Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 160 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

KnatLouie skrev:
Ja, det var så både første (og sidste:@) deal jeg lavede med svinet i denne sæson. Ersan var åbenbart allerede på vej til Europa i midten af Juni, så til trods for løfter om "ingen insider-viden", så faldt jeg i fælden alligevel..

Knat der har intet været ude om den deal før nu, og hvis der havde havde du vel selv fundet det når du lavede research!? Det er noget fis at sige du er blevet snydt. Jeg har aldrig påstået at Ilyasova var andet end en lodseddel, og du gav jo ikke andet end et lavt pick, som du ville have draftet et totalt no name med. Du må tage ansvaret for din egen beslutning...

:@

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Nøj - der bliver skudt med skarpt i debatten 😀

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Jeg må give kapsvin ret ( :p ). Det er jo ikke fordi at han har en insider viden vi andre ikke har. At man så ikke laver sin resource godt nok, er jo kun ris til egen numse.

Jeg må citere vores egen lille Jerry Krause :

reignmannr1 skrev:
nogle gange skal bukserne ned om anklerne før man lære det,

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Kapitalistsvin skrev:

KnatLouie skrev:
Ja, det var så både første (og sidste:@) deal jeg lavede med svinet i denne sæson. Ersan var åbenbart allerede på vej til Europa i midten af Juni, så til trods for løfter om "ingen insider-viden", så faldt jeg i fælden alligevel..

Knat der har intet været ude om den deal før nu, og hvis der havde havde du vel selv fundet det når du lavede research!? Det er noget fis at sige du er blevet snydt. Jeg har aldrig påstået at Ilyasova var andet end en lodseddel, og du gav jo ikke andet end et lavt pick, som du ville have draftet et totalt no name med. Du må tage ansvaret for din egen beslutning...

:@

Jaja, no harm done, really.. hvis du siger at du ikke vidste det, så fair nok.. jeg læste side op og side ned om knægten, og fandt ingen info om hans euro-drømme nogensteder, men for et par dage siden (omkring d.16) kom der nyt op omkring hans NBA-exit de fleste steder.. det virkede bare som om at der stod at det var officielt allerede i Juni måned.. bare lidt noller at have givet et (omend lavt) draft pick for en spiller som mere eller mindre er ubrugelig i mindst et år (måske endda to eller flere).. men det kan være at han laver et vildt comeback i 2010, who knows..B) - som i siger, det var ikke nogens "fejl" som sådan at jeg lavede en [censored]e-handel, det sker hele tiden i fantasy-ball, det er bare røv at være i den lave ende..:awch:

KnatLouie skrev:
...jeg læste side op og side ned om knægten, og fandt ingen info om hans euro-drømme nogensteder, men for et par dage siden (omkring d.16) kom der nyt op omkring hans NBA-exit de fleste steder..

Vi lavede jo vores handel d.8... så uheldig timing for dig.

Jeg har fulgt ham ret intensivt (selv før jeg samlede ham op), og jeg har ikke set noget før. Men omvendt, et andenrundepick kunne også nemt blive brugt på en spiller, som ikke får kontrakt eller på en eurospiller (alla Navarro), som ikke kommer over.

I øvrigt tog jeg jo ingen af rookierne fra anden runde, så gode chancer for at den rookie du ville have snuppet, stadig er derude. :tongue:

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

ja og trods alt bedre at lave dummerten i fantasy end i real life,

For nu lige at følge Ilyasova til dørs. Larry Harris, Bucks GM, udtalte i torsdags:

"It's unfortunate he decided to go to Europe. We had every intention of re-signing him, and he chose to go to Europe. If he does play significant time, it's certainly a win-win for him and for us. But we thought he could have a role on this (Bucks) team."

Hvis et af de bedste hold i europa signer ham, og Bucks ærger sig over han smuttede, så er det vel ikke tegn på at den 20-årige knægt er en scrub! Han har skrevet en toårig kontrakt, hvilket tyder på han tænker på at vende tilbage, når han har haft et par år med mere spilletid.

Ændrer dog ikke på at det i vores liga er lidt skod med en spiller i Europa...
:tdown:

Argh... Houston var ikke lige hvad jeg havde håbet på for Francis. Dog er Adelman en fantasy-coach, men håber i alt fald at Mike James eller Rafer bliver sendt væk.

Det gode ved Houston er systemet, og at Francis føler sig hjemme. Hos Clippers kunne det være blevet noget rod...

:hmm

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Suns trade Kurt Thomas along with 2008 and 2010 first-round draft picks to the Sonics in exchange for a future conditional 2nd round pick and a trade exception

nogen der kan forklare mig hva suns får ud af det???

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

kommer af med noget salary cap, noget cap releaf, så de har lidt flere penge at gøre med, enten til at signe en Fa eller så de ikke skal betale luxury tax

ReferencerSide 160 af 635Reference