NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. juli 2007, 16:39Oprindeligt skrevet af: bozzySå fik GM Bo Hansen det unge stjernefrø han havde håbet på B)
Gennemsnits alderen er nu godt under 30, hvor den i sidste sæson lå på omkring 39 :uhoh:
Så fik GM Bo Hansen det unge stjernefrø han havde håbet på B)
Gennemsnits alderen er nu godt under 30, hvor den i sidste sæson lå på omkring 39 :uhoh:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. juli 2007, 17:09Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnMUAHAHAHA, yup - det hjalp på det at du fik skiftet Brad ud med Darko også.
Nu skal du bare af med Brevin, Artest og Bryant også 😉
Betyder det også at en KG for alle dine spillere under 25 år er out of the question :hmm
MUAHAHAHA, yup - det hjalp på det at du fik skiftet Brad ud med Darko også.
Nu skal du bare af med Brevin, Artest og Bryant også 😉
Betyder det også at en KG for alle dine spillere under 25 år er out of the question :hmm
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. juli 2007, 17:26Oprindeligt skrevet af: bozzyBrevin, Artest, Davis og Kobe skal sgu ingen steder B)
Brevin, Artest, Davis og Kobe skal sgu ingen steder B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. juli 2007, 19:13Oprindeligt skrevet af: Miller31Behøver jeg overhovedet nævne hvem der er på Yahoos forside, for at pille pynten totalt af Durant i nat?
Renaaaaaaaaaaaaaaaaaldo BALKMAN!
:love:
Behøver jeg overhovedet nævne hvem der er på Yahoos forside, for at pille pynten totalt af Durant i nat?
Renaaaaaaaaaaaaaaaaaldo BALKMAN!
:love:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juli 2007, 8:20Oprindeligt skrevet af: Pacersden nye salary-cap betyder vel at vi må bruge 66,857 mio. i cap, right?!
den nye salary-cap betyder vel at vi må bruge 66,857 mio. i cap, right?!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juli 2007, 8:29Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnPacers skrev:
den nye salary-cap betyder vel at vi må bruge 66,857 mio. i cap, right?!Så mååås man tjekke NBAiKL forsiden 😉
Pacers skrev:
den nye salary-cap betyder vel at vi må bruge 66,857 mio. i cap, right?!
Så mååås man tjekke NBAiKL forsiden 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juli 2007, 12:01Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinSå snart Bozzy opdagede at cappen var forhøjet strøg han ind på sin holdside, og den var endnu ikke opdateret! Det er heller ikke tilfældet for jer andre, men det kommer! :tongue:
Hvis i vil lege lidt med forskellige scenarier for jeres rosters, kan det dog anbefales at kopiere jeres holdside over i excell, og der selv rette cap osv.
Så snart Bozzy opdagede at cappen var forhøjet strøg han ind på sin holdside, og den var endnu ikke opdateret! Det er heller ikke tilfældet for jer andre, men det kommer! :tongue:
Hvis i vil lege lidt med forskellige scenarier for jeres rosters, kan det dog anbefales at kopiere jeres holdside over i excell, og der selv rette cap osv.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juli 2007, 12:28Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJa, da jeg opdagede cap'en var steget, der skyndte jeg mig ind og forhøjede KG's løn til 27mill. - for han fortjener det sq den dejlige dreng... gav mig jo et trofæ sidste sæson :hug:
Men ja, få gang i jeres spreadsheets... om 1 år, så mødes vi og sammenligner dem... bedste og sejeste spreadshit får et extra 1. runde pick :love:
Ja, da jeg opdagede cap'en var steget, der skyndte jeg mig ind og forhøjede KG's løn til 27mill. - for han fortjener det sq den dejlige dreng... gav mig jo et trofæ sidste sæson :hug:
Men ja, få gang i jeres spreadsheets... om 1 år, så mødes vi og sammenligner dem... bedste og sejeste spreadshit får et extra 1. runde pick :love:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juli 2007, 15:23Oprindeligt skrevet af: KnatLouieHmm.. Sean Williams som nr.14.. dén havde jeg ikke set komme.. inden NBA-draften regnede jeg egentlig med at han ville være ledig mindst indtil pick #20.. men han har ihvertfald alt for syge block-skills.. men er til gengæld syg i låget samtidigt, såeh..
Hmm.. Sean Williams som nr.14.. dén havde jeg ikke set komme.. inden NBA-draften regnede jeg egentlig med at han ville være ledig mindst indtil pick #20.. men han har ihvertfald alt for syge block-skills.. men er til gengæld syg i låget samtidigt, såeh..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juli 2007, 15:39Oprindeligt skrevet af: JennerSyg i låget er han nu ikke, han har nogen problemer men ifølge rygterne er det kun hash der er hans helt store problem, også at han er umoden. Han er ikke dum (fik 1280 i sin SAT hvilket er ganske godt) og han har vist at han kan udvikle sig... Men som jeg selv skriver, han er et kæmpe sats!
Syg i låget er han nu ikke, han har nogen problemer men ifølge rygterne er det kun hash der er hans helt store problem, også at han er umoden. Han er ikke dum (fik 1280 i sin SAT hvilket er ganske godt) og han har vist at han kan udvikle sig... Men som jeg selv skriver, han er et kæmpe sats!