NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. juli 2007, 22:53Oprindeligt skrevet af: reignmannr1nå ok cool, ja så passer det fint til min salarycap, og han skal sgu nok få spilletid på det pistons hold, deres forwards er ved at være lidt old,
nå ok cool, ja så passer det fint til min salarycap, og han skal sgu nok få spilletid på det pistons hold, deres forwards er ved at være lidt old,
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2007, 7:15Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJa, umiddelbart er der stor interesse omkring Amir Jensen der... både i NBA (hvor flere hold havde spurgt til ham, så faktisk ret billig kontrakt) og i en af min andre ligaer hvor jeg samlede ham op fra FA sidste sæson som et wildcard... der er der et par af de andre GM'ere fra "over there" der er begyndt at rykke for ham - så det kunne da være at nogen har set noget i ham.
Ja, umiddelbart er der stor interesse omkring Amir Jensen der... både i NBA (hvor flere hold havde spurgt til ham, så faktisk ret billig kontrakt) og i en af min andre ligaer hvor jeg samlede ham op fra FA sidste sæson som et wildcard... der er der et par af de andre GM'ere fra "over there" der er begyndt at rykke for ham - så det kunne da være at nogen har set noget i ham.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2007, 9:00Oprindeligt skrevet af: reignmannr1ja håber da også han slår til, men han skal bare have spilletid så bliver han et scoop,
ja håber da også han slår til, men han skal bare have spilletid så bliver han et scoop,
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2007, 15:55Oprindeligt skrevet af: KnatLouieYes sir, ikke mere end ½ time til at lave mit pick.. det er sådan det skal være, action-packed pee-wee.. (men jeg havde så også lavet mit hjemmearbejde i forvejen, og vidste hvem jeg kunne få og ville have med det pick).. så er det snart rigtig sommerferie-tid! Lad så Morris Almond få lidt summerleague-spilletid for dælen..
Yes sir, ikke mere end ½ time til at lave mit pick.. det er sådan det skal være, action-packed pee-wee.. (men jeg havde så også lavet mit hjemmearbejde i forvejen, og vidste hvem jeg kunne få og ville have med det pick).. så er det snart rigtig sommerferie-tid! Lad så Morris Almond få lidt summerleague-spilletid for dælen..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2007, 21:16Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinSkønt at se draftet bevæge sig lidt igen... det tynder lidt ud i befolkningen jeg havde tænkt mig at finde mine jomfru brude iblandt... men der er stadig guf til kanelstangen.
Go draaaft... :clap:
Skønt at se draftet bevæge sig lidt igen... det tynder lidt ud i befolkningen jeg havde tænkt mig at finde mine jomfru brude iblandt... men der er stadig guf til kanelstangen.
Go draaaft... :clap:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2007, 22:00Oprindeligt skrevet af: Gaflenstadig skuffede over jeg ikke er kommede på boardet endnu med mit 40 pick =)
stadig skuffede over jeg ikke er kommede på boardet endnu med mit 40 pick =)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2007, 22:08Oprindeligt skrevet af: niclasbjerreDet er hvad jeg laver mens i taenker paa hvem i skal drafte :hug:
Det er hvad jeg laver mens i taenker paa hvem i skal drafte :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juli 2007, 16:49Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinDet der ser alt for lækkert ud... øv. Men det hjælper på humøret at mine picks dukker op af mørket inden længe!
:clap:
Det der ser alt for lækkert ud... øv. Men det hjælper på humøret at mine picks dukker op af mørket inden længe!
:clap:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juli 2007, 18:15Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnKapitalistsvin skrev:
Det der ser alt for lækkert ud... øv. Men det hjælper på humøret at mine picks dukker op af mørket inden længe!:clap:
Ja - lige siden du draftede Gay, havde vi jo på fornemmelsen at du fandt sådanne billeder lækre... :hmm
Kapitalistsvin skrev:
Det der ser alt for lækkert ud... øv. Men det hjælper på humøret at mine picks dukker op af mørket inden længe!:clap:
Ja - lige siden du draftede Gay, havde vi jo på fornemmelsen at du fandt sådanne billeder lækre... :hmm
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juli 2007, 20:04Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin*slikker sig om munden emoticon*
Hihi... det er netop gået op for American Highflyers front office, at deres PF backup ikke længere er i ligaen. A.Johnson er blevet cuttet, og alligevel har Highflyers ham på lønningslisten.
Vild forvirring :confused:
*slikker sig om munden emoticon*
Hihi... det er netop gået op for American Highflyers front office, at deres PF backup ikke længere er i ligaen. A.Johnson er blevet cuttet, og alligevel har Highflyers ham på lønningslisten.
Vild forvirring :confused: