NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. september 2007, 12:15Oprindeligt skrevet af: bozzyJa, måske har jeg kun 8 aktive spillere. Men det er allesammen spillere som er klar til at producere B)
Og jeg kan godt tåle skader, da mine back-ups er mere end klar til at tage over.
Når det så er sagt, så kan det jo godt tænkes at der bliver hentet en ekstra spiller ind 😉
Ja, måske har jeg kun 8 aktive spillere. Men det er allesammen spillere som er klar til at producere B)
Og jeg kan godt tåle skader, da mine back-ups er mere end klar til at tage over.
Når det så er sagt, så kan det jo godt tænkes at der bliver hentet en ekstra spiller ind 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. september 2007, 12:27Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn...lad mig gætte... Mardy Collins for et første runde pick 😆
...lad mig gætte... Mardy Collins for et første runde pick 😆
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. september 2007, 13:06Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinHaha... Kurt har luret Collins' potentiale og drøner nu rundt i samtlige NBAiKL tråde for at kaste med hvad han kunne finde bagerst i forådskamret...
😆
Haha... Kurt har luret Collins' potentiale og drøner nu rundt i samtlige NBAiKL tråde for at kaste med hvad han kunne finde bagerst i forådskamret...
😆
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. september 2007, 16:32Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinSå fik Sharks ny RD... Douby blev valgt som #16 sidste år, men han må altså følges med Aaron Afflalo ned på bistandskontoret nu. :awch:
Så fik Sharks ny RD... Douby blev valgt som #16 sidste år, men han må altså følges med Aaron Afflalo ned på bistandskontoret nu. :awch:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. september 2007, 20:14Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinHoldsiderne er ikke fine, fikse og færdige på all sider, men det er fordi lønningerne endnu ikke er oppe på Hoopshype. Desuden afventer jeg også lige et par RD rokeringer, det tager nemlig en del tid at taste, så gidder ikke skulle gøre det om for ingenting...
😀
Men jeg følger løbende lønningerne på Hoopshype, og efter søndag (hvor cut og RDs formentlig er på plads), vil jeg tage endnu en runde.
Ellers står den på opdatering af draftpicks og antal år i ligaen :tongue:
Holdsiderne er ikke fine, fikse og færdige på all sider, men det er fordi lønningerne endnu ikke er oppe på Hoopshype. Desuden afventer jeg også lige et par RD rokeringer, det tager nemlig en del tid at taste, så gidder ikke skulle gøre det om for ingenting...
😀
Men jeg følger løbende lønningerne på Hoopshype, og efter søndag (hvor cut og RDs formentlig er på plads), vil jeg tage endnu en runde.
Ellers står den på opdatering af draftpicks og antal år i ligaen :tongue:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. september 2007, 20:28Oprindeligt skrevet af: Miller31D. 28. oktober, det er datoen min RD er afgjort, så der går lige noget tid endnu 😉
D. 28. oktober, det er datoen min RD er afgjort, så der går lige noget tid endnu 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. september 2007, 11:27Oprindeligt skrevet af: bozzySvinet i Darko tråden :
Nu ved jeg godt det her egentlig er en appreciation tråd... men for jeg vil alligevel lige poste et link af en super vulgær og truende kælebasse.
Here goes, Darko Milicic i hans helt egen fortolkning af rollen som rasende bolværksmatros (ikke for sarte sjæle):
http://www.youtube.com/watch?v=ci3j363HWQM
Knægten skal jo spille for Memphis, så mon ikke han skal øve sig lidt i at tage nederlag en tand bedre
Ja,der fik han vist både truet dommerne OG deres familier.... E god start på et JailBlazers hold.
Efterhånden er der ikke mange af mine spillere der ikke har været i konflikt med loven B)
Svinet i Darko tråden :
Nu ved jeg godt det her egentlig er en appreciation tråd... men for jeg vil alligevel lige poste et link af en super vulgær og truende kælebasse.
Here goes, Darko Milicic i hans helt egen fortolkning af rollen som rasende bolværksmatros (ikke for sarte sjæle):
http://www.youtube.com/watch?v=ci3j363HWQM
Knægten skal jo spille for Memphis, så mon ikke han skal øve sig lidt i at tage nederlag en tand bedre
Ja,der fik han vist både truet dommerne OG deres familier.... E god start på et JailBlazers hold.
Efterhånden er der ikke mange af mine spillere der ikke har været i konflikt med loven B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. september 2007, 11:41Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnFor ikke at tale om GM'en på det der JailBlazers hold...
For ikke at tale om GM'en på det der JailBlazers hold...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. september 2007, 13:16Oprindeligt skrevet af: Miller31Ja, må nok erkende mine drenge pt. halter efter på det punkt.. Det er sq inte helt optimalt!
Ja, må nok erkende mine drenge pt. halter efter på det punkt.. Det er sq inte helt optimalt!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. september 2007, 13:42Oprindeligt skrevet af: bozzyGår virkelig og håber på at få fat i spillere som SJax og Sheed B)
Går virkelig og håber på at få fat i spillere som SJax og Sheed B)