NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juli 2007, 22:24Oprindeligt skrevet af: Miller31Meget modne Svinet viser tydeligvis hvorfor han er en stemme hver til udvalget, eller....
Meget modne Svinet viser tydeligvis hvorfor han er en stemme hver til udvalget, eller....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juli 2007, 22:40Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenFy for *****....
Det er næsten ligesom en amerikansk valgkamp det her! Dirty tricks ...
Fy for *****....
Det er næsten ligesom en amerikansk valgkamp det her! Dirty tricks ...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juli 2007, 22:41Oprindeligt skrevet af: JennerHey hvis dirty tricks kan gøre George Bush til præsident så kan det vel også gøre Xtian til medlem i forretningsudvalget:lol:
Hey hvis dirty tricks kan gøre George Bush til præsident så kan det vel også gøre Xtian til medlem i forretningsudvalget:lol:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juli 2007, 22:43Oprindeligt skrevet af: Miller31Hva er det jeg gør der er dirty?
At Svinet skal skifte hele min roster er jo ligesom ikke noget jeg gør???
Hva er det jeg gør der er dirty?
At Svinet skal skifte hele min roster er jo ligesom ikke noget jeg gør???
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juli 2007, 22:53Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinMark Madsen og Beno Udrih på et gangster hold, det er da for fristende til at lade ligge, også selv om det kun er for et øjeblik :tongue:
Shaq sammenlignede i øvrigt sig selv med Bush under all-star afstemningen: Im like Bush, you don't like me, but you still voted for me.
Mark Madsen og Beno Udrih på et gangster hold, det er da for fristende til at lade ligge, også selv om det kun er for et øjeblik :tongue:
Shaq sammenlignede i øvrigt sig selv med Bush under all-star afstemningen: Im like Bush, you don't like me, but you still voted for me.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juli 2007, 23:11Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenDet gas ... I ka' ta' det 😀
Det gas ... I ka' ta' det 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. juli 2007, 11:14Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinUmn... der bliver ved med at være spillere tilbage i det her draft, som jeg vil have. Send endelig en PB hvis i vil af med jeres draftpicks. Måske noget med et teener pick for tre kg. skrællede kaftofler?
Nå, der er heldigvis ikke så længe til jeg kan sætte tænderne i noget ungt kød... kun godt 20 picks :rip:
Umn... der bliver ved med at være spillere tilbage i det her draft, som jeg vil have. Send endelig en PB hvis i vil af med jeres draftpicks. Måske noget med et teener pick for tre kg. skrællede kaftofler?
Nå, der er heldigvis ikke så længe til jeg kan sætte tænderne i noget ungt kød... kun godt 20 picks :rip:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. juli 2007, 11:16Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJeg vil også ha' ungt kød ... Ja jeg vil... gi' mig så et pick for sæften da.
Jeg vil også ha' ungt kød ... Ja jeg vil... gi' mig så et pick for sæften da.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. juli 2007, 11:16Oprindeligt skrevet af: MartanicJeg vil godt give dig mit pick for 3 kg. skrællede kartofler, kødet skal være så frisk som muligt, og så vil jeg gerne have lidt bernaise sauce til også tak. Men der er kun 2 uger til mit pick, så du skal være hurtig
Jeg vil godt give dig mit pick for 3 kg. skrællede kartofler, kødet skal være så frisk som muligt, og så vil jeg gerne have lidt bernaise sauce til også tak. Men der er kun 2 uger til mit pick, så du skal være hurtig
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. juli 2007, 13:28Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinHihi... vi kan godt finde ud af noget med at bytte picks, #35 for #37 + jeg kommer forbi en dag og laver kartofler med ægte hjemmelavet bernaise (der skal dog mere på bordet hvis vi også skal have bøffer).
:tongue:
Hihi... vi kan godt finde ud af noget med at bytte picks, #35 for #37 + jeg kommer forbi en dag og laver kartofler med ægte hjemmelavet bernaise (der skal dog mere på bordet hvis vi også skal have bøffer).
:tongue: