NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. november 2007, 17:02Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinNå, hvordan ser det ud i D2? Ser det sådan her ud:
1 - SlagTown RoyalKnuckles 44
2 - Bornholm BeerGuzzlers 39.5
3 - Nilsson''''s Silver Foxes 29.5
4 - Skive Sharks 29
5 - Bronx Burnin'''' Reds 25
6 - Værløse Warriors 25
7 - Fr''''Berg FistFighters 23.5
8 - CPH Flying Peacoks 21
9 - Højbjerg SuperForkes 20
10 - Brøndby Big Ballers 18.5Dvs. Royal Knuckles er bedst? Well... det er stillingen PT, men der mangler jo bare antal brugte kampe i det regnskab. Her en oversigt over hvor mange kampe hvert hold har brugt:
Knukls 27
Ballers 24
Beer 22
Reds: 22
Supes 21
Nilss 21
Sharks 21
Peas 19
Wars 19
Fisters 18Noget tyder på at Knuckles har et overforbrug af kampe, at BigBallers reelt har haft ligaens dårligste sæsonstart, at Fisters har mere at byde på end en tredjesidsteplads, og at Warriors har et solidt fundament at bygge på med en sjetteplads på trods af næstfærrest brugte kampe.
Nå, hvordan ser det ud i D2? Ser det sådan her ud:
1 - SlagTown RoyalKnuckles 44
4 - Skive Sharks 29
6 - Værløse Warriors 25
10 - Brøndby Big Ballers 18.5
Dvs. Royal Knuckles er bedst? Well... det er stillingen PT, men der mangler jo bare antal brugte kampe i det regnskab. Her en oversigt over hvor mange kampe hvert hold har brugt:
Knukls 27
Ballers 24
Beer 22
Supes 21
Nilss 21
Sharks 21
Peas 19
Wars 19
Fisters 18
Noget tyder på at Knuckles har et overforbrug af kampe, at BigBallers reelt har haft ligaens dårligste sæsonstart, at Fisters har mere at byde på end en tredjesidsteplads, og at Warriors har et solidt fundament at bygge på med en sjetteplads på trods af næstfærrest brugte kampe.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. november 2007, 17:53Oprindeligt skrevet af: wukhangKapitalistsvin skrev:
Nå, hvordan ser det ud i D2? Ser det sådan her ud:1 - SlagTown RoyalKnuckles 44
4 - Skive Sharks 29
6 - Værløse Warriors 25
10 - Brøndby Big Ballers 18.5Dvs. Royal Knuckles er bedst? Well... det er stillingen PT, men der mangler jo bare antal brugte kampe i det regnskab. Her en oversigt over hvor mange kampe hvert hold har brugt:
Knukls 27
Ballers 24
Beer 22
Supes 21
Nilss 21
Sharks 21
Peas 19
Wars 19
Fisters 18Noget tyder på at Knuckles har et overforbrug af kampe, at BigBallers reelt har haft ligaens dårligste sæsonstart, at Fisters har mere at byde på end en tredjesidsteplads, og at Warriors har et solidt fundament at bygge på med en sjetteplads på trods af næstfærrest brugte kampe.
Hehe.Jeg havde ikke fået læst man kun har 82 kampe på hver position så jeg havde næsten fuld roster hver dag.
Det blir ikke godt i længden. :doh
Kapitalistsvin skrev:
Nå, hvordan ser det ud i D2? Ser det sådan her ud:1 - SlagTown RoyalKnuckles 44
4 - Skive Sharks 29
6 - Værløse Warriors 25
Knukls 27
Ballers 24
Beer 22
Supes 21
Nilss 21
Sharks 21
Peas 19
Wars 19
Hehe.Jeg havde ikke fået læst man kun har 82 kampe på hver position så jeg havde næsten fuld roster hver dag.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. november 2007, 18:41Oprindeligt skrevet af: PacersJeg er som sådan godt tilfreds med sæsonstarten... Den har været en smule svingende i præstationerne men sådan er det jo typisk i starten af sæsonen. Dog skal mine spillere godt nok til at stramme sig lidt op i steals og blocks.
Jeg er som sådan godt tilfreds med sæsonstarten... Den har været en smule svingende i præstationerne men sådan er det jo typisk i starten af sæsonen. Dog skal mine spillere godt nok til at stramme sig lidt op i steals og blocks.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. november 2007, 1:11Oprindeligt skrevet af: Gaflenjeg er lidt skuffede over jeg ikke ligger sidst !
jeg er lidt skuffede over jeg ikke ligger sidst !
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. november 2007, 1:13Oprindeligt skrevet af: Gaflenbtw noen der ligger inde med en Power Forward ? alle mine er lavet af glas
btw noen der ligger inde med en Power Forward ? alle mine er lavet af glas
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. november 2007, 9:11Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvinwukhang skrev:
Det blir ikke godt i længden. :dohDet er HELT sikkert ikke første gang i ligaens historie at det sker. Men lidt læsning i forfatningen bør rette op på den slags selvmål. 😛
Lige et kig på D1:
Rank
1 Amsterdam Grunts 48
2 Djursland Gangstars 39
3 Danish T'Wolves 38
4 Copenhagen Alphahans 35.5
5 Vestre Jailblazers 27.5
6 Åby Gamebreakers 27
7 Heavenly Hooters 23.58
American Highflyers 19
9 Århus City Royals 10.5
10 Downtown Sydhavn 7Wohooo... Grunts rocks! Og Danish er totalt i vanskeligheder, mens Gangstars og Alphahans skiller sig ud som tophold!? Hooters på vej mod nedrykning? :roll
Well, hvis vi laver en ranking ud fra snit per kamp, så ser det sådan her ud:
Rank:
1 Danish 45
2 Amsterdam 40
3 Heavenly 33
4 Vestre 31
5 Djursland 30
6 Åby 25
7 Århus 20
8 Copenhagen 19
9 Downtown 18
10 American 17:emb What a comeback for Ulvene... og hvad hulen sker der for Hooters:what
Copenhagen ryger pludselig hovedkuls mod nedrykning og Djursland falder til midten af divisionen.
Den sidste ranking er ikke meget bedre end den første, da man Danish T'Wolves med nuværende roster ikke kan indhente de tabte kampe uden at skulle gribe til Travis Outlaw eller andre scrubs, hvilket vil slå hårdt på snittet. Et andet tweak er fx, at Grunts har brugt mange SG-kampe, som er holdets svageste position, hvilket skader rebound og block snittet.
Men tilsammen giver de to stillinger et mere nuanceret indblik i styrkeforholdene i ligaen.
wukhang skrev:
Det er HELT sikkert ikke første gang i ligaens historie at det sker. Men lidt læsning i forfatningen bør rette op på den slags selvmål. 😛
Lige et kig på D1:
Rank
1 Amsterdam Grunts 48
2 Djursland Gangstars 39
3 Danish T'Wolves 38
4 Copenhagen Alphahans 35.5
5 Vestre Jailblazers 27.5
6 Åby Gamebreakers 27
7 Heavenly Hooters 23.58
American Highflyers 19
9 Århus City Royals 10.5
10 Downtown Sydhavn 7
Wohooo... Grunts rocks! Og Danish er totalt i vanskeligheder, mens Gangstars og Alphahans skiller sig ud som tophold!? Hooters på vej mod nedrykning? :roll
Well, hvis vi laver en ranking ud fra snit per kamp, så ser det sådan her ud:
Rank:
1 Danish 45
2 Amsterdam 40
3 Heavenly 33
4 Vestre 31
5 Djursland 30
6 Åby 25
7 Århus 20
8 Copenhagen 19
9 Downtown 18
10 American 17
:emb What a comeback for Ulvene... og hvad hulen sker der for Hooters:what
Copenhagen ryger pludselig hovedkuls mod nedrykning og Djursland falder til midten af divisionen.
Den sidste ranking er ikke meget bedre end den første, da man Danish T'Wolves med nuværende roster ikke kan indhente de tabte kampe uden at skulle gribe til Travis Outlaw eller andre scrubs, hvilket vil slå hårdt på snittet. Et andet tweak er fx, at Grunts har brugt mange SG-kampe, som er holdets svageste position, hvilket skader rebound og block snittet.
Men tilsammen giver de to stillinger et mere nuanceret indblik i styrkeforholdene i ligaen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. november 2007, 13:28Oprindeligt skrevet af: Miller31Baronen som altid solid, i denne omgang med: 37-5-5-1-0
Tyrus Thomas med en fantastisk line: 19-14-1-2-2For sevan hvor er jeg glad for at have holdt fast i Tyrus, der vil helt sikkert være ustabilitet, men han ligner præcis det monster som forventet. Tyrus, Granger, Balkman og AK.. Jeg siger det gerne igen, ligaens bedste forward-rotation indenfor ½ år. 😀
Baronen som altid solid, i denne omgang med: 37-5-5-1-0
Tyrus Thomas med en fantastisk line: 19-14-1-2-2
For sevan hvor er jeg glad for at have holdt fast i Tyrus, der vil helt sikkert være ustabilitet, men han ligner præcis det monster som forventet. Tyrus, Granger, Balkman og AK.. Jeg siger det gerne igen, ligaens bedste forward-rotation indenfor ½ år. 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. november 2007, 13:41Oprindeligt skrevet af: Zonkerog hvad hulen sker der for Hooters :what
Well, jeg har ingen C, og SJax har karantæne. Så vi gemmer lidt på kampene, indtil det bliver rigtig sjovt, når Bosh får C-eligibility og Dirk SF.
Hooters gi'r gas!
Undertegnede leder stadig efter en C hvis nogen skulle have 1 til salg..
og hvad hulen sker der for Hooters :what
Well, jeg har ingen C, og SJax har karantæne. Så vi gemmer lidt på kampene, indtil det bliver rigtig sjovt, når Bosh får C-eligibility og Dirk SF.
Hooters gi'r gas!
Undertegnede leder stadig efter en C hvis nogen skulle have 1 til salg..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. november 2007, 21:01Oprindeligt skrevet af: Miller31AK47:hug:
AK47:hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. november 2007, 13:32Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinNattens snit for Grunts: 20.4 pts, 7.6 reb, 4.8 ast, 1.6 stl, 1.8 blk
Dejligt, dejligt, dejligt at se Caron Butler med 8 ast... det her hold er bygget på ekstra assist-produktion fra Yao, Duncan og Butler! Og Butler har været elendig i den cat indtil i nat, hvor han nettede 8 styks (fest og farver hele natten i red-light district)
Nattens snit for Grunts: 20.4 pts, 7.6 reb, 4.8 ast, 1.6 stl, 1.8 blk
Dejligt, dejligt, dejligt at se Caron Butler med 8 ast... det her hold er bygget på ekstra assist-produktion fra Yao, Duncan og Butler! Og Butler har været elendig i den cat indtil i nat, hvor han nettede 8 styks (fest og farver hele natten i red-light district)