NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. oktober 2007, 23:05Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinBum bum, bum bum bum... "I don't see changing Rudy from the starting lineup much," Iavaroni said. - Memphis Commercial Appeal
Bum bum, bum bum bum... "I don't see changing Rudy from the starting lineup much," Iavaroni said. - Memphis Commercial Appeal
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. oktober 2007, 0:13Oprindeligt skrevet af: Smukke DirkWehehehe så blev Allen Iverson lige SG eligeble. det åbner jo for helt nye muligheder. også for folk der er lun på ham trade-wise... han er til salg. så bring it!
og ud over det så ser jeg stadig ikke NBAiKL i debat-oversigten
Wehehehe så blev Allen Iverson lige SG eligeble. det åbner jo for helt nye muligheder. også for folk der er lun på ham trade-wise... han er til salg. så bring it!
og ud over det så ser jeg stadig ikke NBAiKL i debat-oversigten
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. oktober 2007, 7:20Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDet er sq lidt irriterende at NBA.com har nogen positioner der er lidt tågede ... og nej, det er ikke AI, for han skal sq da være SG.
Men kan se at spillere som Gasol, Bosh, Howard etc. ikke kan spilles på PF, og Duncan kan ikke spilles på C ... det er sq lidt snævert.
Samtidig står en Ricky Davis som PG/SG :O .... For mig selv kan jeg se at Vince kun er SG, Wade kun er SG og Howard og Bogut kun C. Så jeg kan sq ikke stille mine 6 bedste mand som jeg ellers forventede.
Nuvel, tror vi er rigtig mange der får problemer med at finde den rigtige rotation lige nu, og vi skal alle lige anskue om det kan forventes at vores spillere får de 5 starter på en anden position som det kræves for at de bliver eligible, eller om man skal ud og handle for at optimere positionerne....
Det er sq lidt irriterende at NBA.com har nogen positioner der er lidt tågede ... og nej, det er ikke AI, for han skal sq da være SG.
Men kan se at spillere som Gasol, Bosh, Howard etc. ikke kan spilles på PF, og Duncan kan ikke spilles på C ... det er sq lidt snævert.
Samtidig står en Ricky Davis som PG/SG :O .... For mig selv kan jeg se at Vince kun er SG, Wade kun er SG og Howard og Bogut kun C. Så jeg kan sq ikke stille mine 6 bedste mand som jeg ellers forventede.
Nuvel, tror vi er rigtig mange der får problemer med at finde den rigtige rotation lige nu, og vi skal alle lige anskue om det kan forventes at vores spillere får de 5 starter på en anden position som det kræves for at de bliver eligible, eller om man skal ud og handle for at optimere positionerne....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. oktober 2007, 8:03Oprindeligt skrevet af: ZonkerBosh kan da netop kun spilles på PF. Dirk derimod, er kun PF, hvorimod han sidste sæson var SF/PF. Det er lidt irriterende, da lige de to f*cker min roster op. Nu har jeg tre startere der kun kan spille PF, og ingen C.
Fæcesspil..
Bosh kan da netop kun spilles på PF. Dirk derimod, er kun PF, hvorimod han sidste sæson var SF/PF. Det er lidt irriterende, da lige de to f*cker min roster op. Nu har jeg tre startere der kun kan spille PF, og ingen C.
Fæcesspil..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. oktober 2007, 10:31Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinRudy Gay gik fra PG/SG til SG med justeringen til 10 kampe... Gay har jo knap nok handles til at spille swingman, det er da skørt at give ham PG/SG... så er han da nærmere SF/PF. Well, hans handles er meget forbedret i forhold til sidste år, så mon ikke han snart spiller samtlige positioner og fylder samtlige kategorier til randen...
:roll
Rudy Gay gik fra PG/SG til SG med justeringen til 10 kampe... Gay har jo knap nok handles til at spille swingman, det er da skørt at give ham PG/SG... så er han da nærmere SF/PF. Well, hans handles er meget forbedret i forhold til sidste år, så mon ikke han snart spiller samtlige positioner og fylder samtlige kategorier til randen...
:roll
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. oktober 2007, 17:55Oprindeligt skrevet af: PacersEr det blevet droppet at lave predictions kategorier i år 🙂 ???
Er det blevet droppet at lave predictions kategorier i år 🙂 ???
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. oktober 2007, 18:47Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJeg får desværre ikke tid til at sætte noget op før en måneds tid inde i sæsonen, men kan da lige nå at sætte en stak kategorier op som I så kan PB mig jeres bud på.
Er der stemning for at tippe awardwinners i NBAiKL ??
Jeg får desværre ikke tid til at sætte noget op før en måneds tid inde i sæsonen, men kan da lige nå at sætte en stak kategorier op som I så kan PB mig jeres bud på.
Er der stemning for at tippe awardwinners i NBAiKL ??
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. oktober 2007, 20:30Oprindeligt skrevet af: Miller31For sevan!
Hvordan kan AK kun få SF? Han er sq også værdig til en PF'er!
JoJo kun med SG, super-flot!
Fæcesspil, nu hedder min PF og C Tyrus/Garbajosa og Bynum.. Super-rotation!
For sevan!
Hvordan kan AK kun få SF? Han er sq også værdig til en PF'er!
JoJo kun med SG, super-flot!
Fæcesspil, nu hedder min PF og C Tyrus/Garbajosa og Bynum.. Super-rotation!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. oktober 2007, 21:48Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDet har slået bunden lidt ud af en del rosters det her, så mange vil nok styrte ud og få handlet lidt pga positioner (og nogen vil kræve åger for det).
Men måske vi lige skulle klappe hesten. Til sæsonen i år kan vi ikke gøre noget ved det, men med lidt erfaring fra forskellige andre sites og ligaer, så er der jo muligheder for at gøre op med NBA.com hvis det endelig skal være, og måske vi skal tage den diskussion med henblik på næste sæson igen.
Nuvel, hvorfor så bringe det op allerede nu? Tjooo, for når man handler, skal man helst tænke lidt langsigtet og derfor er alle info vigtige så hurtige som muligt.
En option vi kunne diskutere var at lade forretningsudvalget bestemme positionerne.
Pros: Vi kunne få real life logiske positioner - Vi kunne fastlåse positioner et pænt stykke tid før sæsonstart.
Cons: Der vil opstå irritation hos de andre 17 GM'ere over nogle af valgene.
En anden mulighed er at lade andre kilder bestemme positioner. F.eks. så har ESPN en noget mere realistisk vurdering, men man kunne også scoute andre kilder.
Pros: En objektiv kilde - Mere realistiske end NBA.com
Cons: Ændringer i løbet af sæsonen vil enten IKKE være muligt, eller GM'ere skal selv holde øje med dem og indstille til udvalg at der er ændringer.
Med andre ord, inden folk går i panik og sælger arvesølvet alt for billigt for at score en position som måske så ændrer sig næste år, så bør vi nok lige ha' en lille debat om fremtiden på NBA.com eller alternativer....
Det har slået bunden lidt ud af en del rosters det her, så mange vil nok styrte ud og få handlet lidt pga positioner (og nogen vil kræve åger for det).
Men måske vi lige skulle klappe hesten. Til sæsonen i år kan vi ikke gøre noget ved det, men med lidt erfaring fra forskellige andre sites og ligaer, så er der jo muligheder for at gøre op med NBA.com hvis det endelig skal være, og måske vi skal tage den diskussion med henblik på næste sæson igen.
Nuvel, hvorfor så bringe det op allerede nu? Tjooo, for når man handler, skal man helst tænke lidt langsigtet og derfor er alle info vigtige så hurtige som muligt.
En option vi kunne diskutere var at lade forretningsudvalget bestemme positionerne.
Pros: Vi kunne få real life logiske positioner - Vi kunne fastlåse positioner et pænt stykke tid før sæsonstart.
Cons: Der vil opstå irritation hos de andre 17 GM'ere over nogle af valgene.
En anden mulighed er at lade andre kilder bestemme positioner. F.eks. så har ESPN en noget mere realistisk vurdering, men man kunne også scoute andre kilder.
Pros: En objektiv kilde - Mere realistiske end NBA.com
Cons: Ændringer i løbet af sæsonen vil enten IKKE være muligt, eller GM'ere skal selv holde øje med dem og indstille til udvalg at der er ændringer.
Med andre ord, inden folk går i panik og sælger arvesølvet alt for billigt for at score en position som måske så ændrer sig næste år, så bør vi nok lige ha' en lille debat om fremtiden på NBA.com eller alternativer....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. oktober 2007, 23:53Oprindeligt skrevet af: ZonkerDanish TWolf skrev:
Jeg får desværre ikke tid til at sætte noget op før en måneds tid inde i sæsonen, men kan da lige nå at sætte en stak kategorier op som I så kan PB mig jeres bud på.Er der stemning for at tippe awardwinners i NBAiKL ??
Yeah man!
Det er skide skægt B)
Danish TWolf skrev:
Jeg får desværre ikke tid til at sætte noget op før en måneds tid inde i sæsonen, men kan da lige nå at sætte en stak kategorier op som I så kan PB mig jeres bud på.Er der stemning for at tippe awardwinners i NBAiKL ??
Yeah man!
Det er skide skægt B)