbull kan levere!
JO og T-Murph ude kom ikke som den store overraskelse.
Chandler med 15-13 og 2 blocks, lige hvad han blev hentet ind for, også fro Channing Frye der i går lignende en malplaceret bønnestage.
Deng fortsætter sit rise mod superstardom 22-11-2-4 godt med en røvfuld steals, det har vi brug for.
8-5-4-0-1 fra Lowry på 21 min! Når Stoudamire (som jeg da også har og som vist lige lavede 18-4-4-2) begynder at miste minutter tør jeg ikke tænke på hvad min lille pitbull kan levere!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. november 2007, 11:34Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnKapitalistsvin skrev:
Årh Kurt... det er da en invitation til et lige venstrehook:Caron Butler 19 pts, 11 reb, 3 stl, 1 blk
Nu refererede jeg til hans basket niveau i kampen, ikke hans fantasy impakt... men er så til gengæld jo nok en forkert tråd :emb
Kapitalistsvin skrev:
Årh Kurt... det er da en invitation til et lige venstrehook:Caron Butler 19 pts, 11 reb, 3 stl, 1 blk
Nu refererede jeg til hans basket niveau i kampen, ikke hans fantasy impakt... men er så til gengæld jo nok en forkert tråd :emb
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. november 2007, 12:17Oprindeligt skrevet af: bozzyAltid rart med lidt Kobe action fra start af... (så skal fg% bare ikke tælle med :noidea )
Altid rart med lidt Kobe action fra start af... (så skal fg% bare ikke tælle med :noidea )
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. november 2007, 13:18Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinSå tror jeg sgu alle hold, handler, waivers og RD'ere er på plads... råb højt hvis jeg har overset noget!
😀
Så tror jeg sgu alle hold, handler, waivers og RD'ere er på plads... råb højt hvis jeg har overset noget!
😀