NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juni 2007, 11:23Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnKapitalistsvin skrev:
MEN, det slemme ved Kurt-ulven er jo, at han er intelligent nok til at vide hvor pisse værdifulde gode picks er!Med andre ord Svinet sidder her (ja, ikke her her, men der her) og siger at andre IKKE er intelligente, ja måske endda snotdumme ?? Og at han selv er hvad ??
Man foranlediges til at tro at Der ÜberSchweinhund klassificere sig selv i gruppen Uintelligente for ligesom at skyde uskyldige GM Ravn i skoene at han ene og alene kunne forventes at ville snyde sig til picks fra de nye GM'ere... men hvis Herrrrn Schwein kan komme med en sådan antagelse, bør han så ikke ha' nået et vist niveau af Keeper intelligens... og har han det skal han så ikke liiiige feje bjørnen ned af det glashus inden han går over åen efter brændte bagerbørn ?
Kapitalistsvin skrev:
MEN, det slemme ved Kurt-ulven er jo, at han er intelligent nok til at vide hvor pisse værdifulde gode picks er!
Med andre ord Svinet sidder her (ja, ikke her her, men der her) og siger at andre IKKE er intelligente, ja måske endda snotdumme ?? Og at han selv er hvad ??
Man foranlediges til at tro at Der ÜberSchweinhund klassificere sig selv i gruppen Uintelligente for ligesom at skyde uskyldige GM Ravn i skoene at han ene og alene kunne forventes at ville snyde sig til picks fra de nye GM'ere... men hvis Herrrrn Schwein kan komme med en sådan antagelse, bør han så ikke ha' nået et vist niveau af Keeper intelligens... og har han det skal han så ikke liiiige feje bjørnen ned af det glashus inden han går over åen efter brændte bagerbørn ?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juni 2007, 11:33Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinMan skal ikke kaste med Tornerose når man selv går i glassko... eller det der.
Men vent lidt, først bliver GM Ravn lidt såret over at jeg peger på den buskede hale under fårekjortlen, og er bagefter alligevel for genert til at bære det efterfølgende kompliment. Hvor skal vi hen... du?
Hvis mit mål var at luske picks fra GMere, der endnu ikke helt havde luret deres værdi, ville det så ikke være snotdumt af mig at råbe op om det her?
Man skal ikke kaste med Tornerose når man selv går i glassko... eller det der.
Men vent lidt, først bliver GM Ravn lidt såret over at jeg peger på den buskede hale under fårekjortlen, og er bagefter alligevel for genert til at bære det efterfølgende kompliment. Hvor skal vi hen... du?
Hvis mit mål var at luske picks fra GMere, der endnu ikke helt havde luret deres værdi, ville det så ikke være snotdumt af mig at råbe op om det her?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juni 2007, 11:36Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnAHA! Double reversed psychology of the introvert kind... naaaaasty.
AHA! Double reversed psychology of the introvert kind... naaaaasty.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juni 2007, 12:12Oprindeligt skrevet af: JennerEr Kurt og Svinet i virkeligheden et ægte-par i 60erne :O
Sådan lyder det da 😆
Er Kurt og Svinet i virkeligheden et ægte-par i 60erne :O
Sådan lyder det da 😆
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juni 2007, 12:28Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJenner skrev:
...et ægte-par i 60erne...Hov hov... hvem er det som har langt fedtet hår her? :rip:
Jenner skrev:
...et ægte-par i 60erne...
Hov hov... hvem er det som har langt fedtet hår her? :rip:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juni 2007, 12:35Oprindeligt skrevet af: bozzyJeg kan ikke komme mig over, hvordan vi alle undrede os over Kurt's "mærkelige" draft taktik i starten. Men det var bare os de var umodne rookies i dette spil. For med det unge hold plus et par andre, er Kurt nu back-back champ.
Hvilket så bringer mig til Svinet, som i sidste sæson nok var den dygtigste GM i vores liga (også selvom at han ikke vandt). Han fik omrokeret sit hold på alle leder og kanter, så han igennem hele sæsonen pressede Kurt til det yderste.
Personligt har jeg da fundet ud på den hårde måde, at der SKAL spillere med billige kontrakter til for at vinde. Dermed ikke sagt at jeg fortryder min Kobe / Deron trade, da jeg fik den én af de bedste spillere i ligaen, samtidig med at jeg skilte mig af med håbløse A.Parker og ustabile og dyre Jefferson FOR Kobe og Livingston (som senere skaffede mig Artest, og kort efter blev invalid 😡 )
Jeg kan ikke komme mig over, hvordan vi alle undrede os over Kurt's "mærkelige" draft taktik i starten. Men det var bare os de var umodne rookies i dette spil. For med det unge hold plus et par andre, er Kurt nu back-back champ.
Hvilket så bringer mig til Svinet, som i sidste sæson nok var den dygtigste GM i vores liga (også selvom at han ikke vandt). Han fik omrokeret sit hold på alle leder og kanter, så han igennem hele sæsonen pressede Kurt til det yderste.
Personligt har jeg da fundet ud på den hårde måde, at der SKAL spillere med billige kontrakter til for at vinde. Dermed ikke sagt at jeg fortryder min Kobe / Deron trade, da jeg fik den én af de bedste spillere i ligaen, samtidig med at jeg skilte mig af med håbløse A.Parker og ustabile og dyre Jefferson FOR Kobe og Livingston (som senere skaffede mig Artest, og kort efter blev invalid 😡 )
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juni 2007, 12:42Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin:hug: århh Bo... men hehe, kan huske Stefan satte gang i en "Kurt tanker" tråd. Damn hvor fik vi den for og bagfra i det opstartsdraft.
Men Shaun... han er på vej til at lave en Amare Stoudemire, er liiiige på trapperne!
:hug: århh Bo... men hehe, kan huske Stefan satte gang i en "Kurt tanker" tråd. Damn hvor fik vi den for og bagfra i det opstartsdraft.
Men Shaun... han er på vej til at lave en Amare Stoudemire, er liiiige på trapperne!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juni 2007, 13:05Oprindeligt skrevet af: reignmannr1ja kan godt se da i startede keeperleague op har der været for mange grasshoppers,
som kapsvin og kurt har udnyttet på det groveste, hvor nogen som der nstår overnover har fået den forfra og bagfra, de har dårligt nok noget af vågne fra den første tur, før den anden stod klar
Listen Young grasshopper, u give me 1 pick 2 pick 3 pick and i give you, Chris Webber, Allan houston and Shaquille Oneal.
Og så har folk siddet og savlet over det guldbelagte kobber, men nu er der en ny Shogun i byen.
Mine ejere Beefy Buffe og Fuzzy Baffy vil ikke finde sig i mange fejl, så skal helst blive champ inden for 2 år, men nu har jeg også 8 rookies i kikkerten i år, som burde give mig en slagkraftig trup.
ja kan godt se da i startede keeperleague op har der været for mange grasshoppers,
som kapsvin og kurt har udnyttet på det groveste, hvor nogen som der nstår overnover har fået den forfra og bagfra, de har dårligt nok noget af vågne fra den første tur, før den anden stod klar
Listen Young grasshopper, u give me 1 pick 2 pick 3 pick and i give you, Chris Webber, Allan houston and Shaquille Oneal.
Og så har folk siddet og savlet over det guldbelagte kobber, men nu er der en ny Shogun i byen.
Mine ejere Beefy Buffe og Fuzzy Baffy vil ikke finde sig i mange fejl, så skal helst blive champ inden for 2 år, men nu har jeg også 8 rookies i kikkerten i år, som burde give mig en slagkraftig trup.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juni 2007, 13:27Oprindeligt skrevet af: Miller31reignmannr1 skrev:
Mine ejere Beefy Buffe og Fuzzy Baffy vil ikke finde sig i mange fejl, så skal helst blive champ inden for 2 år, men nu har jeg også 8 rookies i kikkerten i år, som burde give mig en slagkraftig trup.Fedt at Reignman ikke engang ejer sit eget hold:lol::lol::lol:
reignmannr1 skrev:
Fedt at Reignman ikke engang ejer sit eget hold:lol::lol::lol:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juni 2007, 13:39Oprindeligt skrevet af: bozzymen nu er der en ny Shogun i byen
Hold da kæft - Hvordan kan junkfood få denne indvirkning på folk :awch:
men nu er der en ny Shogun i byen
Hold da kæft - Hvordan kan junkfood få denne indvirkning på folk :awch: