Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 141 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

beefy Buffe og Fuzzy baffy er mit alter ego

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Larence Roberts, Amir Johnson, Leon Powe og Kelanna Azubuike skal da nok gøre deres for at skaffe dig mesterskabet (måske allerede første år) 😆

som kapsvin og kurt har udnyttet på det groveste, hvor nogen som der nstår overnover har fået den forfra og bagfra, de har dårligt nok noget af vågne fra den første tur, før den anden stod klar

Listen Young grasshopper, u give me 1 pick 2 pick 3 pick and i give you, Chris Webber, Allan houston and Shaquille Oneal.

It's gonna be a very looooong season :rip:

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Ja, jeg har da intet imod at få den bagfra en gang imellem... så længe Greg Oden og et par første runde pick 2008 følger med i posen :love:

KURT ER STADIG MOPSET over at han gav Oden+Durant væk gratis og Svinet bare mister Hawes og Yi 🙁

Det var også en stor fejl at folk gik med til det pjat.... Man har jo selv gravet det hul man befinder sig i.... :rip:

Måske skulle Stern også hjælpe Boston, Memphis og Atlanta :rip:

ja så må folk lære af sine fejltagelser, sådan er det jo i the real world, men sådan bliver det forhåbentlig fremover,

Oprindeligt skrevet af: Miller31

bozzy skrev:
Det var også en stor fejl at folk gik med til det pjat.... Man har jo selv gravet det hul man befinder sig i.... :rip:

Måske skulle Stern også hjælpe Boston, Memphis og Atlanta :rip:

Og Pacers tak!

Men nok om det, efter en lille diskussion på MSN med Jenner-twin'en, så fik jeg søgt efter et billede af Svinet, og fandt det ganske hurtigt.

http://www.myspaceantics.com/image-yoda-beer.JPG.html

Endelig får vi nu et offentligt billede af hvem det er bag Grunts!

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Bo nu er situationen jo noget andet da vi ikke får millioner af kroner for vores arbejde 😉

Desuden var folk jo begyndt at blive mere og mere inaktive, og nu er alle pludselig med på beatet igen....

Man ligger selv som man redt selvfølgelig, men det her spil skulle gerne være sjovt, og meget af det sjove tror jeg var røget hvis Kurt og Svinet havde siddet med de picks. INGEN havde kunne røre dem de næste 5 år og selv om det er keepers så er der mange der ikke ville have overskud til at sidde 5 år og bare vide at Kurt og Svinet ville kæmpe om nr 1 og 2 og vi andre bare var degraderet til statister....

Men lad os droppe den her diskussion, og sprede noget love :love:

ha ha ja may the flask be with you

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Og Ryan: en aktion som Robin Hood act, vil ALDRIG finde sted igen, fra nu af er folk på egen hånd...

ReferencerSide 141 af 635Reference