Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 162 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Miller31

Det bliver ren koruption fra nu af, I er selv ude om det. I stedet for at lade mig sidde bag et bord og holde tingene i skak som en anden Corleone, så bliver det i stedet rent kaos. Selvom min stolthed nok har fået et hak(som om), så stiller jeg nok op næste år igen. Når I har set hvor skidt det ender.

Nå, men netop hjemvendt fra Madrid, hvor der blev scoutet meget, ja selv på drukturene, hvilket nok alligevel primært skyldes det fremragende spanske koncept: Basketball på adskillige fjernsyn på pub'en, mens der drikkes og danser trunter rundt.

Sker der for vi snart skal have det til DK?

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Så er der lige lanceret nyt design på nba.com's fantasy-afdeling - ser sgu godt ud... Se screenshots her:

http://www.nba.com/fantasy/features/2007.html?loc=topstory

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Det ser ret "niiiice" ud, selvom de fleste forbedringer ikke rigtig kommer os til gode, men mere den mindre prof bruger, og så dem der drafter på nba.com selvf.

Men en ny team side kan godt se mere appetittelig ud :tup:

Og får nok udvalget til igen-igen at overveje at flytte FA pickup og handel (tilbud) over på nba.com (de reelle godkendte handler ville stadig være på nbainfo). Det kræver selvf. at vi opretter draftpicks og waiverfees som "spillere" på folks roster... hvilket igen kræver lidt tanke omkring rostersizes.

Meeeen, absolut værd at gi' en xtra tanke.

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Så fik jeg lige lavet den første handel i KL i en måned 😮 (Se Ultimat Insider). Gad vide hvornår alle de hold der er over cap (eller kommer det pga. FA signings) begynder at vågne op og handle lidt?

Arg, hvad er det jeg snakker om, hard cap og sæsonen starter først om over 2 måneder:(:p:tdown::shaq::e

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Jenner skrev:

Arg, hvad er det jeg snakker om, hard cap og sæsonen starter først om over 2 måneder:(:p:tdown::shaq::e

Med andre ord... der er stadig tid til at hente en fornærmende billig franchise spiller i Michael Redd :hug:

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Så er NBA.com's Ultimate Fantasy Commisioner klar for tilmelding af hold og ligaer 🙂

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Ja, det ku være rart hvis jeg ku få smidt mine rookies op på min holdside snart.. eller ihvertfald Morris Almond, og så aktiveret Josh Boone og erstattet ham af ham euro-fyren på RD-pladsen.. and then let the trading offers begin!:nanana:

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Jeg er tilbage efter ferie og kigger fluks på det 😀

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

:clap::clap::tup::clap::clap: kapitalisten tilbage ka du så også komme igang med og skrive lønningerne ind =P

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Nu for ikke at fortsætte den noget uelskede tradition med at pisse og skide i andre folks holdtråde... så vil jeg da lige sige puuubæ, jeg håber sgu ikke Kurt slipper af med den kæmpe waiver han sidder og puster varm luft i i øjeblikket.

Angående opdateringer, så er Fistfighters' og Bronx's handel kommet på, deres holdsider er opdateret, et par waivers er ført ud i livet og holdsiderne opdateres løbende i dag og i morgen.

Der er stadig en del lønninger som ikke er på Hoopshype (Francis, Blatche og Navarro fx), så ikke alting kan sættes op og lægges fast.

I øvrigt skal det lige skæres ud i stift papir, at det på ingen måde er undertegnedes upålideligheds skyld, hvis i ikke har styr på jeres holds lønninger.

Tjek hoopshype selv, følg nyhederne for at få en føler på de endnu ikke anførte lønninger (Francis, Navarro og Blatche har fx været skitseret i pressen) og læg så selv et budget i Excel ellers hvor i nu føler jer hjemme.

Skønt at fedte lidt med NBAiKL igen :hug:

ReferencerSide 162 af 635Reference