NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 23:21Oprindeligt skrevet af: niclasbjerreHele tur konceptet er også overvuderet, det er lidt sjovere når man bare vælger 😀 !
Hele tur konceptet er også overvuderet, det er lidt sjovere når man bare vælger 😀 !
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 23:22Oprindeligt skrevet af: niclasbjerreMiller31 skrev:
niclasbjerre skrev:
I aften er jeg clean! Jeg [censored]er bare op generalt :clap:Det må man vel blot sige ja til, men vi forventer ikke så meget, når nu du er fra Værløse;)
HEY! Ingen player hata på Weathalooze! Folk bliver skudt heromkring, eller det tror de hvertfald de bliver...
Miller31 skrev:
niclasbjerre skrev:
I aften er jeg clean! Jeg [censored]er bare op generalt :clap:Det må man vel blot sige ja til, men vi forventer ikke så meget, når nu du er fra Værløse;)
HEY! Ingen player hata på Weathalooze! Folk bliver skudt heromkring, eller det tror de hvertfald de bliver...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 23:22Oprindeligt skrevet af: reignmannr1så har draftet næste kom igang
så har draftet næste kom igang
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 23:25Oprindeligt skrevet af: niclasbjerreNOO!! Du har bare ikke draftet VareJoke!
NOO!! Du har bare ikke draftet VareJoke!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 23:25Oprindeligt skrevet af: SvupperKhang my man.. You are up!
Khang my man.. You are up!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 23:26Oprindeligt skrevet af: reignmannr1ha ha fedt billede
lidt ligesom jerry buss ligner ham faren fra kongen af queens
ha ha fedt billede
lidt ligesom jerry buss ligner ham faren fra kongen af queens
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 23:27Oprindeligt skrevet af: SvupperJerry Stiller 😀
Sidder og ser The King Of Queens lige nu 😀
Jerry Stiller 😀
Sidder og ser The King Of Queens lige nu 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 23:29Oprindeligt skrevet af: reignmannr1hva på hvilken kanal
hva på hvilken kanal
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 23:31Oprindeligt skrevet af: Svupperikk på nogle kanler lige nu.. tror jeg.. har de 3 første sæsoner 😀
ikk på nogle kanler lige nu.. tror jeg.. har de 3 første sæsoner 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 23:32Oprindeligt skrevet af: Miller31niclasbjerre skrev:
Miller31 skrev:
niclasbjerre skrev:
Sådan ender det når man leger med GangStars:awch:
Men i øvrigt, hvordan kan du [censored]e så meget op, at du drafter to picks før det er din tur, jeg er sq imponeret. Godt move, du burde ikke selv have rettet, men bare ladet det stå, måske den var gået, et par erotiske ydelser til Kurt, og han havde ladet dig gøre det.
niclasbjerre skrev:
Miller31 skrev:
niclasbjerre skrev:
Sådan ender det når man leger med GangStars:awch:
Men i øvrigt, hvordan kan du [censored]e så meget op, at du drafter to picks før det er din tur, jeg er sq imponeret. Godt move, du burde ikke selv have rettet, men bare ladet det stå, måske den var gået, et par erotiske ydelser til Kurt, og han havde ladet dig gøre det.