NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 23:34Oprindeligt skrevet af: reignmannr1nå ok ja mener den kommer senere idag på tv2 kanalerne
nå ok ja mener den kommer senere idag på tv2 kanalerne
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 23:35Oprindeligt skrevet af: Svupperden plejer at komme på Zulu:D
men hvorfor er der så meget gang i den her dabat.. HVOR ER KHANG?
den plejer at komme på Zulu:D
men hvorfor er der så meget gang i den her dabat.. HVOR ER KHANG?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 23:38Oprindeligt skrevet af: reignmannr1nu er han vist inde på siden wukhang,
nu er han vist inde på siden wukhang,
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 23:39Oprindeligt skrevet af: Svupperhehe.. jeg har os draftet.. men havde ellers udset mig Walter som 3. pick..
hehe.. jeg har os draftet.. men havde ellers udset mig Walter som 3. pick..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 23:39Oprindeligt skrevet af: Miller31SvupperMaN skrev:
den plejer at komme på Zulu:Dmen hvorfor er der så meget gang i den her dabat.. HVOR ER KHANG?
Hvad med at bruge energi på research i stedet for på at skrive og klage over de andre ikke drafter hurtigt nok.
Måske Wukhang netop sidder og tænker grundigt over tingene lige nu, fornuftigt siger jeg bare!
SvupperMaN skrev:
den plejer at komme på Zulu:Dmen hvorfor er der så meget gang i den her dabat.. HVOR ER KHANG?
Hvad med at bruge energi på research i stedet for på at skrive og klage over de andre ikke drafter hurtigt nok.
Måske Wukhang netop sidder og tænker grundigt over tingene lige nu, fornuftigt siger jeg bare!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 23:39Oprindeligt skrevet af: wukhangJeg er her og har valgt
Jeg er her og har valgt
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 23:40Oprindeligt skrevet af: wukhangMåske burde jeg tænke mig i 24 timer næste gang :nanana: 😆
Måske burde jeg tænke mig i 24 timer næste gang :nanana: 😆
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 23:48Oprindeligt skrevet af: JennerHehe så ville Svupper da gå helt amok 😉
Prøv at gør det! vil gerne se hvordan han reagerer 😆
Hehe så ville Svupper da gå helt amok 😉
Prøv at gør det! vil gerne se hvordan han reagerer 😆
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 23:56Oprindeligt skrevet af: SvupperSå får jeg jer alle sammen skudt.. hele baduljen:D
Så får jeg jer alle sammen skudt.. hele baduljen:D
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juni 2007, 0:01Oprindeligt skrevet af: wukhangJeg tror så lige jeg skal slette min bopæl fra profilen :e
Jeg tror så lige jeg skal slette min bopæl fra profilen :e