Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 149 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

:@

Har du ikke læst Forfatnignen... paragraf 11.2 handler om bøder i forbindelse med brok over dommere, forretningsudvalg eller pedelen! Det der kommer til at koste!

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Kapitalistsvin skrev:
:@

Har du ikke læst Forfatnignen... paragraf 11.2 handler om bøder i forbindelse med brok over dommere, forretningsudvalg eller pedelen! Det der kommer til at koste!

Jeg ser intet om slaver? Og vil du påstå det arbejde du gør med at det du laver bag siden ved KL ikke er slave-arbejde?

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

[roxymusicnodeemoticon]Slaaaaave to looove, na na na na na, slaaaave to looooove[/roxymusicnodeemoticon]

Damn et skodhold Djursland Gangstars egentlig har... kender knap nok halvdelen af de spillere, og så til kæmpekontrakter :rip:

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Ja fy da føj! den Baron Davis for Mark Madsen må han stadigvæk have mareridt om!

Hvad skulle jeg dog gøre uden jeres love?:love:

For satan da ikke også, først nu ser man svinets fantastisk modne humor!

Må sige tusind tak, er det virkelig det folk vil have i forretningsudvalget?

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Jeg tager imod bestikkelse :tup:

Jeg lægger så meget kærlighed i jeres holdsider, står helt uforstående overfor dit brok.

:hug:

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Kapitalistsvin skrev:
Damn et skodhold Djursland Gangstars egentlig har... kender knap nok halvdelen af de spillere, og så til kæmpekontrakter :rip:

wtf! Fesen-Ko, Anthony Johnson og "Yikes" Diawara til lønninger mellem 10 og 15 millioner!! Hvad sker der for det hold, er han ude på at tanke hele sæsonen allerede..??

ReferencerSide 149 af 635Reference