Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 159 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Men men men men... Ersan har signed med Barcelona, den klub Navarro formentlig kommer til NBA fra. Det siger da noget om, at hans talent er der. Han var MVP ved U21 Europamesterskabet sidste år, og div. rapporter siger han er all beefed up. Så hvis man har tålmodigheden er der ikke dømt nitte endnu.

Men ok, Knat har altså traded et lavt andenrundepick, som jeg valgte at drafte en spiller fra Barcelona med. Den lodseddel han signede tager desværre den anden vej for denne sæson, men hey, måske han kommer til at spille sammen med Navarro.

:hmm

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

Så Draften forbi gutter nogen klar på en ny omgang sametime next year af denne spændene version af 1.vælger ? 🙂

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

ja så kan man ikke andet end at vente, til slutningen af oktober, men godt man så kan tjekke top ten dunks med Kemp inde på nba.com favoritten er klart da han tager den coast til coast, mod Lakers, eneste dunk jeg har set hvor jeg skrev da jeg så det alt for crazy

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Ud af mit gode hjerte (og ikke noget der sådan vil ske igen), så har jeg tilladt at draft pick nr. 39 er en "OM'mer".

Jeg draftede for GM Lassen, da jeg intet andet havde hørt fra ham, men kort efter indløb en handel på det pick - som så røg i favnen på Highflyers.

Da det er en ganske lille handel og det var det næstsidste pick, så har jeg tilladt handlen at gå igennem.. således har GM Emiliusen indtil kl. 15:00 i dag til at foretage draftets sidste pick, som selvf. ikke kan være den spiller GM Lyng tog med pick nr. 40.

OG DEREFTER er draftet 2007 afsluttet. I den følgende tid vil Ko-Komisk Laier opdatere holdsiderne så de indeholder de draftede spillere, de senest handlede spillere og de nye draftpicks.

Vi vil dog IKKE kunne benytte de nye draftpicks (2009) i handelsøjemed før den nye sæson starter (en offentlig udmelding herom vil følge senere).

Således også slut med expansion drafts i et par sæsoner mindst, vi vil nu lade ligaen stabilisere sig over en årrække og lade nye GM'ere komme ind via udskiftning hvor det måtte være nødvendigt i stedet for via expansion. 3 år med dobbeltdrafts og 2 år med beskyttelse er dermed overstået, og en mere rolig/almindelig offseason kan imødeses.

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Kapitalistsvin skrev:
Men men men men... Ersan har signed med Barcelona, den klub Navarro formentlig kommer til NBA fra. Det siger da noget om, at hans talent er der. Han var MVP ved U21 Europamesterskabet sidste år, og div. rapporter siger han er all beefed up. Så hvis man har tålmodigheden er der ikke dømt nitte endnu.

Men ok, Knat har altså traded et lavt andenrundepick, som jeg valgte at drafte en spiller fra Barcelona med. Den lodseddel han signede tager desværre den anden vej for denne sæson, men hey, måske han kommer til at spille sammen med Navarro.

:hmm

Ja, det var så både første (og sidste:@) deal jeg lavede med svinet i denne sæson. Ersan var åbenbart allerede på vej til Europa i midten af Juni, så til trods for løfter om "ingen insider-viden", så faldt jeg i fælden alligevel.. nå, men i det mindste kan jeg vel waive ham uden noget fee, da han ikke er på noget NBA-hold.. no big loss. Eller også kan han vel bare sidde på en roster-spot uden at koste penge, right?

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Jeg har lige rettet lidt på holdsiderne så alle spilleres Real Life hold er blevet opdateret ift. de nyeste trades og FA signinger i NBA...

HUSK at det er jeres ansvar at opdage evt. fejl på holdsiderne! Der kan forekomme fejl i løn fx, så husk at tjek efter at alt passer:tup:

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Hassan Adams står hos mig som nets spiller.. han er blevet waivet i følge NBA:(

fremover skal vi så ikke vente med at komme med fif til efter draftet er slut, tænker på de Fa opsamlinger der så pænt blev lagt ud som man kunne samle op, hvor der var 2-3 draft picks tilbage,

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Mht. Scola var det altså i mine overvejelser før Kurt skrev det i tråden 🙂

Mht. at komme med fif, så burde alle GM's vide hvilke FA's der var værd at samle op jo 🙂

ja ja det er rigtigt nok, man lad os nu sige der sad en med picket før dig, som ikke havde tænkt på en spiller og så kom der sådan en post,

så ville jeg da blive godt gal i skralden:@

ReferencerSide 159 af 635Reference