Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 139 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Zonker

Bah, jeg har hat at snakke om pt. Det eneste jeg har med i finals er Shannon Brown der er blevet overrendt og trampet på af Daniel Gibson.

Ellers er mit liv som GM pænt uinteressant. Måske man skulle arbejde på sit spreadsheet?

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

god damn nogle syge trades i har lavet i tidernes morgen, i keeper league. favoritten er nok den hvor Ron Artest, T.J ford, Josh howard, og Pau gasol og mehmet okur ryger for joe johnson og Tyson Chandler

Håber da ikke der blivwer lavet din samme hjerneblødninger fremover, kommer nok selv til at lave et par brølere men den der er vild,

Oprindeligt skrevet af: Miller31

reignmannr1 skrev:
god damn nogle syge trades i har lavet i tidernes morgen, i keeper league. favoritten er nok den hvor Ron Artest, T.J ford, Josh howard, og Pau gasol og mehmet okur ryger for joe johnson og Tyson Chandler

Håber da ikke der blivwer lavet din samme hjerneblødninger fremover, kommer nok selv til at lave et par brølere men den der er vild,

Og et par 1st rounds.

Den handel er måske den mest lige i KLs historie, ift. størrelse.. Hehe.

Oprindeligt skrevet af: Zonker

reignmannr1 skrev:

Hey, hvordan finder du den? Når jeg går ind på trade-siden er der ingenting lige nu. Ihh, jeg ville ellers gerne lige have set hvad det var for nogle 1. runde picks.

Så vidt jeg husker var der rigtig meget debat om de trade, men jeg er ikke helt sikker..

Oprindeligt skrevet af: Jenner

@ Zonker man skal gå ind i arkivet for at kigge på gamle handler 😉

Der var vist to 1. runde og det ene blev nr. 1 overall sååååå

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

@ de nye GM'ere... Sæson 1 havde mange skæve handler, så vi oprettede et forretningsudvalg der kunne skride ind ved handler der var FOR skæve.

Basalt vil vi nok HÅBE at handler bliver mere lige INDEN de kommer til Commish for accept, og det kunne nemmest ske ved at folk der er liiiige ved at sige ja til en handel SELVOM de mener at den er monster god for dem, lige sender en NBAiKL ALL PB ud (eller slår op på deres egen holdtråd) at de er ved at sende spiller XXX og pick YYY afsted (uden præcist at sige hvad de får for det selvf.) og så gi' resten af ligaen 2-3 dage til at komme med et bud ... så kan man ligesom sige at så får man da slået fast at XXX og YYY enten ikke er mere værd eller at man er på vej ind i en skæv handel.

Og - ja... sjov underholdning at gå i arkiverne en gang imellem også at se drafts..

Desværre har vi mistet de allerførste handler 🙁 Farmand her gik ellers op i at have haft den første 🙁 🙁

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

reignmannr1 skrev:

Det er nok det jeg frygter allermest, at de nye fuldstændig overser hvad rookie picks betyder, og at Kurt (aka den Store Slemme Ulv) støvsuger jeres picks for afdankede all-stars.

Ingen tvivl om at Xtian landede en solid starting lineup i det trade:

TJ.Ford
Josh Howard
Artest
Gasol
Okur

Men det som jeg i sin tid betalte for, var ikke JoJo og Chandler, det var faktisk mere eller mindre throw ins, det var sgu da de to picks jeg ville have. Det blev pick #1 og #8, og selv om det er en heftig pris, så vil jeg egt. sige handlen er rimelig lige, ville nok have gjort det samme igen.

T.J.Ford er netop blevet handlet for pick #10, så hvis vi siger ham og Okur er pick #8 værd, så har vi Artest, Gasol og Josh Howard for Rudy Gay, JoJo og Chandler!

Tjaa... jeg ville helt klart helst have den ende med Rudy Gay. Sådan en rookiekontrakt er bare et must for at kunne bygge et vinderhold. Og SuperForkes pick lignede en sikker vej til top seed.

Undervurder aldrig picks, der kan lande jer et af de første valg i rookiedraftet.

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Kapitalistsvin skrev:

Det er nok det jeg frygter allermest, at de nye fuldstændig overser hvad rookie picks betyder, og at Kurt (aka den Store Slemme Ulv) støvsuger jeres picks for afdankede all-stars.

Look who's talking... Look who's talking... :shaq:

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Danish Twolf skrev:

Kapitalistsvin skrev:

Look who's talking... Look who's talking... :shaq:

Ååh, de kaster med sten, men i bund og grund er de på samme side. Næææh, skal I nye trade jeres aktiver, så er GangStars klar og I vil blive meget mere populære i resten af ligaen:hug:

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

MEN, det slemme ved Kurt-ulven er jo, at han er intelligent nok til at vide hvor pisse værdifulde gode picks er!

Så min pointe er ikke så meget at kaste mudder på Kurt (selv om den slags ellers altid lysner på selv den mørkeste regnvejrsdag), men i stedet at picks er lidt kedlige på kort sigt, men er vaskeægte GULD på liiidt længere sigt.

Og det er jo en Keepers league det her!

ReferencerSide 139 af 635Reference