NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juni 2007, 0:51Oprindeligt skrevet af: KnatLouie(Det var her denne besked skulle ligge :p)
Goodbye Gooden.. 🙁 - God solid spiller med masser af REB'S, men med en kontrakt mit hold ikke brød sig om, og ville ikke af med hverken LaMarcus Aldridge eller Shelden Williams.. oh well, det skal nok blive en god sæson alligevel.
Cavaliers i finalen, det må vel være første gang i historien..? Daniel Gibson som Finals MVP er ikke umuligt, hvis han bliver ved med at være on fire! Hvis Gooden udvikler sig til at blive franchise player, så blir jeg godt nok bitter.. :shaq:
(Det var her denne besked skulle ligge :p)
Goodbye Gooden.. 🙁 - God solid spiller med masser af REB'S, men med en kontrakt mit hold ikke brød sig om, og ville ikke af med hverken LaMarcus Aldridge eller Shelden Williams.. oh well, det skal nok blive en god sæson alligevel.
Cavaliers i finalen, det må vel være første gang i historien..? Daniel Gibson som Finals MVP er ikke umuligt, hvis han bliver ved med at være on fire! Hvis Gooden udvikler sig til at blive franchise player, så blir jeg godt nok bitter.. :shaq:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juni 2007, 0:51Oprindeligt skrevet af: wukhangSå blir jeg godt nok glad:D
Tak for ham
Så blir jeg godt nok glad:D
Tak for ham
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juni 2007, 0:56Oprindeligt skrevet af: Svuppervi burde sætte tiden ned fra 24 timer til 24 minutter:D
vi burde sætte tiden ned fra 24 timer til 24 minutter:D
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juni 2007, 1:15Oprindeligt skrevet af: Gaflenrookie'sne har overtaget keepers Viva le Rookies ? hehe
rookie'sne har overtaget keepers Viva le Rookies ? hehe
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juni 2007, 7:56Oprindeligt skrevet af: Zonkerwukhang skrev:
Med pick nr. 22 har SlagTown Royal Knuckles taget Walter Herrman fra FA puljen.Next up: Pick nr. 23 ved Brøndby Big Ballers.
:hug: :love: [Billede] :love: :hug:
wukhang skrev:
Med pick nr. 22 har SlagTown Royal Knuckles taget Walter Herrman fra FA puljen.Next up: Pick nr. 23 ved Brøndby Big Ballers.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juni 2007, 8:49Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinVærgeløse Warriors...
Damn i har fart på. Synes der er flere gode picks imellem, min "under radaren" liste er da blevet et stykke kortere.
:tup:
Værgeløse Warriors...
Damn i har fart på. Synes der er flere gode picks imellem, min "under radaren" liste er da blevet et stykke kortere.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juni 2007, 11:32Oprindeligt skrevet af: wukhangZonker skrev:
wukhang skrev:
Jeg elsker langhårede blondiner :love: 😉
Zonker skrev:
wukhang skrev:
Jeg elsker langhårede blondiner :love: 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juni 2007, 11:42Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnKapitalistsvin skrev:
Værgeløse Warriors...Damn i har fart på. Synes der er flere gode picks imellem, min "under radaren" liste er da blevet et stykke kortere.
Så som Darius Miles B)
Kapitalistsvin skrev:
Værgeløse Warriors...Damn i har fart på. Synes der er flere gode picks imellem, min "under radaren" liste er da blevet et stykke kortere.
Så som Darius Miles B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juni 2007, 15:34Oprindeligt skrevet af: SvupperDanish Twolf skrev:
Kapitalistsvin skrev:
Så som Darius Miles B)
Tænkte at han skulle være min Joker..
Danish Twolf skrev:
Kapitalistsvin skrev:
Så som Darius Miles B)
Tænkte at han skulle være min Joker..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. juni 2007, 19:18Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinHmm... så nærmer vi os afslutningen på expansion. Blot to rookier mere, så har i jeres fulde rosters!
Hmm... så nærmer vi os afslutningen på expansion. Blot to rookier mere, så har i jeres fulde rosters!