Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 158 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Jenner

Hehe Regnmand, sidste år sagde folk også at Shannon Brown var et kæmpe steal i draftet, se hvad der skete med ham:)

Lad os nu se hvad der sker når sæsonen starter, men McGuire og Davis er da uden tvivl spændende....

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

mcguire bliver alt for vild, han kan det hele, og til Bozzy kan være du skal lave det trade med Kapsvin, Francis for jefferson, for Glen Big Baby nupper den plads inde jul

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Jenner skrev:
Hehe Regnmand, sidste år sagde folk også at Shannon Brown var et kæmpe steal i draftet, se hvad der skete med ham:)

Lad os nu se hvad der sker når sæsonen starter, men McGuire og Davis er da uden tvivl spændende....

Ja det var dælme godt jeg fik afskibet Brown mens der endnu var varm luft i ballonen! :nanana:

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Hvorfor vidste jeg bare at den ville kom Anders?:p

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Jenner skrev:
Hvorfor vidste jeg bare at den ville kom Anders?:p

Fordi du ved at ikke alene har Svinet bygget sit KlodsHans Slot på mudderkastning, men har grundlagt det på salg af underachieving hyped-up nobodies mod fyrstelig betaling... og så er han så stolt af det at han ikke kan bringe sig selv til at gå stille med dørene omkring det... :rip:

Må han 4ever rådne in hell das Schwein :@ :@ :@

BULLETIN: Rudy Kleutzner Gay er set med 110 km i timen og bukserne om anklerne på fuld fart mod en sæbeopsamlende Steve Disenfranchised... vi afventer tenor sang for åben tæppe snarest.

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

I øvrigt lidt sjovt at i sviner mig for at hype mine spillere, og at have stablet et godt hold på benene på den måde... når jeg netop har landet tre klassespillere ved at læse reglerne bedre end jer. Men jaja... det handler vel om at hype sine spillere... jaja...

:rol:

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Kapitalistsvin skrev:
I øvrigt lidt sjovt at i sviner mig for at hype mine spillere, og at have stablet et godt hold på benene på den måde... når jeg netop har landet tre klassespillere ved at læse reglerne bedre end jer. Men jaja... det handler vel om at hype sine spillere... jaja...

:rol:

Haha, ja jeg blev godt nok lidt overrasket da du samlede Steve Francis op, men det var skam et snedigt move! Er glad for at jeg tradede Pick #36 (aka Mardy "ja, jeg kan godt slås" Collins) for Ersan "Baby Turkoglu" Ilyasova.. B)

Du mener den samme Ilyasova som nu er røget til Europa fordi han blev fundet for let i Milwaukee 😆

EDIT: [wearenotworthyemoticon]Endnu en knock-out sejr til Svinet[/wearenotworthyemoticon]

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Cheesus, ja ham ersan blev jeg også tilbudt, men takkede pænt nej, nogle gange skal bukserne ned om anklerne før man lære det,

ReferencerSide 158 af 635Reference