NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juli 2007, 12:29Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin:@
Har du ikke læst Forfatnignen... paragraf 11.2 handler om bøder i forbindelse med brok over dommere, forretningsudvalg eller pedelen! Det der kommer til at koste!
:@
Har du ikke læst Forfatnignen... paragraf 11.2 handler om bøder i forbindelse med brok over dommere, forretningsudvalg eller pedelen! Det der kommer til at koste!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juli 2007, 13:18Oprindeligt skrevet af: Miller31Kapitalistsvin skrev:
:@Har du ikke læst Forfatnignen... paragraf 11.2 handler om bøder i forbindelse med brok over dommere, forretningsudvalg eller pedelen! Det der kommer til at koste!
Jeg ser intet om slaver? Og vil du påstå det arbejde du gør med at det du laver bag siden ved KL ikke er slave-arbejde?
Kapitalistsvin skrev:
:@Har du ikke læst Forfatnignen... paragraf 11.2 handler om bøder i forbindelse med brok over dommere, forretningsudvalg eller pedelen! Det der kommer til at koste!
Jeg ser intet om slaver? Og vil du påstå det arbejde du gør med at det du laver bag siden ved KL ikke er slave-arbejde?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juli 2007, 13:29Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn[roxymusicnodeemoticon]Slaaaaave to looove, na na na na na, slaaaave to looooove[/roxymusicnodeemoticon]
[roxymusicnodeemoticon]Slaaaaave to looove, na na na na na, slaaaave to looooove[/roxymusicnodeemoticon]
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juli 2007, 13:39Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinDamn et skodhold Djursland Gangstars egentlig har... kender knap nok halvdelen af de spillere, og så til kæmpekontrakter :rip:
Damn et skodhold Djursland Gangstars egentlig har... kender knap nok halvdelen af de spillere, og så til kæmpekontrakter :rip:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juli 2007, 13:47Oprindeligt skrevet af: JennerJa fy da føj! den Baron Davis for Mark Madsen må han stadigvæk have mareridt om!
Ja fy da føj! den Baron Davis for Mark Madsen må han stadigvæk have mareridt om!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juli 2007, 14:12Oprindeligt skrevet af: Miller31Hvad skulle jeg dog gøre uden jeres love?:love:
Hvad skulle jeg dog gøre uden jeres love?:love:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juli 2007, 17:26Oprindeligt skrevet af: Miller31For satan da ikke også, først nu ser man svinets fantastisk modne humor!
Må sige tusind tak, er det virkelig det folk vil have i forretningsudvalget?
For satan da ikke også, først nu ser man svinets fantastisk modne humor!
Må sige tusind tak, er det virkelig det folk vil have i forretningsudvalget?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juli 2007, 17:35Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenJeg tager imod bestikkelse :tup:
Jeg tager imod bestikkelse :tup:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juli 2007, 20:06Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJeg lægger så meget kærlighed i jeres holdsider, står helt uforstående overfor dit brok.
:hug:
Jeg lægger så meget kærlighed i jeres holdsider, står helt uforstående overfor dit brok.
:hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juli 2007, 20:21Oprindeligt skrevet af: KnatLouieKapitalistsvin skrev:
Damn et skodhold Djursland Gangstars egentlig har... kender knap nok halvdelen af de spillere, og så til kæmpekontrakter :rip:wtf! Fesen-Ko, Anthony Johnson og "Yikes" Diawara til lønninger mellem 10 og 15 millioner!! Hvad sker der for det hold, er han ude på at tanke hele sæsonen allerede..??
Kapitalistsvin skrev:
Damn et skodhold Djursland Gangstars egentlig har... kender knap nok halvdelen af de spillere, og så til kæmpekontrakter :rip:
wtf! Fesen-Ko, Anthony Johnson og "Yikes" Diawara til lønninger mellem 10 og 15 millioner!! Hvad sker der for det hold, er han ude på at tanke hele sæsonen allerede..??