NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 22:26Oprindeligt skrevet af: SvupperKom så, videre i butikken piger... HVOR ER RYAN!?
Kom så, videre i butikken piger... HVOR ER RYAN!?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 22:33Oprindeligt skrevet af: JennerSå så Svupper vi har maaaaaaasser af tid 😉
Så så Svupper vi har maaaaaaasser af tid 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 22:38Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnEn hel måned til der åbnes for handel drenge - - - - så masser af tid til at tænke ens valg igennem :hug:
En hel måned til der åbnes for handel drenge - - - - så masser af tid til at tænke ens valg igennem :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 22:39Oprindeligt skrevet af: SvupperNEJ!! jeg får ikk love og jeg får heller ikk lov til at drafte nu.. det er den onde lynme en skandale det her..
vi starter Rookie draftet nu..
Helle for 1. pick..
Jeg tager Kevin Durant..
Next team up Frederiksberg FistFighters..
kom i sving de damer!!
NEJ!! jeg får ikk love og jeg får heller ikk lov til at drafte nu.. det er den onde lynme en skandale det her..
vi starter Rookie draftet nu..
Helle for 1. pick..
Jeg tager Kevin Durant..
Next team up Frederiksberg FistFighters..
kom i sving de damer!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 22:41Oprindeligt skrevet af: SvupperDanish Twolf skrev:
En hel måned til der åbnes for handel drenge - - - - så masser af tid til at tænke ens valg igennem :hug:KURT!! nu begynder du ikk os??
Danish Twolf skrev:
En hel måned til der åbnes for handel drenge - - - - så masser af tid til at tænke ens valg igennem :hug:
KURT!! nu begynder du ikk os??
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 23:15Oprindeligt skrevet af: Miller31Håhå, Niclas.. Tror bare du stopper med alkoholen i aften, godt nok er det læseferie, meeeeeeeeeeen rolig nu!
Håhå, Niclas.. Tror bare du stopper med alkoholen i aften, godt nok er det læseferie, meeeeeeeeeeen rolig nu!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 23:15Oprindeligt skrevet af: niclasbjerreI aften er jeg clean! Jeg [censored]er bare op generalt :clap:
I aften er jeg clean! Jeg [censored]er bare op generalt :clap:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 23:18Oprindeligt skrevet af: JennerHaha det var så den første alvorlige rookie mistake 😉
Men hvilken en :clap: :hug:
Det sgu humor!
Haha det var så den første alvorlige rookie mistake 😉
Men hvilken en :clap: :hug:
Det sgu humor!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 23:19Oprindeligt skrevet af: SvupperMen hvornår er det min tur??
Men hvornår er det min tur??
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 23:20Oprindeligt skrevet af: Miller31niclasbjerre skrev:
I aften er jeg clean! Jeg [censored]er bare op generalt :clap:Det må man vel blot sige ja til, men vi forventer ikke så meget, når nu du er fra Værløse;)
niclasbjerre skrev:
I aften er jeg clean! Jeg [censored]er bare op generalt :clap:
Det må man vel blot sige ja til, men vi forventer ikke så meget, når nu du er fra Værløse;)