NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. juli 2007, 16:29Oprindeligt skrevet af: JennerHehe Regnmand, sidste år sagde folk også at Shannon Brown var et kæmpe steal i draftet, se hvad der skete med ham:)
Lad os nu se hvad der sker når sæsonen starter, men McGuire og Davis er da uden tvivl spændende....
Hehe Regnmand, sidste år sagde folk også at Shannon Brown var et kæmpe steal i draftet, se hvad der skete med ham:)
Lad os nu se hvad der sker når sæsonen starter, men McGuire og Davis er da uden tvivl spændende....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. juli 2007, 16:31Oprindeligt skrevet af: reignmannr1mcguire bliver alt for vild, han kan det hele, og til Bozzy kan være du skal lave det trade med Kapsvin, Francis for jefferson, for Glen Big Baby nupper den plads inde jul
mcguire bliver alt for vild, han kan det hele, og til Bozzy kan være du skal lave det trade med Kapsvin, Francis for jefferson, for Glen Big Baby nupper den plads inde jul
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. juli 2007, 16:33Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJenner skrev:
Hehe Regnmand, sidste år sagde folk også at Shannon Brown var et kæmpe steal i draftet, se hvad der skete med ham:)Lad os nu se hvad der sker når sæsonen starter, men McGuire og Davis er da uden tvivl spændende....
Ja det var dælme godt jeg fik afskibet Brown mens der endnu var varm luft i ballonen! :nanana:
Jenner skrev:
Hehe Regnmand, sidste år sagde folk også at Shannon Brown var et kæmpe steal i draftet, se hvad der skete med ham:)Lad os nu se hvad der sker når sæsonen starter, men McGuire og Davis er da uden tvivl spændende....
Ja det var dælme godt jeg fik afskibet Brown mens der endnu var varm luft i ballonen! :nanana:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. juli 2007, 16:55Oprindeligt skrevet af: JennerHvorfor vidste jeg bare at den ville kom Anders?:p
Hvorfor vidste jeg bare at den ville kom Anders?:p
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. juli 2007, 17:05Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJenner skrev:
Hvorfor vidste jeg bare at den ville kom Anders?:pFordi du ved at ikke alene har Svinet bygget sit KlodsHans Slot på mudderkastning, men har grundlagt det på salg af underachieving hyped-up nobodies mod fyrstelig betaling... og så er han så stolt af det at han ikke kan bringe sig selv til at gå stille med dørene omkring det... :rip:
Må han 4ever rådne in hell das Schwein :@ :@ :@
Jenner skrev:
Hvorfor vidste jeg bare at den ville kom Anders?:p
Fordi du ved at ikke alene har Svinet bygget sit KlodsHans Slot på mudderkastning, men har grundlagt det på salg af underachieving hyped-up nobodies mod fyrstelig betaling... og så er han så stolt af det at han ikke kan bringe sig selv til at gå stille med dørene omkring det... :rip:
Må han 4ever rådne in hell das Schwein :@ :@ :@
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. juli 2007, 17:07Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnBULLETIN: Rudy Kleutzner Gay er set med 110 km i timen og bukserne om anklerne på fuld fart mod en sæbeopsamlende Steve Disenfranchised... vi afventer tenor sang for åben tæppe snarest.
BULLETIN: Rudy Kleutzner Gay er set med 110 km i timen og bukserne om anklerne på fuld fart mod en sæbeopsamlende Steve Disenfranchised... vi afventer tenor sang for åben tæppe snarest.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. juli 2007, 18:57Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinI øvrigt lidt sjovt at i sviner mig for at hype mine spillere, og at have stablet et godt hold på benene på den måde... når jeg netop har landet tre klassespillere ved at læse reglerne bedre end jer. Men jaja... det handler vel om at hype sine spillere... jaja...
:rol:
I øvrigt lidt sjovt at i sviner mig for at hype mine spillere, og at have stablet et godt hold på benene på den måde... når jeg netop har landet tre klassespillere ved at læse reglerne bedre end jer. Men jaja... det handler vel om at hype sine spillere... jaja...
:rol:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. juli 2007, 19:44Oprindeligt skrevet af: KnatLouieKapitalistsvin skrev:
I øvrigt lidt sjovt at i sviner mig for at hype mine spillere, og at have stablet et godt hold på benene på den måde... når jeg netop har landet tre klassespillere ved at læse reglerne bedre end jer. Men jaja... det handler vel om at hype sine spillere... jaja...:rol:
Haha, ja jeg blev godt nok lidt overrasket da du samlede Steve Francis op, men det var skam et snedigt move! Er glad for at jeg tradede Pick #36 (aka Mardy "ja, jeg kan godt slås" Collins) for Ersan "Baby Turkoglu" Ilyasova.. B)
Kapitalistsvin skrev:
I øvrigt lidt sjovt at i sviner mig for at hype mine spillere, og at have stablet et godt hold på benene på den måde... når jeg netop har landet tre klassespillere ved at læse reglerne bedre end jer. Men jaja... det handler vel om at hype sine spillere... jaja...:rol:
Haha, ja jeg blev godt nok lidt overrasket da du samlede Steve Francis op, men det var skam et snedigt move! Er glad for at jeg tradede Pick #36 (aka Mardy "ja, jeg kan godt slås" Collins) for Ersan "Baby Turkoglu" Ilyasova.. B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. juli 2007, 20:08Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDu mener den samme Ilyasova som nu er røget til Europa fordi han blev fundet for let i Milwaukee 😆
EDIT: [wearenotworthyemoticon]Endnu en knock-out sejr til Svinet[/wearenotworthyemoticon]
Du mener den samme Ilyasova som nu er røget til Europa fordi han blev fundet for let i Milwaukee 😆
EDIT: [wearenotworthyemoticon]Endnu en knock-out sejr til Svinet[/wearenotworthyemoticon]
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. juli 2007, 20:29Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Cheesus, ja ham ersan blev jeg også tilbudt, men takkede pænt nej, nogle gange skal bukserne ned om anklerne før man lære det,
Cheesus, ja ham ersan blev jeg også tilbudt, men takkede pænt nej, nogle gange skal bukserne ned om anklerne før man lære det,