Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 152 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

ja men man vinder ikke lotteriet hvis man ikke køber en billet,

Så du har ihvertfald købt billetten, så er det bare og se om heldet er med dig,

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

På et rigtigt NBA-hold er han et større problem end hos os, da han ikke bare røg lidt for meget hash, han nægtede også at vælge det fra da han fik chancen. Ikke nogen god holdkammerat og ikke nogen god indflydelse på de andre spillere på holdet.

Det bliver heldigvis ikke noget problem for FistFighters, da undertegnede har taget Sean Williams under mine vinger, og vi tager på training camp i aften... high and above the rim.

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

Godt sats jens havde ham selv længe i loppen =)

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Kurt, af ren nysgerrighed, regner du med at trække tiden i 48 timer inden du tager for Gamebreakers?

Tænk hvis jeg først kommer til at drafte når sæsonen er gået igang... det ville give en suveræn fordel i forhold til at være helt fremme i skoen med scouting og de sidste rygter.

:shaq:

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Miller31 skrev:
Kurt, af ren nysgerrighed, regner du med at trække tiden i 48 timer inden du tager for Gamebreakers?

Beskeden modtaget fra GM Lassen lød på at jeg skulle trække den så længe som muligt... hvorfor, og hvor han befinder sig har jeg ingen anelse om.

EDIT: men han har været på i går kan jeg se på hans profil.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

damn kan iowastate ikke sende kurt en sms eller noget,

for langt tid hvis vi skal vente til lørdag, jeg skal afsted på ferie i uge 31, skulle gerne have lavet mine 2 runde picks til den tid,

folk må da have lavet deres grund arbejde inden de skal drafte

Oprindeligt skrevet af: Miller31

reignmannr1 skrev:
damn kan iowastate ikke sende kurt en sms eller noget,

for langt tid hvis vi skal vente til lørdag, jeg skal afsted på ferie i uge 31, skulle gerne have lavet mine 2 runde picks til den tid,

folk må da have lavet deres grund arbejde inden de skal drafte

Der er 24 timer til hvert pick, mon ikke Kurt drafter når 48 timer er gået, da Åby har to.

Jeg kan godt forstå, at der kan komme ting i vejen for at man kan bruge tid på vores draft. Men som jeg forstår det, har Anders/Iowa allerede instrueret Kurt mere eller mindre, og synes vi skal lade draftet fortsætte.

EDIT: Egentlig kan Kurt jo lige så godt drafte nu, da Iowa alligevel ikke kan nå det er der vel ingen grund til at trække den længere end nødvendigt.

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Helt enig, nu kan du altså godt drafte Kurt 😉 Åby har sagt han ikke kan komme på før lørdag aften, så de picks kan du nok godt lave.....

ReferencerSide 152 af 635Reference