NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. juni 2007, 19:33Oprindeligt skrevet af: JennerJeps :tup:
Tilgengæld skal vi sidde og vente på rookie draftet i et par uger fordi de "nye" har været så hurtige hehe....
Jeps :tup:
Tilgengæld skal vi sidde og vente på rookie draftet i et par uger fordi de "nye" har været så hurtige hehe....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. juni 2007, 20:43Oprindeligt skrevet af: niclasbjerreSå har jeg endelig draftet.
Det tog sin tid fordi jeg var på arbejde, og bagefter til træning... Havde kun et par minutter ved en computer, og der havde jeg jo tænkt mig at drafte James White. Men det kunne jeg jo så ikke, så skulle lige tænke mig om!
Så har jeg endelig draftet.
Det tog sin tid fordi jeg var på arbejde, og bagefter til træning... Havde kun et par minutter ved en computer, og der havde jeg jo tænkt mig at drafte James White. Men det kunne jeg jo så ikke, så skulle lige tænke mig om!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juni 2007, 13:42Oprindeligt skrevet af: wukhangHvornår bliver holdsiderne opdateret med spillere, eller er i igang?
Det bliver først efter der er blevet draftet rookies eller hvad?Hvordan smider man så sin dating profil inde på sin holdside? 😉
Hvornår bliver holdsiderne opdateret med spillere, eller er i igang?
Det bliver først efter der er blevet draftet rookies eller hvad?
Hvordan smider man så sin dating profil inde på sin holdside? 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juni 2007, 13:58Oprindeligt skrevet af: JennerDin dating skal du bare skrive også sende til Kurt:tup:.... Tjek NBAiKL forsiden for nyheder ang. holdsider og et hold med nyt logo!
Din dating skal du bare skrive også sende til Kurt:tup:.... Tjek NBAiKL forsiden for nyheder ang. holdsider og et hold med nyt logo!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juni 2007, 20:16Oprindeligt skrevet af: SvupperNu er der gået lidt mere end de første par dage.. må vi ikk godt snart få vores hold:(
Nu er der gået lidt mere end de første par dage.. må vi ikk godt snart få vores hold:(
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juni 2007, 20:24Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnI får ALDRIG et hold MUAHAHAAAAHAAAHAA *host*
Får gæster hele weekenden, og har monster travlt på arbejde mandag, meeeeen Tirsdag lugter lidt af en mulighed for at opdatere holdsider (Svinet har også lige svedt sig igennem forarbejdet til det, så jeg har ikke nogen andre undskyldninger 🙁 andet end jeg ikke har nogen draft picks de næste to år - så jeg bliver først interesseret når sæsonen går i gang 🙁
I får ALDRIG et hold MUAHAHAAAAHAAAHAA *host*
Får gæster hele weekenden, og har monster travlt på arbejde mandag, meeeeen Tirsdag lugter lidt af en mulighed for at opdatere holdsider (Svinet har også lige svedt sig igennem forarbejdet til det, så jeg har ikke nogen andre undskyldninger 🙁 andet end jeg ikke har nogen draft picks de næste to år - så jeg bliver først interesseret når sæsonen går i gang 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juni 2007, 21:20Oprindeligt skrevet af: Svupperskal vi så aftale at det er i vinkel inden næste uge er omme 😀
skal vi så aftale at det er i vinkel inden næste uge er omme 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juni 2007, 0:32Oprindeligt skrevet af: wukhangDanish Twolf skrev:
I får ALDRIG et hold MUAHAHAAAAHAAAHAA *host*Jeg er ikke ude efter et hold. Jeg er ude efter et dynasty. HAHAHA
Danish Twolf skrev:
I får ALDRIG et hold MUAHAHAAAAHAAAHAA *host*
Jeg er ikke ude efter et hold. Jeg er ude efter et dynasty. HAHAHA
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juni 2007, 7:47Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnwukhang skrev:
Danish Twolf skrev:
I får ALDRIG et hold MUAHAHAAAAHAAAHAA *host*Jeg er ikke ude efter et hold. Jeg er ude efter et dynasty. HAHAHA
Hhhm, så må jeg jo begynde at kigge mig over skulderen når jeg går over Shweizerpladsen hva' ?
Laver de stadigvæk de der megalækre burgere oppe i bistroen (dem med tynde roastbeefpastrami og fire friturestegte løgringe på uuumm)?
Nå, men YUP, vi satser på at alle holdsider vil være opdaterede (Anders fandt også lidt fejl hist og her) INDEN jeg daffer på en uges ferie til Grækenland (den 15. Juni) ... fedt så jeg får ikke finalerne med :tup:
wukhang skrev:
Danish Twolf skrev:
Hhhm, så må jeg jo begynde at kigge mig over skulderen når jeg går over Shweizerpladsen hva' ?
Laver de stadigvæk de der megalækre burgere oppe i bistroen (dem med tynde roastbeefpastrami og fire friturestegte løgringe på uuumm)?
Nå, men YUP, vi satser på at alle holdsider vil være opdaterede (Anders fandt også lidt fejl hist og her) INDEN jeg daffer på en uges ferie til Grækenland (den 15. Juni) ... fedt så jeg får ikke finalerne med :tup:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juni 2007, 19:06Oprindeligt skrevet af: SvupperDet kan godt være der ikk sker så meget i NBA pt.. men hvor bliver alt snakken af herinde?? 😀
Det kan godt være der ikk sker så meget i NBA pt.. men hvor bliver alt snakken af herinde?? 😀