NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. september 2007, 14:24Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnbozzy skrev:
Går virkelig og håber på at få fat i spillere som SJax og Sheed B)Jack-off og Shit ? Hhhmmm, jeg har nok det mest polerede hold af dukse drenge i ligaen... ikke én eneste der har været på kant med loven siden KG legede gangstar i Carolina.
Men vi kan da godt kalde Redd for "baaaaad boy" og sælge ham til overpris :hug:
bozzy skrev:
Går virkelig og håber på at få fat i spillere som SJax og Sheed B)
Jack-off og Shit ? Hhhmmm, jeg har nok det mest polerede hold af dukse drenge i ligaen... ikke én eneste der har været på kant med loven siden KG legede gangstar i Carolina.
Men vi kan da godt kalde Redd for "baaaaad boy" og sælge ham til overpris :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. september 2007, 16:30Oprindeligt skrevet af: JennerHer på Frederiksberg arbejder vi også kun med gode citizens. Brandon Roy og Foye er de modne ledere, Deng er vores flinke afrikaner, Cassell vores flinke alien, Troy Murphy vores hvide flinke rich kid, og Sean Williams og JO.... Ups... Forhåbentligt ender de ikke som Eddie Griffin 🙁 R.I.P
Her på Frederiksberg arbejder vi også kun med gode citizens. Brandon Roy og Foye er de modne ledere, Deng er vores flinke afrikaner, Cassell vores flinke alien, Troy Murphy vores hvide flinke rich kid, og Sean Williams og JO.... Ups... Forhåbentligt ender de ikke som Eddie Griffin 🙁 R.I.P
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. september 2007, 16:34Oprindeligt skrevet af: Miller31bozzy skrev:
Går virkelig og håber på at få fat i spillere som SJax og Sheed B)Dvs de spillere jeg har dumpet :lol::lol::lol:
bozzy skrev:
Går virkelig og håber på at få fat i spillere som SJax og Sheed B)
Dvs de spillere jeg har dumpet :lol::lol::lol:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. september 2007, 12:29Oprindeligt skrevet af: bozzyJamen men begge spilleres profiler og ansigt ud af til, passer perfekt ind på mit hold....
I år er der da nogle hold der kommer til at kæmpe med skader (Brand og Olden) 😡
Jamen men begge spilleres profiler og ansigt ud af til, passer perfekt ind på mit hold....
I år er der da nogle hold der kommer til at kæmpe med skader (Brand og Olden) 😡
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. september 2007, 14:14Oprindeligt skrevet af: Miller31Balkman:(
Balkman:(
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. september 2007, 19:05Oprindeligt skrevet af: PacersDamn... jeg begynder at glæde mig til den nye sæson. Efter en lang og travl sommer bliver det dejligt at slappe af med lidt NBA og ikke mindst med Keepers 😀
Damn... jeg begynder at glæde mig til den nye sæson. Efter en lang og travl sommer bliver det dejligt at slappe af med lidt NBA og ikke mindst med Keepers 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. september 2007, 14:39Oprindeligt skrevet af: Miller31@Kurt
Spencer Hawes for Dwight Howard.
I McHales ånd, så tag den!:lol:
@Kurt
Spencer Hawes for Dwight Howard.
I McHales ånd, så tag den!:lol:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. september 2007, 15:28Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDu kan få Michael Redd for ham :hug:
... me not be McFail... me won championships :hug:
Du kan få Michael Redd for ham :hug:
... me not be McFail... me won championships :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. oktober 2007, 19:31Oprindeligt skrevet af: KnatLouieNu har jeg sikkert overset et eller andet, men hvor ligger vores liga henne, sådan... helt præcist`? Link og password osv?
Nu har jeg sikkert overset et eller andet, men hvor ligger vores liga henne, sådan... helt præcist`? Link og password osv?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. oktober 2007, 23:46Oprindeligt skrevet af: JennerDe "to" ligaer (D1 og D2) er ikke oprettet endnu. I skal nok få info når ligaerne er oprettet og sådan :tup:
De "to" ligaer (D1 og D2) er ikke oprettet endnu. I skal nok få info når ligaerne er oprettet og sådan :tup: