NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 14:26Oprindeligt skrevet af: ZonkerSå er de sidste picks i Expansion-draftet skrevet ind, og det er hermed afsluttet. Tillykke til de nye GM's med deres nye spillere, og held og lykke til spillerne med deres nye hold.
Next up er NBA-draftet, der starter d. 28. i denne måned..
Så er de sidste picks i Expansion-draftet skrevet ind, og det er hermed afsluttet. Tillykke til de nye GM's med deres nye spillere, og held og lykke til spillerne med deres nye hold.
Next up er NBA-draftet, der starter d. 28. i denne måned..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 14:35Oprindeligt skrevet af: Gaflenska de ikke også ha lov til og tage spiller fra FA puljen nu eller først efter draften ?
ska de ikke også ha lov til og tage spiller fra FA puljen nu eller først efter draften ?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 14:36Oprindeligt skrevet af: wukhangHvordan foregår anden runde?
Skriver vi bare free agent pick-ups på samme side hvor vi expansion draftede eller hvad?
Hvordan foregår anden runde?
Skriver vi bare free agent pick-ups på samme side hvor vi expansion draftede eller hvad?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 14:36Oprindeligt skrevet af: reignmannr1hva hvornår starter FA draftet kører vi ikke bare videre idet eller hva
hva hvornår starter FA draftet kører vi ikke bare videre idet eller hva
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 14:38Oprindeligt skrevet af: JennerSå vidt jeg ved så fortsætter i bare på samme måde..... Altså bare med spillere fra FA puljen... det gjorde vi sidste år....
Så vidt jeg ved så fortsætter i bare på samme måde..... Altså bare med spillere fra FA puljen... det gjorde vi sidste år....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 14:40Oprindeligt skrevet af: reignmannr1ok cool så vi fortsætter bare
ok cool så vi fortsætter bare
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 14:40Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJa, den må stå på andenrunde nu. Husk at tjekke rækkefølgen via NBAiKL forsiden. Synes ikke det er helt skidt det i har fundet frem.
I kører bare videre i samme tråd!
Ja, den må stå på andenrunde nu. Husk at tjekke rækkefølgen via NBAiKL forsiden. Synes ikke det er helt skidt det i har fundet frem.
I kører bare videre i samme tråd!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 14:50Oprindeligt skrevet af: wukhangDer er vel ikke nogen der har en liste over FA vel?
Der er vel ikke nogen der har en liste over FA vel?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 15:08Oprindeligt skrevet af: ZonkerMy bad, jeg mente selvfølgelig draftet fra de eksisterende holds spillere. Jeg tror ikke der en liste, så vidt jeg ved..
My bad, jeg mente selvfølgelig draftet fra de eksisterende holds spillere. Jeg tror ikke der en liste, så vidt jeg ved..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 15:27Oprindeligt skrevet af: PacersJeg tror Jenner prøvede at lægge en liste i en af jeres holdtråde - den er sikkert ikke helt opdateret - men god som udgangspunkt. HUSK I ikke kan nuppe vores RD spillere.
Jeg tror Jenner prøvede at lægge en liste i en af jeres holdtråde - den er sikkert ikke helt opdateret - men god som udgangspunkt. HUSK I ikke kan nuppe vores RD spillere.