Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 151 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: bozzy

Så fik GM Bo Hansen det unge stjernefrø han havde håbet på B)

Gennemsnits alderen er nu godt under 30, hvor den i sidste sæson lå på omkring 39 :uhoh:

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

MUAHAHAHA, yup - det hjalp på det at du fik skiftet Brad ud med Darko også.

Nu skal du bare af med Brevin, Artest og Bryant også 😉

Betyder det også at en KG for alle dine spillere under 25 år er out of the question :hmm

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Brevin, Artest, Davis og Kobe skal sgu ingen steder B)

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Behøver jeg overhovedet nævne hvem der er på Yahoos forside, for at pille pynten totalt af Durant i nat?

Renaaaaaaaaaaaaaaaaaldo BALKMAN!

:love:

Oprindeligt skrevet af: Pacers

den nye salary-cap betyder vel at vi må bruge 66,857 mio. i cap, right?!

Pacers skrev:
den nye salary-cap betyder vel at vi må bruge 66,857 mio. i cap, right?!

Så mååås man tjekke NBAiKL forsiden 😉

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Så snart Bozzy opdagede at cappen var forhøjet strøg han ind på sin holdside, og den var endnu ikke opdateret! Det er heller ikke tilfældet for jer andre, men det kommer! :tongue:

Hvis i vil lege lidt med forskellige scenarier for jeres rosters, kan det dog anbefales at kopiere jeres holdside over i excell, og der selv rette cap osv.

Ja, da jeg opdagede cap'en var steget, der skyndte jeg mig ind og forhøjede KG's løn til 27mill. - for han fortjener det sq den dejlige dreng... gav mig jo et trofæ sidste sæson :hug:

Men ja, få gang i jeres spreadsheets... om 1 år, så mødes vi og sammenligner dem... bedste og sejeste spreadshit får et extra 1. runde pick :love:

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Hmm.. Sean Williams som nr.14.. dén havde jeg ikke set komme.. inden NBA-draften regnede jeg egentlig med at han ville være ledig mindst indtil pick #20.. men han har ihvertfald alt for syge block-skills.. men er til gengæld syg i låget samtidigt, såeh..

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Syg i låget er han nu ikke, han har nogen problemer men ifølge rygterne er det kun hash der er hans helt store problem, også at han er umoden. Han er ikke dum (fik 1280 i sin SAT hvilket er ganske godt) og han har vist at han kan udvikle sig... Men som jeg selv skriver, han er et kæmpe sats!

ReferencerSide 151 af 635Reference