Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 163 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Jenner

Godt at have dig tilbage igen. Og godt at få sin handel på 😀 Kun 1,5 måneder efter den blev indsendt 😆

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Og ja, hvis folk ellers kan holde nallerne for sig selv så kan de hente Michael Redd på FA/Waiver om 1 lille måneds tid.... 😆 Husk nu ikke kun at tænke på pts drenge, Redd er super der, og også ok i steals, men tilføre ikke møjt andet og er meget dyr 😉

Oprindeligt skrevet af: Pacers

fedt at have dig tilbage Kapitalist 🙂 !! Jeg er også ved at vænne tilbage fra de "døde"!!!

Har haft meget travlt den sidste 1½ måned... købt hus man er flyttet ind i, blevet gift 😀 Datteren startet i ny vuggestue og kæresten på nyt job og jeg selv i en ny jobfunktion på samme arbejde - så joooo... lidt at se til har der været! :tup:

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Jenner skrev:
Og ja, hvis folk ellers kan holde nallerne for sig selv så kan de hente Michael Redd på FA/Waiver om 1 lille måneds tid.... 😆 Husk nu ikke kun at tænke på pts drenge, Redd er super der, og også ok i steals, men tilføre ikke møjt andet og er meget dyr 😉

Det var da grov som I kan bagtale Redd, han snitter da over 4 rebounds, hvilket må siges at være mere end godkendt for en SG, og så er han jo en sikker 40 minutter per kamps mand - det er jo ikke alle der har sådan en på alle 6 starterpositioner... og så skal pointene jo komme et eller andet sted fra - ikk ?

Og joooo, man kan måske hente ham på FA, men det hjælper jo også mig (slipper for hans waiver) og så hænger vedkommende jo potentielt på en waiver af hans egen - i stedet for at lade mig sidde med den sviner 😉

Næææ, gutter der skal mere end en masse tomme buldrende tønder til at overbevise alle om at der kun kan skabes bæ, med GM Ravn - som vel ikke har for vane at samle på uduelige spillere trods alt B)

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Og til lykke til Jacob.... det var da lidt af en forklaring på hvorfor du ikke har været at se i hundrede år.

Lidt sejt at du både er blevet gift og så at din kæreste også har nyt job... barn, hus, kone OG kæreste og nyt job... det er sq da lige til en "planner".

Oprindeligt skrevet af: Pacers

LOL.... ja okay - den kunne jeg så godt se 🙂 Man skal jo lige vænne sig til de nye termer der skal bruges :tongue:

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Så blev SilverFoxes og Downtown opdaterede...

Oprindeligt skrevet af: wukhang

Hvad sker der hvis man har en mand der ikke spiller i NBA mere?
Ryger han så ud automatisk?

Det er lidt en gråzone, som ikke entydigt er dækket i forfatningen. Men så træder forfatningens afsluttende paragraf jo i kraft:

§ 9.1. Alle spørgsmål og endegyldige beslutninger generelt afgøres af Commish – som dog bestræber sig på at træffe en demokratisk afgørelse, primært gennem forretningsudvalget og i yderste tilfælde gennem en liga-afstemning.

Så mit råd ville da være at indsende en ansøgning om dispensation for waiver fee til Commish/forretningsudvalg.

Så tror jeg alle holdsider er up to date... skriv mig en PB hvis der er noget som ikke stemmer (antal år i ligaen rettes på et senere tidspunkt 😀 ).

Der har været endnu en waiverrunde i ligaen. Der bør stadig komme et par waivers før roster restrictions træder i kraft... NBAiKL vågner så småt op til dåd.

:clap:

Den seneste aktivitet har i øvrigt trukket på mange forskellige paragraffer fra forfatningen:

- Hooters waiver Mikki Moore gratis og Grunts waiver Korolev gratis, da de begge er i kontraktår.
- Jailblazers waiver Steve Novak gratis, da han var RD-spiller.
- FistFighters slipper for Eddie Griffins waiverfee, da hans dødsfald har medført dispensation for waiverfee fra forretningsudvalget.
- SilverFoxes og Grunts sætter hhv. Brooks og Navarro på RD, mens Bargnani og Rudy Gay aktiveres.
- Jailblazers waiver en god men lidt for gammel spiller, mens Hooters waiver en rookie, begge giver waiver fees.
- Highflyers sætter Rayshawn Terry på RD, og kommer dermed liiiige præcis ned på 12 aktive spillere... Jailblazers sætter Thaddeus Young på RD, og kommer ned på 8 aktive spillere :tongue:
- Downtown Sydhavn sætter Rudy Fernandez i banken (RD) og sætter sig til at vente på han en dag dukker op i NBA.

ReferencerSide 163 af 635Reference