NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 15:32Oprindeligt skrevet af: Svupperhar lige lavet en liste over alle FA spillere...
har lige lavet en liste over alle FA spillere...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 15:36Oprindeligt skrevet af: Svupperog så er Niclas self. til træning nu:p
og så er Niclas self. til træning nu:p
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 15:54Oprindeligt skrevet af: wukhangOg jeg skal snart på arbejde og er først hjemme lidt i 22:awch:
Og jeg skal snart på arbejde og er først hjemme lidt i 22:awch:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 16:35Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnMiller31 skrev:
Danish Twolf skrev:
Miller31 skrev:
Fedt Kurt stadig hænger på Redd!Perkins har upside, Redd er bare dyr og ulækker;) Det er sandt, men Kurt bliver sur over denne besked i morgen.. Haha, hvad alkohol dog ikke gør ved os!
Nøøø - bliver ikke sur. Men tilgengæld noget mistroisk. Den måde det bliver omtalt på fra flere sider lugter langt væk af at nogen har hvisket gode råd i ørene på de nye - på trods af advarsler om det.
Men i det hele taget er der i mine øjne nogle vildt underlige valg der er foretaget... man foranlediges til at tro at det er foregået lidt mere som i det virkelige NBA, hvor hold kan betale sig til at få taget den "rigtige" mand i expansion...
Og den der vil jeg så meget gerne lige renses for, hvis det var en hentydning til mig!
Jeg synes i hvert fald ikke den var særlig pæn fra en commish, samtlige expansion teams vil vel kunne give mig ret, og du kan få lov og tjekke både PB'ere og MSN-logs, jeg har på intet tidspunkt overhovedet nævnt nogle valg overfor dem.
Så jeg vil i hvert fald gerne lige renses for at skulle have sådan en der fra commish, i øvrigt havde jeg stadig den dag i dag, taget Perkins over Redd, i betragtning af center-mangel, langtsigtet tænkning og der er flere habile SGs derude til billigere cap!
Det var nu nærmere at det lød noget enstemmigt fra vore expansionhold, oveni at jeg havde hørt samme smøre fra et par af de gamle... ikke nogen specifik mistanke til en enkel person.
Men ja, der er åbenbart ret stor forskel på hvorledes vi individuelt bedømmer hvad spillere (stats, alder, løn, potentiale) egentlig summarisk løber op i... og det er jo så også garant for at der kan skabes handler senere - da vi jo så vil se forskellige GM'ere vurdere handler forskelligt.
.........
Yup, Værløse Warriors fortsætter bare draftet i tråden (med pick nr. 17!) - men husk at selvom I skulle drøne igennem uden at stoppe op på noget tidspunkt, så vil det IKKE kunne fremskynde næste begivenhed i ligaen (Rookie Draftet).
Miller31 skrev:
Danish Twolf skrev:
Miller31 skrev:
Fedt Kurt stadig hænger på Redd!Perkins har upside, Redd er bare dyr og ulækker;) Det er sandt, men Kurt bliver sur over denne besked i morgen.. Haha, hvad alkohol dog ikke gør ved os!
Nøøø - bliver ikke sur. Men tilgengæld noget mistroisk. Den måde det bliver omtalt på fra flere sider lugter langt væk af at nogen har hvisket gode råd i ørene på de nye - på trods af advarsler om det.
Men i det hele taget er der i mine øjne nogle vildt underlige valg der er foretaget... man foranlediges til at tro at det er foregået lidt mere som i det virkelige NBA, hvor hold kan betale sig til at få taget den "rigtige" mand i expansion...
Og den der vil jeg så meget gerne lige renses for, hvis det var en hentydning til mig!
Jeg synes i hvert fald ikke den var særlig pæn fra en commish, samtlige expansion teams vil vel kunne give mig ret, og du kan få lov og tjekke både PB'ere og MSN-logs, jeg har på intet tidspunkt overhovedet nævnt nogle valg overfor dem.
Så jeg vil i hvert fald gerne lige renses for at skulle have sådan en der fra commish, i øvrigt havde jeg stadig den dag i dag, taget Perkins over Redd, i betragtning af center-mangel, langtsigtet tænkning og der er flere habile SGs derude til billigere cap!
Det var nu nærmere at det lød noget enstemmigt fra vore expansionhold, oveni at jeg havde hørt samme smøre fra et par af de gamle... ikke nogen specifik mistanke til en enkel person.
Men ja, der er åbenbart ret stor forskel på hvorledes vi individuelt bedømmer hvad spillere (stats, alder, løn, potentiale) egentlig summarisk løber op i... og det er jo så også garant for at der kan skabes handler senere - da vi jo så vil se forskellige GM'ere vurdere handler forskelligt.
.........
Yup, Værløse Warriors fortsætter bare draftet i tråden (med pick nr. 17!) - men husk at selvom I skulle drøne igennem uden at stoppe op på noget tidspunkt, så vil det IKKE kunne fremskynde næste begivenhed i ligaen (Rookie Draftet).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 16:44Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn....og de sidste lister:
Heavenly Hooters:
Cedric Simmons
Mikke Moore
Viktor Khryapa
Craig Smith
Ronnie BrewerVestre Jail Blazers:
Alonzo Mourning
Brad Miller
Speedy Claxton
- nu græder Bo - og man kan nok få et par 1. runde pick fra ham ved at sende Zo tilbage.American Highflyers:
Nick Collison
Alexander Johnson
Charlie Bell
Sebastian Telfair
....og de sidste lister:
Heavenly Hooters:
Cedric Simmons
Mikke Moore
Viktor Khryapa
Craig Smith
Ronnie Brewer
Vestre Jail Blazers:
Alonzo Mourning
Brad Miller
Speedy Claxton
- nu græder Bo - og man kan nok få et par 1. runde pick fra ham ved at sende Zo tilbage.
American Highflyers:
Nick Collison
Alexander Johnson
Charlie Bell
Sebastian Telfair
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 17:34Oprindeligt skrevet af: bozzyJeg ved det - Alle I gamle GM's ved det.... Zo skal nok vende hjem igen... :hug:
Jeg ved det - Alle I gamle GM's ved det.... Zo skal nok vende hjem igen... :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 17:51Oprindeligt skrevet af: SvupperDu får man ikk tilbage før han retire:lol:
Du får man ikk tilbage før han retire:lol:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 18:23Oprindeligt skrevet af: bozzyJamen som nogen herinde ved, så er jeg ret gode venner med Zo. Så det er bare at sende ham en sms.... og pludselig er han skade. Han vil under ingen omstændigheder ende sin HOF karriere for et expansion hold.
Jamen som nogen herinde ved, så er jeg ret gode venner med Zo. Så det er bare at sende ham en sms.... og pludselig er han skade. Han vil under ingen omstændigheder ende sin HOF karriere for et expansion hold.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 18:24Oprindeligt skrevet af: SvupperSelvf. gør han det.. der er bare ikk noget at gøre nu.. Zo is gone forever:lol:
Selvf. gør han det.. der er bare ikk noget at gøre nu.. Zo is gone forever:lol:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 18:29Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJeg sidder fast plantet på Zo-tilbage-i-brummen-bandvognen *flex emoticon*
Jeg sidder fast plantet på Zo-tilbage-i-brummen-bandvognen *flex emoticon*