Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 168 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Jeg kan ikke holde mig i skindet længere, vil også have den afstemning, men ville lige vente på jer andre inden jeg meldte ud... men ud over Zonk og Pacers... hvor er i så gutter?

Det er sæsonstartstid, i er allesammen under pres for enten at rykke ned, op, for at optimere jeres hold med henblik på et langskud efter den samlede sejr, eller for at skrabe det ultimative talentfundament for et fremtidigt dynasti.

Ingen reaktioner på sæsonens første blockbuster? KG har skiftet hænder, den tidligere MVP? Ingen pegende fingre i forhold til vores stakkels Åby-GM, som sveder under uret, for at komme under salary cappen? Ingen folk som har et par slatne balloner, der skal pustes op for at kunne sælges?

Ikke engang nogen som brokker sig over at deres holdsider ikke er klar, eller bare roser ulven for den arrogance hvormed han sælger sin bedste spiller og stadig regner med at ligge i toppen af ligaen?

Haaaalllooooooo, hvor fanden i helvede er i? Its time… NBAiKL hvor anmassende happens!

😛

EDIT: "The Ultimate Insider" er jo også et organ i alle kan udtrykke jer igennem, her er der mulighed for enten at smide med lidt fis og underholdende ballade, underminere jeres modstanderes forhandlingsposition i ligaen, varme luften i jeres mere slatne salgstaler eller bare lige informere ligaen om sidste nyt i jeres lille franchise!

Oprindeligt skrevet af: Pacers

hullu bullu..... GM'ere hvor er I henne :noidea 😛

Damn det bliver skønt at få skudt sæsonen i gang nu 🙂

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Vi må da håbe aktiviteten snart stiger. Selvfølgelig skal alle ikke være hyper-aktive, men som det er lige nu, så er der da nogle der virker til at være helt væk?

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Uhh jeg glæder mig!

Foye ude i flere uger med en knæskade.

Roy har stadigvæk problemer med hælen og kan ende med operation.

JO er stadig øm i knæet pga. en hvis retarderet dreng ved navn Shawne Williams løb ind i ham.

Troy Murphy som egentligt var tiltænkt rollen som indhopper når JO var ude (JO ude for Indy = flere min og bedre stats til Murphy) men han er også skadet.

Ååååååååh så hjælp mig dog en eller anden!

Jeg fornemmer allerede at skadesaben har skiftet ryg... ahh...

Og jeg har tilsyneladende kun Renaldo Balkman ude.

Hvad er det for en verden vi lever i? Kan jeg så få nogle skader, og det med det samme!

Miller31 skriver i UI, at målsætningen er overlevelse:

Baron Davis: 25 pts, 4 rebs, 10 ast, 5 stl, 2 blk
Kirilenko: 9 pts, 9 rebs, 8 ast, 1 stl, 5 blk

😮

Tjah, det var en ganske fin start.. Bynum skuffer en smule, men omvendt er:
4-4-2-3-1
Slet ikke så skidt igen.

Alt i alt en fin start, hvor vi som forventet halter efter i points, men et snit på 3 steals og 2,66 blk hidtil, det er bestemt en positiv start!

Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirk

Kapitalistsvin skrev:
Jeg kan ikke holde mig i skindet længere, vil også have den afstemning, men ville lige vente på jer andre inden jeg meldte ud... men ud over Zonk og Pacers... hvor er i så gutter?

Det er sæsonstartstid, i er allesammen under pres for enten at rykke ned, op, for at optimere jeres hold med henblik på et langskud efter den samlede sejr, eller for at skrabe det ultimative talentfundament for et fremtidigt dynasti.

Ingen reaktioner på sæsonens første blockbuster? KG har skiftet hænder, den tidligere MVP? Ingen pegende fingre i forhold til vores stakkels Åby-GM, som sveder under uret, for at komme under salary cappen? Ingen folk som har et par slatne balloner, der skal pustes op for at kunne sælges?

Ikke engang nogen som brokker sig over at deres holdsider ikke er klar, eller bare roser ulven for den arrogance hvormed han sælger sin bedste spiller og stadig regner med at ligge i toppen af ligaen?

Haaaalllooooooo, hvor fanden i helvede er i? Its time… NBAiKL hvor anmassende happens!

😛

EDIT: "The Ultimate Insider" er jo også et organ i alle kan udtrykke jer igennem, her er der mulighed for enten at smide med lidt fis og underholdende ballade, underminere jeres modstanderes forhandlingsposition i ligaen, varme luften i jeres mere slatne salgstaler eller bare lige informere ligaen om sidste nyt i jeres lille franchise!

det ville hjælpe en del hvis man nu kunne se debatten på forsiden...

Ja det er rigtigt... men der er jo kommet PB rundt om det! Stefan arbejder på sagen tror jeg, problemet er bare, at så længe vi ikke kan begrænse vores tråde til kun at kunne ses af deltagere i NBAiKL, så vil de fylde for meget på forsiden.

...men i øvrigt handler det bare om 1 ekstra klik :roll

Yao med 3 ast, Duncan med 3 ast... så gør det mindre, at min SG kun havde 2... :roll

ReferencerSide 168 af 635Reference