Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 150 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Miller31

Meget modne Svinet viser tydeligvis hvorfor han er en stemme hver til udvalget, eller....

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Fy for *****....

Det er næsten ligesom en amerikansk valgkamp det her! Dirty tricks ...

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Hey hvis dirty tricks kan gøre George Bush til præsident så kan det vel også gøre Xtian til medlem i forretningsudvalget:lol:

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Hva er det jeg gør der er dirty?

At Svinet skal skifte hele min roster er jo ligesom ikke noget jeg gør???

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Mark Madsen og Beno Udrih på et gangster hold, det er da for fristende til at lade ligge, også selv om det kun er for et øjeblik :tongue:

Shaq sammenlignede i øvrigt sig selv med Bush under all-star afstemningen: Im like Bush, you don't like me, but you still voted for me.

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Det gas ... I ka' ta' det 😀

Umn... der bliver ved med at være spillere tilbage i det her draft, som jeg vil have. Send endelig en PB hvis i vil af med jeres draftpicks. Måske noget med et teener pick for tre kg. skrællede kaftofler?

Nå, der er heldigvis ikke så længe til jeg kan sætte tænderne i noget ungt kød... kun godt 20 picks :rip:

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Jeg vil også ha' ungt kød ... Ja jeg vil... gi' mig så et pick for sæften da.

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Jeg vil godt give dig mit pick for 3 kg. skrællede kartofler, kødet skal være så frisk som muligt, og så vil jeg gerne have lidt bernaise sauce til også tak. Men der er kun 2 uger til mit pick, så du skal være hurtig

Hihi... vi kan godt finde ud af noget med at bytte picks, #35 for #37 + jeg kommer forbi en dag og laver kartofler med ægte hjemmelavet bernaise (der skal dog mere på bordet hvis vi også skal have bøffer).

:tongue:

ReferencerSide 150 af 635Reference