NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. juli 2007, 16:58Oprindeligt skrevet af: reignmannr1flot kurt, sådan
flot kurt, sådan
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. juli 2007, 17:32Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinSå ruller vi... jeg bliver oppe i aften, med håb om at kunne drafte snart!
Så ruller vi... jeg bliver oppe i aften, med håb om at kunne drafte snart!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. juli 2007, 17:42Oprindeligt skrevet af: Gaflenhehe det jo ligefør jeg kommer til og drafte i dag med mit sidste valg 🙂
hehe det jo ligefør jeg kommer til og drafte i dag med mit sidste valg 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. juli 2007, 1:09Oprindeligt skrevet af: Miller31En italiener til GangStars.
Det var ikke just Jordens sværeste valg;)
En italiener til GangStars.
Det var ikke just Jordens sværeste valg;)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. juli 2007, 12:47Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinYea... så er der back-to-back-to-back picks til Grunts!
Så kan jeg skovle ynglinge ind på hver en backup position med et og samme spadestik!
Amsterdam fester i gaderne, Sean Williams sover den dog ud i en baggård i øjeblikket.
Yea... så er der back-to-back-to-back picks til Grunts!
Så kan jeg skovle ynglinge ind på hver en backup position med et og samme spadestik!
Amsterdam fester i gaderne, Sean Williams sover den dog ud i en baggård i øjeblikket.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. juli 2007, 12:53Oprindeligt skrevet af: Miller31Ja, så er der lidt at hype hva;)
Ja, så er der lidt at hype hva;)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. juli 2007, 13:04Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJa det bliver pisse godt... :tongue:
Ja det bliver pisse godt... :tongue:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. juli 2007, 21:46Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Damn så Kommer Amir Johnson alligevel til at spille for detroit i år, super, men til en lidt stor kontrakt, 12 for 3 år, men han skal nok blive most improved i år, sweet
Damn så Kommer Amir Johnson alligevel til at spille for detroit i år, super, men til en lidt stor kontrakt, 12 for 3 år, men han skal nok blive most improved i år, sweet
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. juli 2007, 21:57Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJeg synes den kontrakt er forholdsvist lille. Der var rygter om fuld MLE.
Jeg synes den kontrakt er forholdsvist lille. Der var rygter om fuld MLE.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. juli 2007, 22:04Oprindeligt skrevet af: JennerJa jeg læste endda at den kun var 10,8 altså 3,6 pr. år....
Ja jeg læste endda at den kun var 10,8 altså 3,6 pr. år....