NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. juli 2007, 4:08Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Kikset med ham dommeren,
så mangler det bare at han var en af dem der dømte finals sidste år mellem Mavs og Heat
Kikset med ham dommeren,
så mangler det bare at han var en af dem der dømte finals sidste år mellem Mavs og Heat
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. juli 2007, 8:07Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJesper, bedre at fyre sådan en af i den almene debat... så det ikke kun er os 19 andre der ser det 😉
Jesper, bedre at fyre sådan en af i den almene debat... så det ikke kun er os 19 andre der ser det 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. juli 2007, 18:06Oprindeligt skrevet af: Svuppermen her ved jeg at jeg får kvalitets svar 😀
men her ved jeg at jeg får kvalitets svar 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. juli 2007, 18:15Oprindeligt skrevet af: KnatLouieKapitalistsvin skrev:
For nu lige at følge Ilyasova til dørs. Larry Harris, Bucks GM, udtalte i torsdags:"It's unfortunate he decided to go to Europe. We had every intention of re-signing him, and he chose to go to Europe. If he does play significant time, it's certainly a win-win for him and for us. But we thought he could have a role on this (Bucks) team."
Hvis et af de bedste hold i europa signer ham, og Bucks ærger sig over han smuttede, så er det vel ikke tegn på at den 20-årige knægt er en scrub! Han har skrevet en toårig kontrakt, hvilket tyder på han tænker på at vende tilbage, når han har haft et par år med mere spilletid.
Ændrer dog ikke på at det i vores liga er lidt skod med en spiller i Europa...
:tdown:Jeps, han er bestemt en god spiller med en solid fremtid foran sig, især når man tænker på at han (vistnok) ikke engang er fyldt 20 endnu! Forstår egentlig godt hans logik med at tage til Europa og spille for flere minutter (og penge formentlig).. men når nu Bucks gerne ville bruge ham, så var det altså lidt tarveligt gjort af ham...:tdown:
Kapitalistsvin skrev:
For nu lige at følge Ilyasova til dørs. Larry Harris, Bucks GM, udtalte i torsdags:"It's unfortunate he decided to go to Europe. We had every intention of re-signing him, and he chose to go to Europe. If he does play significant time, it's certainly a win-win for him and for us. But we thought he could have a role on this (Bucks) team."
Hvis et af de bedste hold i europa signer ham, og Bucks ærger sig over han smuttede, så er det vel ikke tegn på at den 20-årige knægt er en scrub! Han har skrevet en toårig kontrakt, hvilket tyder på han tænker på at vende tilbage, når han har haft et par år med mere spilletid.
Ændrer dog ikke på at det i vores liga er lidt skod med en spiller i Europa...
:tdown:
Jeps, han er bestemt en god spiller med en solid fremtid foran sig, især når man tænker på at han (vistnok) ikke engang er fyldt 20 endnu! Forstår egentlig godt hans logik med at tage til Europa og spille for flere minutter (og penge formentlig).. men når nu Bucks gerne ville bruge ham, så var det altså lidt tarveligt gjort af ham...:tdown:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. juli 2007, 21:20Oprindeligt skrevet af: Miller31SKANDALE!!!
Det her, det er simpelthen saa grotesk, der er penge under bordet mellem Svinet og Kurt, det kan enhver jo se!
SKANDALE!!!
Det her, det er simpelthen saa grotesk, der er penge under bordet mellem Svinet og Kurt, det kan enhver jo se!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. juli 2007, 1:43Oprindeligt skrevet af: bozzyTja, nu stemte jeg ikke. Men muligheden for at du Miller havde fået min stemme var da helt sikkert tilstede, hvis du ikke gentagne gange havde svinet Ron Artest til :@
Trods at jeg ikke stemte, så snes jeg bestemt at forretningsudvalget ser fornuftigt ud. Tillykke til Jenner for at være kommet med :tup:
Tja, nu stemte jeg ikke. Men muligheden for at du Miller havde fået min stemme var da helt sikkert tilstede, hvis du ikke gentagne gange havde svinet Ron Artest til :@
Trods at jeg ikke stemte, så snes jeg bestemt at forretningsudvalget ser fornuftigt ud. Tillykke til Jenner for at være kommet med :tup:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. juli 2007, 13:06Oprindeligt skrevet af: PacersJa, jeg vil også sige tillykke til forretningsudvalget med valget - og ja, Christian du var da ebstemt også en meget værdig kandidat 🙂
Ja, jeg vil også sige tillykke til forretningsudvalget med valget - og ja, Christian du var da ebstemt også en meget værdig kandidat 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. juli 2007, 13:22Oprindeligt skrevet af: JennerJamen jeg takker for de fine ord :hug:
Og alle ved da at Christian er totalt inkompetent muahahah :nanana:
Jamen jeg takker for de fine ord :hug:
Og alle ved da at Christian er totalt inkompetent muahahah :nanana:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. juli 2007, 14:26Oprindeligt skrevet af: bozzyJeg kom frem til den konklusion at sålænge man stadig holder med Pacers, så har man hvertfalde ikke gjort sig fortjent til min stemme :awch:
Jeg kom frem til den konklusion at sålænge man stadig holder med Pacers, så har man hvertfalde ikke gjort sig fortjent til min stemme :awch:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. juli 2007, 0:26Oprindeligt skrevet af: GaflenTillykke med den nye forretnings udvalg Glæder mig og få afvist nogen af mine små tossede trade af jer
ka godt lide der en representere fra hver liga
Tillykke med den nye forretnings udvalg Glæder mig og få afvist nogen af mine små tossede trade af jer
ka godt lide der en representere fra hver liga