NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. oktober 2007, 12:56Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirk16-10-0-1-2 af Milsap fra bænken.... me like! lad ham nu få en starterplads!
16-10-0-1-2 af Milsap fra bænken.... me like! lad ham nu få en starterplads!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. oktober 2007, 14:31Oprindeligt skrevet af: Miller31Nye probs på nba.com! Hvorfor tæller de nu FG%, FT% og 3PM med?
Nye probs på nba.com! Hvorfor tæller de nu FG%, FT% og 3PM med?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. oktober 2007, 14:37Oprindeligt skrevet af: ZonkerWooooot? Gør de nu det? They suck!
Det er helt i hegnet det her..
Wooooot? Gør de nu det? They suck!
Det er helt i hegnet det her..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. oktober 2007, 15:06Oprindeligt skrevet af: wukhangFørste spiller fra SlagTown til at tjene point: Manu Ginobili 16-3-8-5-1 fra bænken
Første spiller fra SlagTown til at tjene point: Manu Ginobili 16-3-8-5-1 fra bænken
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. oktober 2007, 15:09Oprindeligt skrevet af: wukhangMiller31 skrev:
Nye probs på nba.com! Hvorfor tæller de nu FG%, FT% og 3PM med?De tæller da kun Point, Rebounds, Assists, Steals og Blocks
Miller31 skrev:
Nye probs på nba.com! Hvorfor tæller de nu FG%, FT% og 3PM med?
De tæller da kun Point, Rebounds, Assists, Steals og Blocks
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. oktober 2007, 15:11Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHehe, det er jo to forskellige ligaer... men mht. D1, så vil jeg lige kigge på det i aften (kan ikke logge på fra arbejde).
Vi skal sevlf. kun bruge 5 cats.
Hehe, det er jo to forskellige ligaer... men mht. D1, så vil jeg lige kigge på det i aften (kan ikke logge på fra arbejde).
Vi skal sevlf. kun bruge 5 cats.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. oktober 2007, 17:28Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJeg ved ikke lige hvad der er sket, måske Kurt har fået sat det som "Standard League" da han forsøgte sig med at drafte om under opsætningen af holdene... nu har jeg skiftet det tilbage, men stillingen er delvist i nul. Det tror jeg dog måske jeg har fikset, siden skal bare lige stene lidt, så kommer det.
:noidea
Jeg ved ikke lige hvad der er sket, måske Kurt har fået sat det som "Standard League" da han forsøgte sig med at drafte om under opsætningen af holdene... nu har jeg skiftet det tilbage, men stillingen er delvist i nul. Det tror jeg dog måske jeg har fikset, siden skal bare lige stene lidt, så kommer det.
:noidea
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. oktober 2007, 21:24Oprindeligt skrevet af: wukhangUps havde glemt der er 2 ligaer. Jeg er jo kun rookie D2
Ups havde glemt der er 2 ligaer. Jeg er jo kun rookie D2
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. oktober 2007, 23:07Oprindeligt skrevet af: Miller31Hmm, det virker mystisk! De stats fra i nat skal sq tælle :S
Hmm, det virker mystisk! De stats fra i nat skal sq tælle :S
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. november 2007, 9:05Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinSer det ikke ud som om det er i orden nu? :noidea
Lidt en kedelig nat for Grynterne... CP3 dominerede fuldstændig, men mine bøsserøv var slet ikke i det gear vi (dronningen og jeg) forventer!
Måske er jeg egt. bare nede over Dwight Howards 7 blks 😮
Ser det ikke ud som om det er i orden nu? :noidea
Lidt en kedelig nat for Grynterne... CP3 dominerede fuldstændig, men mine bøsserøv var slet ikke i det gear vi (dronningen og jeg) forventer!
Måske er jeg egt. bare nede over Dwight Howards 7 blks 😮